Комісія щодо неналежного прибирання снігу з доріг у Тернополі подала пропозиції Надалу

15050283_10206585685555651_202217863_n

Сьогодні комісія щодо неналежного прибарання снігу в Тернополі прийняла рішення рекомендувати Тернопільському міському голові звільтнити заступника міського голови з питань інфраструктури Владислава Стемковського,  начальника ЖКГ Миколу Лесіва, та висловити догани начальнику управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігорю Мединському, начальнику технічного нагляду Олегу Вітику.

Крім цього, за результатами обговорення, із врахуванням пропозицій та рекомендацій членів комісії, яка вивчала ситуацію щодо неналежного прибарання снігу в Тернополі, ухвалено:

  1. З’ясувати причини, які призвели до вкрай складної ситуації на міських дорогах через випадання місячної норми опадів у вигляді снігу:

Рекомендувати розробити план (алгоритм) дій в умовах стихійного лиха, а саме випадання великої кількості опадів інших кліматичних катаклізмів. Для розроблення даного алгоритму залучити управління ЖКГБтаЕ, управління освіти і науки, управління надзвичайних ситуацій, управління транспорту, комунікацій та зв’язку, відділ технічного нагляду тощо.

  1. Вивчення тендерної документації для виконання робіт:

Рекомендувати при оголошенні процедури закупівлі послуг щодо прибирання міста здійснювати не в цілому, а розділивши предмет закупівлі щонайменше на 3 лоти (райони міста). Крім цього поділ предмету закупівлі на 5 та більше лотів стимулюватиме розвиток менших суб’єктів підприємницької діяльності в цьому напрямку господарства. Водночас при складанні тендерної документації доцільно переформатувати вимоги замовника з показників кількості прибирання, на показники якості прибирання усього лота загалом. Таким чином проводити оплату виконавцю не за кількість виконаних робіт, а фіксовану абонентську плату за те, що територія перебуває у якісно чистому стані протягом тижня, місяця, тощо (при цьому якість прибирання визначати за допомогою наявності (відсутності) скарг громадян, контрольними заходами відділу технічного нагляду тощо) Перевагу при виборі переможця надавати суб’єктам, у яких наявні сертифікати управління якістю ISO.

Також, у тендерній документації доцільно передбачити вимогу щодо наявності в учасника що подає пропозицію не менше 50% власної техніки. Зважаючи на публікацію оголошення в системі Прозоро на 2017 рік, рекомендуємо внести зміни до існуючої документації без перенесення строків проведення процедури відкритих торгів. Включити вимогу до учасників тендеру щодо обладнання всієї техніки GPS навігацією із подальшим внесенням в онлайн картку прибирання.

Водночас, комісія рекомендує посилити контроль за якістю надання послуг за діючими договорами та ті, що будуть укладені в майбутньому, оскільки діюча система контролю допускає можливість оплати з бюджету коштів за послуги (роботи), які фактично не надавалися.

Публікувати на сайті ТМР про усі засідання тендерного комітету стосовно вибору постачальника послуг.

Підвищити відповідальність підрядника за неякісне надання послуг.

  1. Обстеження наявної техніки:

Комісія використовувала інформацію, щодо техніки підрядника, надану представником підрядника та членами ГО «ВО «Автомайдан» які здійснювали виїзд для огляду та фото фіксації техніки на території підрядника. Комісією встановлено відсутність власної техніки у виконавця, що негативно впливало на виконання ним своїх зобов’язань протягом усього терміну надання послуг.

  1. Надання пропозицій щодо притягнення до відповідальності винних осіб:

Комісія визнає незадовільною роботу відповідальних, за прибирання міста осіб, проте у зв’язку із стислими термінами та тим, що комісії не надано усієї сукупності документів для прийняття об’єктивного та неупередженого рішення (контракти, посадові інструкції, трудові договори тощо) пропозиції щодо цього питання будуть надані згодом, після остаточного вивчення документів.

  1. Доцільність придбання комунальної техніки, створення комунального підприємства:

У зв’язку із стислими термінами та тим, що комісії не було вчасно надано інформації щодо наявної комунальної техніки, яка перебуває у власності комунальних підприємств Тернопільської міської ради, комісія надасть свої пропозиції щодо цього питання згодом.

Щодо створення комунального підприємства, комісія не вбачає доцільності створення окремого комунального підприємства. У віданні ТМР є достатня кількість підприємств які можуть бути балансоутримувачами комунальної техніки (в тому числі новопридбаної) маючи при цьому відповідні відділи для обслуговування техніки, працівників тощо. Крім цього, у випадку поділу міста на 5 та більше лотів такі комунальні підприємства зможуть прийняти участь у публічних закупівлях із наявними 3-5 одиницями техніки.

  1. Вказані пропозиції направити міському голові С. В. Надалу.

 

 

 

Коментарі вимкнені.