Надал віддасть півмільйона на промивання вух тернополянам

10 лютого Тернопільська міська рада оголосила конкурс серед друкованих ЗМІ на розміщенні звітів про роботу. Інформацію опубліковано у системі електронних закупівель Прозоро.

Закупівля здійснюватиметься у розділі «Друкарські послуги». На розгляд учасників торгів запропоновано два лоти. Перший – на суму 280 тис. грн. – виготовлення бюлетеня «Тернопільська міська рада інформує». Аналогічна телевізійна програма виходить на каналах ІНТБ та ТВ4, а також транслюється на екранах моніторів у громадському транспорті.

Другий – 250 тис. грн. – висвітлення діяльності Тернопільської міської ради. Аукціон відбудеться 28 лютого 2017 року.

Варто зазначити, що повідомлення про конкурс розміщено лише на сайті електронних закупівель. Очевидно, міська рада не планувала проводити відкриті та прозорі торги. Швидше за все, майбутній переможець уже визначений. Можна припустити, що перемогу отримає видання, лояльне до міського голови або яке має до нього безпосереднє відношення.

Зважаючи, що газета «Тернопіль вечірній» є комунальним виданням і фінансується за кошти бюджету, то воно апріорі не може брати участь у конкурсі. Тож коло потенційних партнерів мерії звужується. Серед дружніх до Сергія Надала видань були помічені газета «Наш день», яка торік уклала з мерією угоду на розміщення матеріалів, «Нова «Тернопільська газета», яка відкрито співпрацює з мером (навіть ходять чутки, що він має у ній частку власності), та «Вільне життя», власник якого Степан Федоришин теж має партнерські стосунки з Сергієм Надалом.

Нагадуємо, нещодавно міська рада уклала договір з місцевими телеканалами на загальну суму понад 300 тис. грн. Тож в цілому на піар міської ради та її очільника особисто тернополянам обходиться в кругленьку суму. Щоправда, чи хочуть вони, аби їхні кошти витрачали на промивання їхніх же мізків, у жителів міста не запитували.

Репортер

Коментарі вимкнені.