Високопосадовець із Києва оцінив тернопільських міліціонерів

Традиційно міліцейські високопосадовці вирушають із столиці в регіони. Минулої середи на Тернопіллі побував заступник начальника департаменту ДАІ МВС України Володимир Резніков. Він здійснював прийом громадян у Тернополі та Зборові. З чим зверталися краяни?

За словами Володимира Володимировича, загалом одинадцять звернень стосувалися різних питань. Найбільше — проблем, пов’язаних з організацією дорожнього руху (облаштування та утримання певних ділянок автошляхів, встановлення тих чи інших знаків, а для обмеження швидкості в населених пунктах — «лежачих поліцейських»). Перевізники зі Зборівщини, приміром, нарікали на те, що зупинки не оснащені заборонними знаками для негромадського транспорту, а тому пасажирів підбирають попутні автівки, звісно, забираючи «хліб» у легальних пасажиротранспортників. Доводилося давати роз’яснення, скажімо, щодо процедури встановлення газового обладнання, отримання нових водійських посвідчень. До речі, В. Резніков нагадав, що триває заміна шоферських документів союзного взірця — не треба це відкладати на потім, щоб в останні дні-тижні року не створювати черг.

Висопосадовець також звернув увагу на особливості роботи автоінспекторів. Сказав, що цього року в державі звільнено 45 працівників ДАІ, ще більше тисячі отримали дисциплінарні стягнення. Мовляв, порушники в погонах також отримують «на горіхи». Володимир Резніков запевнив, що у відомстві не існує практики «давати на-гора» показники, бо не арифметика визначальна в роботі, а реальний стан справ. Відповідно «планів на складання адмінпротоколів» немає. І підкріпив свої слова такою статистикою: нині щодоби в Україні складають 4-5 тисяч адмінпротоколів на порушників правил дорожнього руху, а років два тому — до 30 тисяч.

Головний напрям роботи вбачається у профілактиці ДТП, а загалом даішне відомство має стати своєрідною рятувальною службою. З тернопільськими журналістами гість із Києва поділився думками про те, що у фіксуванні порушень потрібно якнайшвидше виключити людський фактор — тільки фотофіксація. У перспективі, з’ясувалося, і на наших дорогах можуть з’явитися вмонтовані в асфальт (таке є на Рівненщині) датчики, здатні зважити вантажівки і відреагувати на вантаж понад норму. Поки що в державі таких електронних ваг є тільки три, а має бути 65. Перспективи, перспективи… Їздити треба нині. Чи мають працівники ДАІ важелі впливу на стан доріг? Журналісти почули, що складено близько 16 тисяч адмінпротоколів через незадовільне утримання автошляхів, хоча, за оцінками В. Резнікова, не вистачає коштів, щоб облаштувати все як слід. Проте є інше: внесено приблизно 14 тисяч приписів з приводу ремонтів доріг державного та місцевого значення і складено 4 тисячі адмінпротоколів з приводу невиконання таких приписів.

Про управління ДАІ управління МВС України в Тернопільській області Володимир Володимирович теж сказав кілька слів: вважає, що позитивні моменти помітні, бо поменшало, порівняно з попередніми роками, аварій, під час яких гинули та калічилися люди. Згадав і про належну, на його думку, профілактичну роботу. А загалом оцінку своїм тернопільським підлеглим поставив, «якщо за п’ятибальною системою, то тверда четвірка».

Наступним пунктом відрядження столичного гостя був Львів, ще відвідає Рівненщину, Івано-Франківщину, Закарпаття і знову навідається в наш регіон.

Записала Галина СІРА, «Вільне життя плюс»

Коментарі вимкнені.