Тернополяни вимагають, аби місцеве теплокомуненерго створило нормальний сайт

“Цікавить мене таке питання: коли у КП \”Тернопільміськтеплокомуненерго\” появиться власний сайт на якому будуть розмішатись новини, оголошення про ремонтні роботи, інтеракиктивний розділ для звернень тернополян з відповідною технічною підтримкою, а також із можливістю подавати показники (аналогічно які у інших постачальників аналогічних послуг)?”, – з таким питання на сайт міської ради звернувся тернополянин Тарас.

“Як не як, ми живемо в епоху інтернету, а дане підприємство не має адекватного зв\’язку з клієнтами, бо телефоном додзвонитись тяжко і вони часто можуть не працювати або оператори (чи диспечири) просто не піднімати трубку у робочий час. І при таких тарифах не забезпечувати належної якості (в основному температури) гарячої води – це абсурд. Але це вже питання до самого підприємства, яке я не можу задати через причини описані вище”,  -каже він.

Коментарі вимкнені.