Теребовлю, що на Тернопільщині, відзначили спецномінацією міст

Теребовлю, що на Тернопільщині, відзначили спецномінацією міст, яке має значний туристичний потенціал. Тепер про райцентр області знімуть фільм та проведуть інформаційну і просвітницьку кампанію туристичної привабливості.

Сьогодні у Великій лаврській дзвіниці Києво-Печерської лаври відбулася церемонія нагородження переможців акції “7 чудес України: історичні міста та містечка”.

Акція стартувала у березні 2016 року. 1 червня серед усіх заявок на участь від представників місцевих громад, громадських організацій, туристичних компаній, вищих навчальних закладів тощо Оргкомітет відібрав 21 фіналіста, які протягом літа-осені мали можливість презентувати для журналістів та громадськості свої міста, щоб позмагатися за звання переможця. Паралельно з презентаційними прес-турами відбувалося Інтернет-голосування та анкетування експертів.

Переможці визначалися за сумою результатів Інтернет-голосування та опитування експертів (50/50). До числа 100 експертів входять керівники національних заповідників, музеїв, кафедр туризму вищих навчальних закладів України, науковці та експерти у галузі туризму, представники туристичних компаній, що займаються внутрішнім туризмом.

За сумою результатів Інтернет-голосування та анкетування експертів Оргкомітет визначив такі міста-переможці в акції «7 чудес України: історичні міста та містечка» (ЗА АБЕТКОЮ):

Бердянськ (Запорізька обл.)
Біла Церква (Київська обл.)
Галич (Івано-Франківська обл.)
Диканька (Полтавська обл.)
Канів (Черкаська обл.)
Ніжин (Чернігівська обл.)
Хуст (Закарпатська обл.)

Крім того, Оргкомітетом визначено три спецномінації для міст, що мають значний туристичний потенціал і зацікавленість місцевої громади у розвитку своїх населених пунктів. Спецномінаціями відзначено:

Бердичів (Житомирська обл.)
Жовква (Львівська обл.)
Теребовля (Тернопільська обл.)

«Реально переможцями цієї акції є 10 міст, оскільки про усіх них в наступному році будуть відзняті фільми та виготовлена різноманітна поліграфічна продукція. Таким чином, інформаційна та просвітницька кампанія туристичної привабливості цих 10 міст триватиме і протягом наступного року» , – зазначив голова Оргкомітету Микола Томенко.

Коментарі вимкнені.