КП «Міськшляхрембуд» може опинитись у приватних руках

З 20 соток асфальтового покриття може розпочатися приватизація стратегічного для Тернополя комунального підприємства

Більшість ремонтних робіт дорожнього покриття – як капітального, так і ямкового у Тернополі проводить комунальне підприємство «Міськшляхрембуд». Важко назвати ці роботи якісними і про це вам скаже ледь не кожен власник автомобіля.  Але нині ми поведемо розмову не про стан тернопільських доріг. Єдине комунальне підприємство, яке за одним дзвінком «зверху» може залатати ту чи іншу дірку на дорозі в м. Тернополі, може незабаром зникнути, – пише газета “Номер Один”.

Крок 1: приватний асфальтовий завод

Вже довгий час, ще від каденції Богдана Левкова, певна категорія людей виношує плани, як прибрати до рук КП «Міськшляхрембуд». Великі земельні наділи, які наявні у КП, адмінприміщення, бокси, техніка, стабільні замовлення впали в око ділкам. Але їхнім планам довго не вдавалось здійснитися. І ось, схоже, крига скресла.

Першим кроком у здійсненні їхнього задуму стало встановлення на території «Міськшляхрембуду» приватного асфальтового заводу (погодження видавалося на розміщення асфальтобетонного змішувача). Для цього було виділено через конкурс ТОВ «Спецавтоінвест» асфальтну площадку площею 0,2 га. Хоча тут не все було гладко. Перед Новим роком, 31 грудня ще 2010 року, на засіданні депутатської комісії з комунального майна заштопорилося питання щодо асфальтової площадки. А все тому, що спершу комісія була сформована з 10 чоловік – наполовину зі «свободівців» і не «свободівців» (5х5) і питання не набирало потрібної кількості голосів. Далі було вирішено до її чисельності додати одного «штика-«свободівця». І нагода була якнайкраща. Нині вже екс-заступник міського голови Богдан Бойко, ставши працювати у виконкомі, позбувся депутатського мандата, натомість на його місце зайшов у раду Володимир Швайка, який одразу написав заяву на вступ у комісію з комунального майна. Тим самим він, ставши шостим, дозволив «свободівцям» отримати в комісії повну більшість. Вже на наступний день після того, як Швайка отримав посвідку депутата, була проведена дана комісія, де питання по асфальтовій площадці швидко вдалося «пропхати».  Ось таким чином в одній з ключових депутатських комісій ТМР більшість склали представники однієї партії.

До речі, саме питання з асфальтовою площадкою доволі суперечливе. Конкурсна комісія виділила 0,2 га асфальтового покриття, хоча якщо брати по аналогії з виділенням місця під торговий павільйон і т.п., то виділяється аж ніяк не асфальт, а земельна ділянка під ним. А це вже парафія земельної, а не комунальної комісії. Комунальна ж комісія, умовно кажучи, могла погодити на передачу в оренду 20 тонн асфальту, але аж ніяк не 20 сотих асфальтного покриття. Хоча тут і з землею все доволі складно, адже об’єкт розташований у селі В. Березовиця, землі тамтешньої сільради орендує КП «Міськшляхрембуд», відповідно вчиняти з цією землею будь-які дії міська рада не мала права. В підсумку все було зроблено через комісію з комунального майна і на основі цього рішення виконком проголосував і справа дійшла до конкурсу.

Процедура, що стосується виділення комунального майна через конкурс, витримана, але є кілька доволі цікавих фактів. По-перше, за право оренди асфальтового майданчика змагалися дві фірми – «Спецавтоінвест» та «Техно-Буд-Центр» (третя одразу знялася з перегонів), до яких, як вдалося з’ясувати журналістам телекомпанії ЗІК, має відношення один і той же чоловік – Юрій Ханін. У документах конкурсної комісії Ханін фігурує, як директор «Техно-Буд-Центру», натомість, згідно з даними Єдиного державного реєстру, він є одним із засновників «Спецавтоінвесту». Тобто маємо такі собі безпрограшні торги. По-друге, нині частини асфальтної площадки під асфальтним заводом уже немає (не стоїть же завод на повітряних подушках), відповідно має місце знищення комунальної власності. Цей факт правоохоронні органи не може не зацікавити. І, по-третє, робітники, що працювали на виробництві асфальту, яких опитали журналісти ЗІКу, і слухом не чули про фірму «Спецавтоінвест», яка мала б виготовляти асфальт і на якій мали би працювати її робітники, натомість роботяги стверджували, що їхнім керівником є Володимир Малко і працюють вони на КП «Міськшляхрембуд»…

Тим самим, виявляється, питання закільцювали: КП робить дороги, у себе ж, якщо вірити працівникам, бере асфальт, собі ж за нього платить, а заробляє на продажі асфальту приватна структура.

Коментарі вимкнені.