Майстер-класи під відкритим небом – «ноу-хау» у Тернополі

Фестиваль «Галицька дефіляда», що відбувся цього літа в тернопільському парку ім. Шевченка, увінчався не лише піднесеним етно-гастрономічним настроєм тернополян та гостей файного міста, але й корисними, цікавими та інформативними тренінгами під відкритим небом!
Інтелектуальності, краси та естетизму фестивальним дням надали Юлія Остапчук – візажист-стиліст, експерт із створення іміджу, Олена Чижик – сертифікований спеціаліст-аналітик із питань емоційного інтелекту та Олена Дейнека – бізнес-тренер, експерт із розвитку персонального бренду в рамках проекту «Beauty-weekend».

13578852_1082682948443959_70253963_n

13563252_1081067318605522_1621023523_n 13576350_1081066795272241_443694132_n

Юлія Остапчук: «Наші тренінги орієнтовані на жінок, які цінують свій час та самих себе».

– Яка мета зібрала Вас провести майстер-клас в такому оригінальному, нетиповому для звичних тренінгів вигляді – під відкритим небом?

– Люди завжди прагнуть новизни. Їм потрібні не тільки «хліб та видовище», а право на інформацію, і не просто інформацію – а корисну і потрібну, яка б дала можливість досягати успіху стрімко та без особливих невдач. Цим і займаємося при викладанні лекцій – передаємо знання про те, як робити практичні кроки до власної реалізації та прокладати дорогу до себе самого.

Тренінги в замкнутому приміщенні – це, звісно, добре, але ж, посеред парку, біля озера – це в рази краще, погодьтеся! Тому ми скористалися тим, що в цей час проводилися дні “Галицької дефіляди”. Фестиваль обрали для експерименту, виходили із того, що відвідувати такі заходи полюбляють чимало людей, а тому їм має бути цікаво відвідати і наші тренінги посеред природи. В Тернополі подібні дійства (фестивалі, інші місцеві свята) набирають нових обертів, – ділиться думками п. Юлія, – а ходити на різного роду тренінги і майстер-класи в наш час – це вже практично усталена практика, тернополяни активізуються. Вирішили, що, окрім смакування національної галицької їжі з натуральних продуктів, людям буде цікава інтелектуальна розрядка з нотками краси та естетики.
Метою було привернути увагу людей до необхідності знання того, що змінювати себе та своє життя можна у будь-якому віці. Головною думкою було те, що жінці потрібна як зовнішня, так і внутрішня краса, а також як слід діяти, щоб бути успішною. Прекрасній частині людства потрібно стати сміливими у любові до себе, навчитися любити себе сповна, і цю любов сіяти у світ! Не варто боятися бути Жінкою. Бо жінка з великої літери – не тільки та, яка дбає про облаштування «домашнього вогнища» та оселі. Така дбає в першу чергу про себе! І це не якась егоїстка, а сповнена життєвої сили людина, яка щиро і відкрито ділиться нею зі всіма.
Із догляду за собою – своїм внутрішнім та зовнішнім станом, починаються нові відкриття, відкриваються горизонти для цікавих звершень та досягнень. Ти відкриваєшся для себе самої, досі непізнаваної, і це так круто і навіть магічно – знаходити та відкривати себе якось по-іншому!

– Розкажіть про організаційну частину тренінгів. Люди долучалися «експромтом» чи були повідомлені про Ваші майстер-«цікавинки» завчасно?

– Ми проводили експрес-тренінги «три в одному», по 15 хвилин для кожного спікера (всього вони тривали від 14 до 18 год), щоб дати всім зацікавленим інформацію, як забезпечити собі бездоганний зовнішній вигляд при будь яких обставинах.
Люди доєднувалися до наших лекцій методом експромту. Ті, хто проходили повз, спочатку помічали групку людей, а тоді змінювали свій заданий напрям, розверталися і йшли до нас. – сміється. – Про лекції під відкритим небом ми також оголошували і у соцмережах – запрошували людей через створення події (зустрічі). Багато охочих записалися заздалегідь.
З тими, хто прийшов на тренінг, ми вели індивідуальні бесіди про те, що цей тренінг може їм дати, відповідно, чим ознаменується, дізнавалися, якою хочуть озброїтися бажаною для себе інформацію. Ми також надавали консультації всім бажаючим! Охочих, мушу зауважити, було достатньо, адже мало хто відмовиться від отримання безкоштовної порції знань про те, як poзкpити свoю внyтрiшню крacy, вiдчyти сeбe пo-iншoму, вiдкpитиcя для змiн тa cпрoбyвaти сeбe в нoвoму oбрaзi!, – радісно відзначає п. Юлія. – Спочатку знайомилися із людьми, розказували про себе – хто такі, чим займаємося, про що доповідаємо, що люди зможуть отримати для себе від почутого. Робили цю «вступну» частину для того, щоб гість зрозумів – потрібна йому ця лекція, чи ні, аж тоді переходили до безпосередньої частини – начитки.

Олена Чижик: «Це вперше такий експеримент тренінгів на свіжому повітрі і точно не останній!»

– Яку тему обрали для прочитання людям?

– Усім бажаючим присутнім я розповідала про емоції: де вони виникають, як впливають на організм, які є емоції: позитивні, негативні… Серед зацікавлених осіб, до речі, були і чоловіки, отож всі запалилися з’ясовувати, хто та чому є більш емоційний – жінки чи чоловіки. Зрозуміли причини більшої емоційності жінок. Вважається, що жінки більш емоційні, вони частіше проявляють свої емоції. Але чому? Зійшлися на думці, що виховання хлопчиків та дівчаток дещо відрізняється, хоч і народжуються усі без виключення з однаковим набором емоцій. До речі, в усьому світі люди однаково проявляють свої емоції!
Обговорювали ми і тему невдоволеності собою. Всі відповіли одноголосно, що головними невдачами на шляху до успіху слугує нереалізованість у житті. Тому дійшли спільної думки, що кожній людині дуже важливо відшукати свої таланти та здібності і реалізовувати їх у житті. Присутнім було цікаво послухати інформацію про те, що таке емоційний інтелект і чому він настільки важливий при досягненні успіху та внутрішньої гармонії.
Хочу сказати, що якби у людини не було емоцій, вона мало чим відрізнялася би від робота, – продовжує п. Олена. – Емоції – це те, що робить індивіда живим. У головному мозку людини є «прадавня» частина – емоційна, вона допомагала нашим предкам виживати. Є і «новітня» частина мозку – раціональна – там, де «живе» наш розум. Емоції виникають в “емоційній” частині мозку, а потім передаються в тіло у вигляді відчуттів. Надто емоційна людина шкодить своєму організму, тому що надміру сильні емоції, навіть радість, спричиняють “викид” гормонів, тоді організм починає працювати на повну силу. Це прирівнюється до дуже інтенсивного тренування в спортивному залі!

– З емоціями розібралися. Тепер розкажіть нам, будь ласка, що таке «емоційний інтелект».

– Емоційний інтелект – це здатність людини розуміти свій емоційний стан та уміти володіти власними емоціями, відповідно, розуміти емоційний стан людей та знати як управляти емоціями інших. Емоційний інтелект включає у себе п’ять компетенцій: три – особистісні, дві – міжособистісні. Тобто, три до одного. Чому самоусвідомленість є настільки важливою? Тому що це і є розуміння своїх емоцій, свого внутрішнього стану. Усвідомлення цього дасть нам можливість не наробити помилок у спілкуванні з людьми, збереже та не зіпсує відносини з ними. Саморегуляція – вміння скеровувати свої емоції таким чином, щоб отримувати максимум позитивних рішень. Внутрішня мотивація – це те, що допомагає прокинутися вранці, – жартує. – Проте жарти жартами, а частка правди в цьому є, адже мотивація – це те, що допомагає нам жити і здійснювати задумане. Емпатія –здатність співпереживати іншим людям. Міжособистісні стосунки – вміння домовитися будь з ким при будь яких обставинах. Доходимо висновку, що усвідомлення своїх емоцій веде до успіху та щастя, комфортного перебування поміж людей з різними характерами та особливостями!

Олена Дейнека розповіла, як із таланту зробити бренд та заробляти на власному іміджі у реальному житті та інтернеті.

– Чи вдалося Вам завоювати увагу слухачів лекції про те, як робити бренд та заробляти на власному іміджі?

– Ви знаєте, будь-яка людина є обдарованою від народження. Велика кількість людей із цим може погодитись, оскільки знаходять у собі численні таланти. Особисто я під поняттям «талант» розумію наявність у людини як конкретної обдарованості, так і певного кола життєвих та професійних навичок, досвіду, персональних напрацювань, технік, підходів, технологій… Всього і не перелічиш! Тільки одиниці стають відомими широкому загалу завдяки своїм талантам. Переважно, в таких випадках кажуть: «Пощастило». Хоча, сама людина знає, що за її свідомістю стоїть невтомна багаторічна праця, а при створенні шедеврів – недоспані ночі. Я сама пройшла непростий шлях роботи над своїми талантами. І оскільки я є професійним маркетологом, то вирішила випрацювати свою власну технологію, котра дозволила б мені стати відомою у своїй галузі. Для цього мені знадобилися роки роботи, в тому числі, три роки для розкрутки власного бренду. Тепер я можу поділитись із людьми технологією, яка дозволить їм доволі швидко – від півроку до півтора – вийти на бажані фінансовий, соціальний та культурний рівні. Власне, цьому і навчала у фестивальні дні під відкритим небом. Звісно, багато залежить від самої людини, від її готовності працювати над собою, ставати відомою, популярною, успішною. Вас може здивувати, але не всі люди бажають цього. Більшість просто не вірять у власні сили, не насмілюються стати господарем власного життя. Я ж показую на власному прикладі і прикладі моїх клієнтів та партнерів, що все у цьому житті можливо.

– Що дає людині персональний бренд?

– Персональний бренд дає людині дуже багато. Якщо вона займається бізнесом, то може доволі швидко піднятися на новий щабель діяльності, масштабувати свою справу. Для найманих працівників – це додаткова можливість підкреслити власну експертність і довести працедавцеві свою значимість. Домогосподиням, студентам, пенсіонерам персональний бренд також дуже допомагає. Студентам – при пошуку роботи, пенсіонерам – для отримання джерела доходу, домогосподиням – для самовираження і пошуку себе. Кожен зможе досягти бажаного, адже персональний бренд – це універсальний інструмент для реалізації мрій, досягнення життєвих та професійних цілей.

– Які навики потрібні для роботи над брендом?

– При роботі над брендом відповідні навики потрібні, зокрема, для самопіару, самопросування. Я передаю ці навички в процесі навчання, допомагаючи своїм клієнтам розробити ефективну стратегію поведінки у реальному житті, так і в інтернеті. Технологія перетворення таланту на бренд є різноспрямованою і передбачає три основних процеси: 1) розробку і втілення стратегії персонального бренду; 2) організацію роботи в інтернеті, зокрема у соціальних мережах; 3) організацію діяльності у реальному житті. Останнє передбачає формування та втілення персональних проектів, які допомагають виразити людині талант, випробувати його у реальних умовах та зрозуміти, як його розвивати у найближчому майбутньому.
Також робота над персональним брендом передбачає три фази роботи. На першій фазі (період – до трьох місяців) відбувається становлення бренду, в результаті чого людина стає помітною, починає вигідно вирізнятися з-поміж інших. На другій фазі ми вчимося розвивати бренд завдяки ряду дієвих інструментів, які ми з клієнтом підбираємо індивідуально. У результаті, через 4-6 місяців людина набуває популярності у своїй галузі. Після цього ми спільно створюємо можливості для великого заробітку. Ця фаза носить назву «монетизація бренду», – тоді, коли людина стає успішною. Останнє може досягатися за рахунок втілення спільного чи індивідуального проекту.

– Скільки вже проектів запустили? Над багатьма працюєте зараз?

– Наразі я працюю із 15-ма проектами, які знаходяться на різних фазах. Проте я вже зараз бачу, як стрибкоподібно відбуваються зміни в людях, у їхній діяльності. Це мене надзвичайним чином тішить, надихає, оскільки підтверджує дієвість та ефективність моєї технології перетворення таланту в бренд.
Ось такі теми для роздумів та впевненого руху до якісних змін у житті ми запропонували відвідувачам наших лекцій.

Софія Пасічник

Коментарі вимкнені.