Транспортний колапс або зашморг Тернополя

Тернополяни останні роки відчули значне погіршення транспортного сполучення у центрі міста, районі автовокзалу – та Центрального ринку. У чому річ?
Головною причиною тому є забудова міста всупереч нормам, нехтуванням розрахунками поданими в справжньому генплані, тотальне порушення міською владою Законів України, державних будівельних, санітарних та протипожежних норм. Влада втілює у життя свій «геніальнний» план розвитку Тернополя, сутність якого полягає у забудові усіх вільних, на думку клептократів від влади, клаптиків землі, особливо у центральній частині міста. При тому ніхто не зважає на державні норми максимально-допустимої площі забудови, скупчення людей, пропускну здатність транспортних мереж та яким повітрям там будуть дихати мешканці. І чи виживуть скоро вони взагалі. Я не кажу про якісь композиційні вимоги до забудови, адже таку забудову можна побачити тільки в трущобах Бомбею чи у країнах Африки поглинутих безпросвітною корупцією.
Скажіть, ви десь бачили у Європі щоб на такому клаптику землі було сконцентровано десятки ринків, два автовокзали, жодного озеленення та ні одної спеціалізованої стоянки для автомобілів, котрі туляться на проїзній частині вулиць. І це при такій малій пропускній здатності проїзду. Куди дивиться інспекція держархбудконтролю, адже кожен із цих об’єктів має мати свої стоянки автотранспорту, процент озеленення, благоустрій. Чи можна людину яку називає міський голова архітектором вважати професіоналом.
Така концентрація людей та транспорту уже привела до найбільшої загазованості у місті, може годі пане голово.
Але невігласи ще не можуть схаменутись. У найближчий час будуть здані у експлуатацію будинки комерційного призначення розташовані у притул до автовокзалу, біля «Надзбруччя». Також два одинадцятиповерхових житлових будинки, розташовані у парку «Топільче» у притул до ринків.
До того ще будуть додані два об’єти компаніі з «європейським обличчям» , комплекс біля обласної бібліотеки та офісна «свічка» поруч.
Усе це ще збільшить концентрацію транспорту та людей та завершить колапс у «розвитку» Тернополя. Крім того хочуть ще й забудувати територію перед центральним ринком.
Ця проблема вийшла далеко за межі екологічної та перетворилася на соціально- економічну. Що робити? Проблему треба рішати, і якщо нікого не буде покарано вона буде ще поглиблюватись, адже ми не знаємо що вариться в запалених головах міських бюрократів. А ви чули на цю тему позицію міської ради, я ні, адже вона не бачить нічого окрім нових забудов, тепер уже мабуть тротуарів та вулиць.
І транспортний колапс буде розростатись з рукотворного «шанхаю» на все місто.
Комфортний Тернопіль перетвориться на місто транспортних «пробок», загазованого повітря та великий ринок з безкінечними павільйонами вздовж проїзної частини вулиць, на тротуарах.
Думаю що люді які пожили у Європі не захочуть щоб їх діти жили на території ринку під назвою Тернопіль. Та й влада у цьому жити не захоче, втече, набивши кишені за рахунок громади міста у якесь екологічно чисту місцевість.
Те що сталося то є злочин проти тернополян, який не заховаєш як що навіть прокласти тротуар до місяця, звичайно за кошти громади.
Голова громадської організації
«ЕКОАЛЬЯНС» О.ФІЛЬ

Коментарі вимкнені.