У с.Буцнів з сесії сільради винесли журналіста за руки і ноги. На місце прибули 3 машини міліції (оновлено)

Як повідомляв «Погляд» із власних джерел, вчора із сесії сільської ради с.Буцнів, щоб не заважав, сільські депутати винесли журналіста за руки і ноги. Також ще й побили його відеореєстратор. Даний журналіст представляв місцеве інтернет-видання і мав при собі офіційне журналістське посвідчення.

Це серйозне порушення у діяльності журналіста, адже він лише сидів і спостерігав за сесією. Коли дійшла черга до питань земельних, голова сільради запропонувала журналісту вийти. Проте він цього не хотів зробити. Тоді піднялися декілька депутатів, які винесли його за руки та ноги із приміщення, побили відеореєстратор, нанесли журналісту тілесні пошкодження і у шарпанині порвали штани.

На місце події через скаргу журналіста прибули аж 3 машини із міліцією на чолі із начальником райвідділу, також були присутні представники прокуратури.

Нагадаємо, що будь-які справи, у яких фігурують журналісти, доповідають безпосередню Міністру внутрішніх справ.

Мар’яна Зварич, новини Тернополя «Погляд»

-1 thoughts on “У с.Буцнів з сесії сільради винесли журналіста за руки і ноги. На місце прибули 3 машини міліції (оновлено)

  • 10:03 | 29.09.2012 о 10:03
    Permalink

    не варто попускати… свавілля даного Голови вже переходить УСІ межі… куди дивиться ПРОКУРАТУРА!?!?!?!? будемо уважно слідкувати за розслідуванням цієї справи…
    ЗАКОН ОДИН ДЛЯ ВСІХ

    • 12:29 | 30.09.2012 о 12:29
      Permalink

      За 10 хвилин роздерибанили 12.5 га,землі.Прошу органів внутрішніх справ звернути на це увагу.

    • 21:18 | 30.09.2012 о 21:18
      Permalink

      …і що ж ти відслідкуєш…закон то один, тільки методів примінення для нього є багато…і скажу тобі, що не в користь “журналіст

  • 12:10 | 29.09.2012 о 12:10
    Permalink

    Я житель цього села,знаю що цей журналіст висвітлює проблеми громади,а саме,земельні питання,фіксує сесійні засідання,займається висвітленням інформаціїї про забруднення навколишнього середовища владою села.Тобто вивіз мусору та твердих побутових відходів в поле,на самовільно утворене владою села сліттєзвалище в природньому яру.Тарас,ти просто молодець,ми з тобою

  • 18:10 | 29.09.2012 о 18:10
    Permalink

    Побили ЖУРНАЛІСТА????!!! Зрозуміло, чоиу прибув начальник райвідділу! Оце ДЕПУТАТИ сільської ради!

  • 20:05 | 29.09.2012 о 20:05
    Permalink

    та які депутати – ЗЛОЧИНЦІ !!! таким не варто представляти інтереси громади.НА ПАЛЮ!!!!

  • 20:27 | 29.09.2012 о 20:27
    Permalink

    Знаю цього журналіста особисто.Безкомпромісто відстоював інтереси громади! Подивыться, що РОБИТЬСЯ на сесіях цієї сільської ради: http://www.youtube.com/watch?v=qy0Ea1qZIFc !!! Земельні питання – найболючіші для громади сБуцнів!!!! Уважно послухайте і подивіться відео, ( на 1 хвилині 37 секунд ), що каже чоловік, в якого ВКРАЛИ 7 га поля? І це поле все РОЗДАЮТЬ…. http://www.youtube.com/watch?v=JjUUsmXEe4Y Куди тільки дивляться правоохоронні органи?????

  • 20:50 | 29.09.2012 о 20:50
    Permalink

    Голова сільської ради Мац М.П. і ЇЇ депутати не бажають, щоб їхні сесії знімали на відео і виставляли в Ютуб, ЧОМУ – не важко здогадатись! Тому і застосували фізичну силу до ЖУРНАЛІСТА!

  • 20:52 | 29.09.2012 о 20:52
    Permalink

    Але ж сесія була відкрита , то ЧОМУ ВИГАНЯЛИ ЖУРНАЛІСТА????

  • 14:06 | 30.09.2012 о 14:06
    Permalink

    Якщо на сесії присутнє хочаб одне земельне питання,згідно чинного законодаваства сесія неможе бути закритого типу.На фото(вище)є порядок денний і там присутні два земельних питання.А голова с.р,проігнорувала закон України і оголосила сесію в закритому режимі.На цитування закону журналістом реагувала агресивно,секретар с.р,зовсім в законодавчій базі неорієнтується.Жахливо і неодноразово себе поводив депутат с.р,Назвальський Б.Г,він ще з одним депутатом Ціцюрою М,та з особою яка була запрошена на сесії,(прізвище Музика)нанесли Журналісту тілесні ушкодження,порвали штани та подряпали куртку,та зламали обладнання.Що зафіксував на відео сам журналіст.Відповідальність за такі дії передбачає Криінальний кодекс

    Стаття 171. Перешкоджання законній професійній діяльності журналістів

    1. Умисне перешкоджання законній професійній діяльності журналістів —

    карається штрафом до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

    2. Переслідування журналіста за виконання професійних обов’язків, за критику, здійснюване службовою особою або групою осіб за поперед­ньою змовою, —

    карається штрафом до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п’яти років, або позбавленням права обіймати певні посади на строк до трьох років.

    1. У відповідності до ст. 34 Конституції України кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань. Кожен має право збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб — на свій вибір.

  • 14:34 | 30.09.2012 о 14:34
    Permalink

    Голова сільської ради Мац М.П.переступила всі межі закону, разом із своїми купленими депутатами, хочуть до кінця всю нашу землю розтягнути.Але ще є влада, вас зупинити я думаю. Ти М.П. обіцяла дати молодим сім”ям земельні ділянки під будову.
    Де вони.А тобі повірили і проголосували.Ганьба тобі!!!Тарас я з тобою доведи справу до кінця!

  • 20:21 | 30.09.2012 о 20:21
    Permalink

    Закон України про місцеве самоврядування Стаття 74. каже, що “Органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність за свою діяльність перед територіальною громадою, державою, юридичними і фізичними особами.”. Люди, земля- це найдорожче, що у вас є! Не дайте вкрасти у вас останнє!

  • 13:43 | 1.10.2012 о 13:43
    Permalink

    Прокуратура зайнялася депутатами, котрі побили журналіста
    Прокуратурою Тернопільського району проводиться перевірка за заявою позаштатного кореспондента одного з інтернет-видань міста Тернополя з приводу перешкоджання його законній професійній діяльності.

    Про це повідомили у прес-службі прокуратури області.

    За результатами перевірки після детального дослідження всіх обставин події буде прийнято рішення відповідно до положень ст. 97 КПК України.

    Україна кримінальна.
    В Тернопольской области депутаты избили журналиста. Чтобы не мешал дерибанить землю (фото)
    http://cripo.com.ua/?sect_id=10&aid=142939

    • 23:32 | 1.10.2012 о 23:32
      Permalink

      Відео даного злочину є в ютубі

    • 08:04 | 3.10.2012 о 08:04
      Permalink

      Отже з даного відео добре видно, щоб провести засідання журналіста не винесли, а самі вийшли із залу до приміщення сільської ради, тай «побитий» відеореєстратор непогано працює (в даній статті поширюється завідома неправдиві відомості про депутатів). Журналістам та іншим особам потрібно уважніше ставитися до неперевіреної інформації, та уважно прочитати ч. 2. Ст. 36 ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад»
      2. Публічна образа депутата місцевої ради, опублікування або
      поширення іншим способом завідомо неправдивих відомостей про
      нього, а також намагання в будь-якій формі вплинути на депутата
      місцевої ради, членів його сім’ї з метою перешкодити депутату
      виконувати свої повноваження, змусити його до вчинення
      неправомірних дій тягне за собою відповідальність згідно з
      законом.
      http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/93-15/page

      • 11:32 | 3.10.2012 о 11:32
        Permalink

        шановний “розумнику” відео здійснювалось за допомогою мобільного телефону тому що відео-реєстратор був поламаний при спробі побиття журналіста.Щодо образи публічної то ми чуємо усю середину прогнившу депутата Назвальського який окрім Г…на нічого з себе видати неможе!!! так що попустіться і моліться аби не дійшло до КРИМІНАЛУ.

      • 20:02 | 7.10.2012 о 20:02
        Permalink

        “Буцнів”, ви далекі від подій, що стались, і коментуєте те, про що не маєте жодного поняття.

        1. “з даного відео добре видно, щоб провести засідання журналіста не винесли, а самі вийшли із залу до приміщення сільської ради” – а ви знаєте, що його виштовхали ПЕРШИЙ раз і проводили засідання в закритому режимі, а після прийняття рішення про роздачу землі, журналіст зайшов до сесійної зали з депутатами вдруге і те, що зафіксоване на відео- то друге побиття?
        2. ” тай «побитий» відеореєстратор непогано працює (в даній статті поширюється завідома неправдиві відомості про депутатів).” – не старайтесь, відеореєстратор таки побитий, а знімалось це відео на мобільний телефон. (Так що поширюються ПРАВДИВІ дані, а от ви хочете перекрутити їх і помішати слідству.)
        Відео з відеореєстратора знаходиться в правоохоронних органах.
        Так що не робіть наклепу на журналіста, і не захищайте цього депутата.
        Не вишуковуйте законів захисту депутата, тому що він побив журналіста. 🙂

      • 19:16 | 11.10.2012 о 19:16
        Permalink

        Саша, подивіться те відео, яке знімали в сесійній залі, і проаналізуйте події хронологічно: коли знімалось на реєстратор, а коли на мобільний. Чи може зі страху коліна тряслись, що не запамятав як було?!

  • 00:12 | 3.10.2012 о 00:12
    Permalink

    Після прочитаного і переглянутого відео, напрошується одина думка Мациха гол с/р із своїм чоловіком Назвальським Б.Г. крутять-мутять із с.Буцнів в своїх інтересах по повному, і депутати (якщо їх можна назвати так) а ще краще родичі і сусіди з якими є спільні інтереси на сесіях обговорюють очередну крадіжку і послуги села в незаконому порядку, тому і обурені депутати що в їхню хатку приходять журналісти і виносять весь непотріб в ютуб а то і в прокуратуру. Дуже нагла і брехлива гол.с/р і поведінка неадикватна її посаді!!!!

  • 00:14 | 3.10.2012 о 00:14
    Permalink

    Зверніть увагу на пункт 2.1.5., от вам і чинне законодавство, і ніяких винятків, щодо характеру питань (земельні чи інші). Коли прийнято рішення про проведення закритого засідання це стосується і журналіста. Журналіст бореться за дотримання законодавства, а в даному випадку він наглядно показав, як сам дотримується ЗАКОНУ.

    РОЗДІЛ 2.СЕС1Я СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
    2.1. Загальні положення.
    2.1.1. Сесія є вищою організаційно-правовою формою роботи сільської ради і правочинна вирішувати будь-які питання, що віднесені до її відання. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.
    2.1.2. Сесія ради є правомочною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради. В разі відсутності встановленої кількості депутатів рішенням головуючого проведення сесії переноситься на інший час.
    2.1.3. Пленарні засідання ради тривають до вичерпання її порядку денного. Вони проводяться, як правило, у залі засідань ради. В окремих випадках за пропозицією голови ради або не менш як третини депутатів від загального складу ради може проводись виїзне засідання ради.
    2.1.4. На пленарних засіданнях сільської ради вирішуються питання, визначені ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та інші питання, віднесені до її компетенції, виходячи з державних і місцевих інтересів
    2.1.5. Сесії ради проводиться гласно. У разі необхідності рада може прийняти рішення про проведеннязакритого засідання.
    2.1.6. На засіданнях ради можуть бути присутніми народні депутати України та депутати рад інших рівнів. При необхідності запрошуються представники державних органів, об’єднань громадян, трудових колективів, засобів масової інформації. Головуючий повідомляє депутатів про участь осіб, запрошених на засідання. Запрошені не повинні висловлювати свого ставлення до виступів оплесками або в будь-який інший спосіб. У випадку порушення такого порядку запрошені особи, за рішенням головуючого, залишають зал.
    2.1.7. Порядок розміщення депутатів та інших присутніх у залі засідань осіб визначається радою.

    • 11:36 | 3.10.2012 о 11:36
      Permalink

      Відкрийте очі і почитайте ЗАКОН України “про місцеве самоврядування”., “про доступ до публічної інформації” і Вам все стане зрозуміло , якщо Ви цього прагнете… НЕ вводіть в оману читачів…

    • 16:12 | 3.10.2012 о 16:12
      Permalink

      Шановний пане Михайлюк – щирий ЗАХИСНИК Буцнева, він же – член Постійної комісії буцнівської сільської ради (незважаючи на те, що ви – юрист району!!! і прекрасно знаєте, що це- неприпустиме порушення: БУТИ в Постійній комісії БУЦНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РАЙОННОМУ депутату!!!) І, коли ви вже приводите тут Закон України, то ОПРИЛЮДНІТЬ ЩЕ І ПОРЯДОК проведення ЗАКРИТИХ ЗВСІДАНЬ СЕСІЙ сільської ради с.Буцнева ЗГІДНО Регламенту буцнівської сільської ради. Розкажіть МЕШКАНЦЯМ с. Буцнів, ЯКА ПРОЦЕДУРА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКРИТИХ ЗАСІДАНЬ?

      • 18:34 | 3.10.2012 о 18:34
        Permalink

        той Михайлюк ще “докришується” що піде “паравозом” з мацихою на 101 км.

      • 22:43 | 8.10.2012 о 22:43
        Permalink

        L/R, якщо Вам відомо про склад комісій, Ви один із членів ТРГО «ЗАХИСТ», а якщо так то Ви маєте відео 9 сесії шостого скликання (в «youtube» Ви його не завантажили), там депутатами приведено список членів постійних комісій у відповідність до пункту 6.1. регламенту Буцнівської сільської ради (копія регламенту також у Вас завдяки інформаційним запитам). І не звинувачуйте людей у порушені законодавства, які абсолютно не мають відношення до складення списків комісій і затвердження їх на сесії сільської ради, як і до коментарів під ім’ям «Буцнів».

        РОЗДІЛ 6. ПОСТІЙНІ КОМІСІЇ РАДИ.
        6.1. Постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа їх депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до їх відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради.

        • 10:56 | 10.10.2012 о 10:56
          Permalink

          Не вводьте людей в оману, Буцнів!САМЕ завдяки ЗВЕРНЕННЯМ ТРГО “ЗАХИСТ” і відбулись ПЕРЕВИБОРИ у Постійних комісіях сільської ради Буцнів, які ПОРУШУВАЛИ чинне законодавство!!! І САМЕ на 9-ій сесії шостого скликання (АЖ НА 9-вй!!!) , ПЕРЕОБРАЛИ комісії!АЖ НАВЕСНІ 2012 року! А ДО ЦЬОГО ЧАСУ – в Постійній комісії був Михайлюк – юрист районної ради- (що є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ, і ВІН ПРО ЦЕ ЗНАЄ, ЯК НІХТО ІНШИЙ!!!). ЯКЩО буде потрібно, можна надати дані і по інших Постійних комісіях сілсьької ради Буцнева, де теж були присутні НЕДЕПУТАТИ сільської ради,( а – депутати РАЙОННОЇ ради….та багато інших порушень Закону та Регламенту сільської ради.) Ще можна привести сюди і інші дані:членство в Постійних комісіях НЕДЕПУТАТІВ сільської ради за попереднє скликання! Подивимось, що ТАМ РОБИТЬСЯ в Постійних комісіях!!! 🙂
          Хочете почитати ТУТ чи дасьте інформаційний запит в сільську раду САМІ, Буцнів? 🙂 🙂 🙂

        • 19:22 | 11.10.2012 о 19:22
          Permalink

          Буцнів, чого мовчиш? Чого не коментуєш до тебе звернені питання? Я чекаю відповіді: ЧИМ РЕГЛАМЕНТУЄТЬСЯ ПРОВЕДЕННЯ СЕСІЇ ЗАКРИТОГО ТИПУ? ДЕ ОПИСАНА ПРОЦЕДУРА ОГОЛОШЕННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ СЕСІЇ ЗАКРИТОГО ТИПУ? Г О В О Р И – послухаємо! 🙂

    • 21:23 | 10.10.2012 о 21:23
      Permalink

      Якщо ти тут приводиш посилання на закони,Буцнів,то певно маєш відношення. Може ти – юрист? Ти написав:”Коли прийнято рішення про проведення закритого засідання це стосується і журналіста.”. Ану розкажи конкретніше про проведення ЗАКРИТОГО засідання. Сесія буцінвського сілсьької ради була ОГОЛОШЕНА як ВІДКРИТА. На дверах сільради висіла табличка , яка повідомляла, що відьбудеться ВІДКРИТА сесія. І була відкрита вона як ВІДКРИТА сесія. Голова Мац оголосила про проведення ВІДКРИТОЇ СЕСІЇ, і зачитала порядок денний ВІДКРИТОЇ сесії.
      Вот тепер до тебе, юристе,питання: чи правомірно голова ОГОЛОШУЄ сесію …ЗАКРИТОЮ???? 🙂 🙂 🙂 ЧИМ РЕГЛАМЕНТУЄТЬСЯ ЗАКРИТА сеія? ЯКІ ПИТАННЯ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ ЗА ЗАЧИНЕНИМИ ДВЕРИМА ВІД ГРОМАДЯН? ЯК БУДУТЬ ОПУБЛІКОВУВАТИСЬ РІШЕННЯ ЗАКРИТОЇ СЕСІЇ?
      Ану…блєсни своїми знаннями! (ЯКЩО ТИ ЮРИСТ)

  • 01:51 | 3.10.2012 о 01:51
    Permalink

    Я жителька с.Буцнів,знаю особисто і голову сільської ради Мац Марію Петрівну і Назвальського Богдана Григоровича.Ця парочка давно чудить в селі із землями,мусорем,із школою,навіть з цвинтарем та дорогами.Якби Марія Петрівна небула головою чи секретарем,то Назвальський би знею нежив.Два десятки років назад,він навіть омудрився поселитись до Вацковської Антоніни,це бабця нашого секретар”я сільської ради.Вона у свій час була Головою сільради.І по віку старша від нього на приблизно 25 років.Дурить він і своїм такзваним жінкам голову,та жителям села.В нього є мета,постійно бути при владі і заробляти на цьому великі грошові,земельні,та майнові цінності.А ви знаєте чия половина магазину “ТЕКО”?а я знаю,його,а верхня частина колгоспу і гаражі також його,а земля коло річки,біля моста намежі сіл Острів-Буцнів,також його.Чи відомо вам що земельна ділянка вище стадіону на підйомі на дачі також його,доречі на новобудовах коло ферми також його є ніби дві земельних ділянки.В сторону Серединок,коло тракторної бригади,вул. Польна,тоже має там земельну ділянку.А приміщення(чворак)другий будинок на в”їзді на вулицю Серет із центру села,там де Мац М.П,перед виборами всім і навіть під церквами обіцяла Дитячий садок,про який вже можна забути,бо кажуть люди що це вже нашого (сільського мажора).Знаю що я ще невсе перелічила і неврахувала підставних людей на яких він позаписував землі.Це просто жах,чому всі мовчимо,за свою рідну землю,що нашим дітям та онукам залишитья.Чому якийсь Острівець має в Буцневі таке робити,нас дурити,обдирати,дерибанитинашу рідну землю.Є інформація,що він щей омудрився в Острові прихопити 20 сотих землі на новобудовах,біля школи,казав владі села Острів що буде будуватись,йому виділили а він її розділив по 10 сотих і продав, окремо два плани під забудову.
    ШАНОВНІ ОДНОСЕЛЬЧАНИ!!!!!!!!!!!
    Я знаю що ви вже давно знаєте цього нелюда і зробили висновки,але мовчите,пропоную ініціювати загальні збори села і поставити питання на загальне обговорення роздачу землі біля дач(за посадкою),а чи знаєте ви що там наща голова сільради і Назвальський самі собі дали дозвіл на приватизацію приблизно 50 а можливо і більше сотих землі.Початок кінця цих афер вже є,з допомогою цого молодо чоловіка(Журналіста Тараса),знаю точно що він нам допоможе в цій св”ятій справі,видно в ньому цей патріотичний настрій,та дух справжнього Українця.Правда за нами,ми переможемо!!!

  • 18:32 | 3.10.2012 о 18:32
    Permalink

    – 20minut.ua/Новини-Тернополя/news/Тернопіль-Журналісту-надавали-стусанів-і-виштовхали-з-сесії-10245886.html#goto1024194 – deputat.te.ua/dep/news/20121001/1349070401_720.html – В Тернопольской области депутаты избили журналиста. Чтобы не мешал дерибанить землю (фото): cripo.com.ua/?sect_id=10&aid=142939

  • 19:40 | 3.10.2012 о 19:40
    Permalink

    Іра я цілком стобою згодна, давайте обєднаємся зробим загальні збори визвем всіх хто проти цего безприділу.Молоді сім”ї піднімайтеся непіддавайтеся обману невірте їм і купленим депутатам яким ми довіряли їм а вони нас продали.Збережем свою землю для своїх дітей.

  • 19:41 | 3.10.2012 о 19:41
    Permalink

    Може хтось скаже пару слів у захист голови сільради Мац М.П.? Наприклад, про незаконне сміттєзвалище за селом, на яке…..вивозилось сміття мешканців прицепом…. ( містером Х ) 🙂 . Памятаєте, шановні мешканці? Памятаєте! Мац М.П. БИЛАСЬ в груди , що має всі дозвільні документи на сміттєзвалище, а виявилось, що це – БРЕХНЯ! Екологія виявила і оштрафувала і Мац М.П., і сільраду через таку ДБАЙЛИВІСТЬ “господині” с.Буцнів. А ви, шановні мешканці- її вибирали і довірили землю Буцнева! Будете мовчати далі?

    • 19:26 | 11.10.2012 о 19:26
      Permalink

      “Буцнів”(секретар сільської ради Вацковський Саша) каже, що є ПАШПОРТ на сміттэзвалище, а “мешканець села” каже: оштрафували. І каже, що нема дозв.документів.
      ТО ДЕ ПРАВДА???
      САША, ану просвіти темний нарід!!!
      То оштрафували чи не оштрафували МАЦ М.П. за смітник?

  • 21:33 | 3.10.2012 о 21:33
    Permalink

    Шановні жителі с. Буцнів, якщо ви ненаведете порядок в своєму селі то хто ж за вас це зробить. Завтра “шайка” деребанщиків та шахраїв продасть вас разом із вашими садибами. Не спіть не дрімайте, підтримайте свого журналіста-односельчанина. Я не житель с. Буцнів, та давно вже чув про деребан землі та не з одних вуст. В мене враження що в нас на Україні не люди живуть а батраки, які привикли що їх постійно були кнутом, але ж Ви не такі, жителі с. Буцнів. Зберіться і винесіть купку шахраїв так само як вони винесли вашого журналіста. Так, саме Вашого, тому що він відстоює Ваші інтереси, а не свої особисті.

  • 01:05 | 4.10.2012 о 01:05
    Permalink

    Я була свідком цієї ситуації,на відео видно як йому Назвальський наносить тілесні ушкодження,Він говорить їм що я журналіст,неодноразово каже що показував вам вже своє посвідчення,тут все зрозуміло як білий день.Назвальський свідомо вчиняв злочин проти журналіста!!! Але це побиття було вдруге на цій сесії,бо перше було на початку сесії,тоді коли йому поломали камеру і за руки і ноги(так поги, бо штани порвали)вивели із сесії.Навіть самі знімали на камеру сесію закритого типу .Щей запросили представника Області на сесію закритого типу .Щось тут невяжеться.І ще одне,дуже швидко відреагувала Районна міліція,на чолі із начальником який перебував докінця взяття пояснень,та керував своїми підлеглими.І прокуратура себе відзначила з позитивної сторони,бо я бачила як слідчий вилучив камеру на яку головаС,Р,знімала історичну закриту сесію ,та ще вилучили якісь документи.А дерибанщики із мажорами невстигли договоритись як маюь брехати слідчого прокуратури.Хоча говорять по селі що дали пояснення міліції правдиві,тобто ніхто нікого небив.Б Р Е Х У Н И ! ! ! ! !На відео все видно,а прокуратури дивиться на ваше відео і непевно жахається,і незнає як вам всім дати штраф за дачу неправдивих свідчень,но думаю вонипокажуть свою професійність,брехуни та злочинці відчують по повній програмі,та по всій строгості закону,будуть знати що в Україні ще є Констинуція і вона діє на всіх,а римується як гарно, ” Закон Один Для Всіх”,десь бачила такй вислів

  • 13:12 | 4.10.2012 о 13:12
    Permalink

    Шановні депутати с.Серединок чому ви захищаєте наші інтереси з якими ви навіть неознайомлені?Чому ви рішаєте наші земельні ділянки?Ви незнаєте наших проблем,вас привезуть на сесію як котів в мішку і голосуєте незнати за що, і незахищаєте наших інтересів і своїх односельчан. Земельними ділянками ви забезпечені навіть для своїх внуків і гектарами землі користуєтеся ви.А ми в Буцневі не маєм права взяти для своїх дітей навіть 10 сотиків під будову, ви знаєте скільки заяв є на земельні ділянки в нас що ви голосуєте проти?Я впевнена що Тарас доведи це все бо більше нема куди звернутися йому не потрібна земельна ділянка він відстоює інтереси наших дітей і бориться за останій кусок землі для всіх молодих сімей!!!Згляньтеся над своїхми односельчанами в яих не має світла роками ви навіть незаінтересовані в цьому що ви за депутати?Запродавці!!!ВАМ по за 60 Марія Петрівна вам надала велику допомогу клубу, школі хвалилася що помогла ви за це ще будети відповідати ви захищаєте злочину владу ГАНЬБА ВАМ!!!виходити з клубу з фальшивими посмішками що закінчили справу на користь мафії!!!

  • 15:27 | 4.10.2012 о 15:27
    Permalink

    КРАЩЕ нехай три депутати Серединок попіклуються про СЕБЕ та СВОЇХ виборців, тому що настала ПОРА ЗВІТУВАТИ перед мешканцями Серединок , ЩО НИМИ ЗРОБЛЕНО за час їх депутатської діяльності.

  • 09:00 | 6.10.2012 о 09:00
    Permalink

    Шановний Сорока Андрій!Ти не одноразовий депутат сільської ради.Ти знаєш які проблеми в нашому селі,яка в нас злочина влада.Тим більше тебе обрано головою земельної комісії.Чому ти не онайомишся з ситуацією яка виникла?А голосуєш за.Мац Марія Петрівна навмисно намовила односельчан,щоб вони підняли шум на її користь Адже багато з них не обробляють цих городів,вони лежать облогом.Чому ти не поїхав туди і не глянув,що твориться з тими городами.Навіть город Мац і цього Назвальського не оброблені і багато інших.Обробляють дачники.Це справедливо Андрій ,ти поступаєш?Що тобі ця влада ще обіцяла?Ти втягнув свою дочку в цю злочину владу.Що бізнес твій залежить від сільської ради ?Чому ви депутати не справедливі?Назвальський бив Тараса перед вашими очима,а ви написали що нічого не бачили.ДАЙ БОГ ЩОБ ВАМ ПОВЕРНУВСЯ ЗІР!КОГО ВИ ЗАХИЩАЄТЕ?АДЖЕ ВИ ВСІ РАЗОМ ЗЛОЧИНЦІ.

  • 10:39 | 7.10.2012 о 10:39
    Permalink

    Мац не раз наголошувала “молодим-зеленим” депутатам, що “вона їх спасла від армії”, щоб затулити їм роти, коли ті схочуть виступати проти діючої влади! “житель села” пише: “Шановний Сорока Андрій!Ти не одноразовий депутат сільської ради.”. На мою думку, якщо НЕОДНОРАЗОВИЙ-то значить “заслужено обраний повторно”! 🙂 А ЗА ЩО “обраний”? Та всім і так ясно. (недавно призначений головою земельної комісії +дочку працевлаштував в сільраді.) Але ж ми всі добре знаємо, що зробив цей депутат як минулих скликань, так і цього разу! Тільки вот ЗВІТУВАТИ ЗАБУВАЄТЬСЯ ПЕРЕД ВИБОРЦЯМИ.То нагадаємо, Андрію, що тебе вибирали жителі вулиці Серет 78 по Серет 98. Чи звертались до тебе виборці з якимось проблемами? Чи вирішив ти хоч одну проблему мешканців цієї вулиці? Почитай закон Про стату депутатів місцевих рад Стаття 16. Звіти депутата місцевої ради перед виборцями та зустрічі з ними

    1. Депутат місцевої ради періодично, але не рідше одного разу
    на рік, зобов’язаний звітувати про свою роботу перед виборцями
    відповідного виборчого округу, об’єднаннями громадян. Рада
    визначає орієнтовні строки проведення звітів депутатів місцевої
    ради перед виборцями.

    Сподіваємось, що Мац М.П. вже МАЄ СПИСОК орієнтовних строків звітів депутатів с.Буцнів. Мешканці чекають на звіт депуата Сороки!

  • 23:06 | 8.10.2012 о 23:06
    Permalink

    Односельчани не забувайте, що критикуючи людей, своїми словами ви даєте характеристику собі. Найкраща ж оцінка роботи депутата чи голови – це обрання його на наступне скликання. А деякі з депутатів, які за Вашими словами є найгіршими, обираються людьми вже більше десяти скликань. Поважайте себе, не давайте емоціям переважати над вашим розумом. Правову ж оцінку діям депутатів, щодо конфліктної ситуації дадуть відповідні органи, (в них достатньо матеріалів, адже прибули на місце події одразу ж за викликом Дяченка Т. Б.). Із свого ж боку, щоб змінити майбутнє нашого села, балотуйтеся депутатами та на голову сільської ради. І якщо Ви справді кращі сьогоднішньої влади, люди підтримають Ваші кандидатури та оберуть заради кращого майбутнього усіх жителів села.

    • 09:58 | 10.10.2012 о 09:58
      Permalink

      Буцнів, ви кажете: “деякі з депутатів,…обираються людьми вже більше десяти скликань”. Ви можете ПОЯСНИТИ, що означає : “більше ДЕСЯТИ СКЛИКАНЬ”? А скільки це буде років – 10 скликань ?

      • 10:27 | 12.10.2012 о 10:27
        Permalink

        Буцнів ви вже порахували, скільки буде років – 10 скликань , чи з амтематикою не дружиш?

  • 23:36 | 9.10.2012 о 23:36
    Permalink

    Це все гон я був на тому засіданні ніякого деребану не було і це не журналіст.

    • 10:01 | 10.10.2012 о 10:01
      Permalink

      Дяченко Т. – НЕ журналіст? На яких підставах ти це стверджуєш?

      • 10:13 | 10.10.2012 о 10:13
        Permalink

        Шановний Андрію посвідчення нештатного журналіста зроблю тобі за могорич, і колись робив собі щоб по центру машиною “шастати”…

        • 11:07 | 10.10.2012 о 11:07
          Permalink

          Слухай, може ДОМОВИМОСЬ? ДАЮ могорич? Дай свій контакт, побазаримо! ТРЕ ПОСВІДЧЕННЯ!:)

          • 16:47 | 10.10.2012 о 16:47
            Permalink

            Газета “Тернопіль Вечірній” підійди до головного редактора з могоричом попроси і без проблем…

        • 21:47 | 12.10.2012 о 21:47
          Permalink

          Відповідь для Syntetyk. Ви в курсі, що між нештатним і штатним журналістом НЕМАЄ різниці? Дяченко є журналіст як би цього не хотіли винуватці інциденту в с. Буцнів.

  • 23:42 | 9.10.2012 о 23:42
    Permalink

    А Соломон сказав який народ такий правитель самі обрали і переобрали на другий термін то чого жалієтесь?

    • 21:50 | 10.10.2012 о 21:50
      Permalink

      ТОМУ і тре заставити тих НАРОДНИХ ОБРАНЦІВ про звітувати перед народом буцнева!!!! ЩО ВОНИ зробили для людей? (Є багато питань до цих НАРОДНИХ ОБРАНЦІВ!)

  • 00:07 | 10.10.2012 о 00:07
    Permalink

    Доречі рішення прийняте на сесії згідно наступної статті:
    Земельний кодекс України Стаття 119. Набуття права на земельну ділянку за давністю користування (набувальна давність)

    1. Громадяни, які добросовісно, відкрито і безперервно
    користуються земельною ділянкою протягом 15 років, але не мають
    документів, які б свідчили про наявність у них прав на цю земельну
    ділянку, можуть звернутися до органу державної влади, Ради
    міністрів Автономної Республіки Крим або органу місцевого
    самоврядування з клопотанням про передачу її у власність або
    надання у користування. Розмір цієї земельної ділянки
    встановлюється у межах норм, визначених цим Кодексом.
    { Частина перша статті 119 із змінами, внесеними згідно із Законом
    N 3123-VI ( 3123-17 ) від 03.03.2011 }

    Людям які мали городи депутати дозволили приватизувати їх при чому цільове призначення с-г використання(город) не розумію який деребан. Ну хоче ваш “журналіст” ділянку під забудову ось і рух робить…

    • 19:29 | 11.10.2012 о 19:29
      Permalink

      А тобі Вацковський Саша скілько дали під будівництво, де і коли ?

    • 10:35 | 12.10.2012 о 10:35
      Permalink

      Syntetyk , ви вже мовою законів заговорили….так як Буцнів…. 🙂

  • 10:05 | 10.10.2012 о 10:05
    Permalink

    Стаття 119 Закону говорить чітко: “Громадяни, які добросовісно, відкрито і безперервно користуються земельною ділянкою”. БЕЗПЕРЕРВНО – це означає, що город оброблявся постійно, а не так,як було в нас: городи позаростали, хопта виросла вище росту людини. І друге: “Розмір цієї земельної ділянки
    встановлюється у межах норм. “.В МЕЖАХ ЯКИХ НОРМ була виділена земля людям в с.Буцнів за посадкою?

    • 17:01 | 10.10.2012 о 17:01
      Permalink

      А цікаво хто документально зафіксував оброблялись городи чи не оброблялись. І ще питання копію генплану закиньте в інет а то ділите шкуру не вбитого ведмедя…

      • 21:11 | 10.10.2012 о 21:11
        Permalink

        Ти Syntetyk кажеш, що ти не житель села, і що тобі “байдуже хто і кому землю дав”, але чого ти став свідком ” сільського “колгоспу””? І чого питаєшся про “копію генплану”? Для чого вона ТОБІ???

        • 23:32 | 10.10.2012 о 23:32
          Permalink

          я прошу вибачення але шановна Панночка ми з вами корови не пасли тому на “ти” ми не переходили, це по перше. А по друге вся розмова почалась з брехні, стаття має назву:”У с.Буцнів з сесії сільради винесли журналіста за руки і ноги. На місце прибули 3 машини міліції” А насправді не винесли а самі вийшли і не журналіста а представника громадської організації “Захист” хоча це і не суттєво. Якщо ми говоримо про добродія Дяченка, то чому ніхто не цитує його слів що прозвучали перед засіданням сільської ради до старшої жінки “Ти дурна стара бабо ти не розумієш” це було дуже по закону і дуже коректно з його сторони…
          Відповідь по Генплану: Весь рух почався через землю ніхто нічиї інтереси крім своїх не захищав ні голова ні “журналіст” у всіх шкурний інтерес (а це на огірочки(цитата з анекдоту))тому не треба казати: “от ті погані, он ті добрі” бо всі ОДИНАКОВІ.
          Тепер висновки:
          в с.Буцнів є ряд набагато важливіших питань(школа, дороги, графік маршруток, збільшення поступлень в бюджет і т.д.) але всі вперлись в питання яке цікавить напряму кожного (земля) а не село в загальному (село розділилось у одних там город інші просто хочуть план під забудову), тому або переводимо дискусію в русло проблем села Буцнів або правомірність чи не правомірність рішення сільської ради (але не розказувати хто з ким спав чи не спав це і так всі знають, виключно правова сторона) ВИБИРАТИ ВАМ

          • 09:58 | 11.10.2012 о 09:58
            Permalink

            Syntetyk, ЧОМУ ви ведете дискусію про проблеми села (“школа, дороги, графік маршруток, збільшення поступлень в бюджет і т.д.”),і звідки вам відомі проблеми села, якщо ви писали, що не є житель села?
            Однак, якщо ви все таки переймаєтесь проблемами, розкажіть про своє бачення розвитку Буцнева – виходьте з підпілля, поговоримо. Може і справді спільними зусиллями небайдужих спрямуємо діючу владу в правильне русло?

          • 10:54 | 11.10.2012 о 10:54
            Permalink

            ТИ МАЄШ ПІДТВЕРДЖЕННЯ (ЧИ МОЖЕ САМ ЧУВ?), що Дяченко СКАЗАВ: “Ти дурна стара бабо ти не розумієш” ( ЧИ ТОБІ ПЕРЕКАЗАЛА ..та баба? 🙂

          • 22:59 | 11.10.2012 о 22:59
            Permalink

            Розмову Тараса я чув сам тому і кажу, а то слухи річ не певна, що стосується про інтереси села я готовий їх відстоювати коли стану документально мешканцем села і на наступних виборах запропоную свою кандедатуру на депутата сільської ради.

      • 23:14 | 10.10.2012 о 23:14
        Permalink

        Я зафіксував , як оброблялися дані городи. Не все тпк просто панове.

      • 11:08 | 12.10.2012 о 11:08
        Permalink

        Що означає – “””ділите шкуру не вбитого ведмедя”””? ХТО САМЕ ДІЛИТЬ? І що ділити в Буцневі?

  • 10:59 | 10.10.2012 о 10:59
    Permalink

    Ви Syntetyk говорите м”яко кажучи ЄРУНДУ…Вже не розбираєтесь де правда а де брехня,сумно…робота така?…. Не вводіть людей в оману, Ваш час вже настав “на виліт”,зрозумійте лишень одне,що Ви вже відпрацьований матеріал який ПОВНІСТЮ прогнив і його місце на мусорі….Вся ваша робота зводиться до гниття і смороду,надіємось що після виборів про Вас будуть згадувати рідко і тільки з огидою бо ДОБРОГО Ви ,і такі Вам подібні,НІЧОГО для людей не зробили…ГАНЬБА…
    людські сльози в землю не падають!!! коли Ви зустрінетесь із ВСЕВИШНІМ ЩО ВИ ЙОМУ СКАЖЕТЕ!?!?!?!?

    • 16:43 | 10.10.2012 о 16:43
      Permalink

      Шановний Богдан Л. ви мене з кимісь путаєте я не маю відношення до депутатів с.Буцнів так як сам не є жителем села, я свідок сільського “колгоспу” а на виборах “буцнівчани” за бабло будуть за Партію регіонів і Януковича голосувати так як і було минулого разу. І ви праві я нічого ні доброго ні злого людям не зробив…
      П.С. Ви щось забули згадати про “журналіста” вашого чи не журналіста… короче не поймеш…
      Іще раз, щоб всі зрозуміли… Мені байдуже хто і кому землю дав але ці анекдоти і коливання повітря попусту це смішно…

      • 21:05 | 10.10.2012 о 21:05
        Permalink

        Syntetyk, Ви знаєте особисто Дяченка Т.Б? Ви переконані, що “хоче ваш “журналіст” ділянку під забудову”? А що, він не має “ділянки під забудову”? В нього невирішене житлове питання?

        • 23:18 | 10.10.2012 о 23:18
          Permalink

          Думаю саме такы мотиви в групи депутатыв які скоїли беззаконня. А ви самі спитайте в Тараса чого він хоче, а в “Поле чудес” грати не потрібно

        • 23:38 | 10.10.2012 о 23:38
          Permalink

          Добродію Зеник ми всі “українці”, якщо можна вдерти план під забудову то тре вдерти і його завжди можна продати по ринковій ціні, щоб наприклад будинок дободувати…
          І ще одне питання ви всі тут в неті такі “борці за справедливість” а чому вас не було на тому засіданні де вашого “журналіста” побили шо “моя хата з краю?” Що вам Тарас не казав коли засідання хто з вас не знав які питання розглядатимуть? Та все просто шось в коментарях писати то одне а відстоювати свої права відкрито то інше, :”то хай Тараса б”ють а ми подивимось…”
          Доброї ночі всім…

          • 20:23 | 11.10.2012 о 20:23
            Permalink

            А чого ви мене питаєте:”чому вас не було на тому засіданні де вашого “журналіста” побили шо “моя хата з краю?” ??? Я ВАС запитую, чи ви знаєте цього чоловіка, чи в нього є пробелми з житлом, а ви мені кажете, що я мав би бути , коли його били на сесії?! То хіба питання до мене??? Та зрештою, ХТО Ж ТО ЗНАВ, ЩО ТАМ ТАКІ НЕРВОВІ ДЕПУТАТИ-ЗАБІЯКИ?! ЯКБИ знали, то наряд міліції треба було викликати зразу ПЕРЕД СЕСІЄЮ, а не після ПОБИТТЯ журналіста!
            Хочу і вам задати питання: ви писали, що ви були свідком цих подій. А ви як себе поводили? Чи не тим третім, хто випихав журналіста були ви?

          • 23:05 | 11.10.2012 о 23:05
            Permalink

            От бачите шановний Зеник який Ви “бідний” чоловік, моє звернення було до усіх хто читає дописи і слідкує за дискусією а ви як “блондинка” сприймаєте мій коментар на свій рахунок, ще й підтверджуєте кредо “українців” “МОЯ ХАТА З КРАЮ”
            П.С. що до моєї поведінки, я пасивний слухач, думки мене не питали, то я її і не висловлював, а в дискусії коли всі говорять а ніхто не слухає я участі не приймаю…

          • 11:41 | 13.10.2012 о 11:41
            Permalink

            А ти Syntetyk шо робив, коли БИЛИ ЖУРНАЛІСТА?

  • 22:40 | 10.10.2012 о 22:40
    Permalink

    ТРГО «Захист» працює за таким принципом:

    1. Людина (ЗАЯВНИК) звертається із заявою до державного органу із певним питанням, та одночасно звертається у ТРГО «Захист» щодо юридичного супроводу даного питання (В ТРГО «Захист» цей супровід для ЗАЯВНИКА звичайно не безкоштовний і швидше нагадує юридичний тероризм, за невиконання таких замовлень члени ТРГО «Захист» повертають гроші ЗАЯВНИКАМ). Під час їхнього внутрішнього конфлікту на одному з засідань їхньої організації було озвучено питання про повернення коштів, якомусь ЗАЯВНИКУ справа якого не дала очікуваних результатів. Цікавий факт – відео засідання ТРГО «Захист» в ютубі ви не побачити.
    2. В державному органі питання ЗАЯВНИКА вирішується позитивно (про ситуацію в с. Буцнів), та не так як хоче ЗАЯВНИК (а саме не подобається місце виділення земельної ділянки, та й взагалі теперішня влада) і вимагає в сільської ради надання трьох ділянок в масиві за посадкою (де земельні ділянки перебувають у користуванні громадян). А окремі члени ТРГО «Захист» одночасно (протягом останніх 10 місяців) закидають сільську раду інформаційними запитами. Та при неповній відповіді на запити, чи відповіді термін надання якої перевищив хоча б на один день, поступає заява в прокуратуру, якщо прокуратура не накладає дисциплінарне проведженя щодо працівників сільської ради, пишуть скаргу на районну прокуратуру в обласну і так поки не буде документа про якесь порушення.
    3. Крім того пишуться інші заяви в різні служби (СБУ, ОБОЗ, Екологія), щодо роботи сільської ради. Розвішуються по селі оголошення із завідома неправдивими відомостями (що сміттєзвалище в с. Буцнів не паспортизоване та незаконне, хоча самі бачили цей паспорт), збираються компрометуючі матеріали (збір підписів громадян про недотримання 10-ти денного терміну щодо повідомлення про сесію громадян села). З такою метою, щоб працівники сільської ради не змогли витримати напливу роботи, інформаційного тиску (критика в засобах масової інформації) та одночасно надавати відповіді і пояснення в різні служби. І так поки не буде виконано умови ЗАЯВНИКА. ЗАЯВНИК же в свою чергу лише ходить на засідання сесії та спостерігає як виконується членами ТРГО «Захист» його замовлення.

    Такими методами працюють «борці» за правду. Шкода лише, що далеко не світлі справи робляться членами ТРГО «Захист» під таким білим і сяючим прапором на ім’я «СПРАВЕДЛИВІСТЬ».

    • 23:37 | 10.10.2012 о 23:37
      Permalink

      Не давайте оцінок. Бо в травні 2012 блиські родичі Мац М.П. Юречків і ще 4 людини на чолі з Лопушинською , заднім числом були прийняті в члени ТРГО”Захист” і на зборах просто ЗАБЛОКУВАЛИ роботу організації але зараз оцінку цим діям вже займаються органи. Аце вже їхні МЕТОДИ
      Крім того Розпорядник( сільська Рада) свідомо не дає , ігнорує законні вимоги на інформацію “Захисту”, знаючи про контролюючі органи.
      Сміттєзвалище-це ракова пухлина с.Буцнів, і коли весь Тернопіль гнив у смітті в буцнів звозилися у природній яр десятк-сотні машин сміття (звичайно не задарма) яке десятиліттями буде попадати у водойму річки Руда і ЦЕ ПРАВДА

    • 10:02 | 11.10.2012 о 10:02
      Permalink

      А це ХТО такий , що “ВИМАГАЄ в сільської ради надання трьох ділянок в масиві за посадкою (де земельні ділянки перебувають у користуванні громадян)?! Яким способом ВИМАГАЄ? І чого аж ТРИ?!

    • 11:17 | 11.10.2012 о 11:17
      Permalink

      САША, а чого ти не кажеш, що членами ТРГО ЗАХИСТ є:

      1. Тарас – СИН МАЦ М.П, голови Мац М.П.
      2. Вацковський Дмитро, батько Олександра Вацковського-секретаря сільради
      3. Юречко Ігор – син Михайла Адамовича Юречка- завклуба
      4. Юречко Василь – син брата Михайла Юречка

      🙂 🙂 🙂

      УТОЧНИ, А ХТО В ТРГО ЗАХИСТ є КАСИРОМ???

    • 19:12 | 11.10.2012 о 19:12
      Permalink

      САША,
      1. Коли ви пишете: “пишуться інші заяви в різні служби – СБУ, ОБОЗ-, щодо роботи сільської ради.”? З контексту випливає, що ці звернення пишуться ТРГО ЗАХИСТом?
      Ви маєте ДОКАЗИ, якщо стверджуєте це?
      Не варто ОБМАНЮВАТИ, Саша.

      2. Так само, не варто ОБМАНЮВАТИ мешканців с. Буцнів щодо сміттєзвалища. Ви КРАЩЕ, ніж вводити людей в оману, скажіть, чи сміттєзвалище є ЗАКОННИМ? Чи є дозвіл на експлуатацію цього сміттєзвалища?

    • 19:38 | 11.10.2012 о 19:38
      Permalink

      Буцнів написав: що в ТРГО ЗАХИСТ “супровід для ЗАЯВНИКА звичайно не безкоштовний”?
      Раджу перш ніж писати – ДУМАТИ, про що пишете.
      А ви не думаєте, що може прийти момент, коли за неправдиві свідчення доведеться відповідати? 🙂
      Чи може ви будете заперечувати, що то писав не… секретар сільської ради? 🙂

    • 22:55 | 11.10.2012 о 22:55
      Permalink

      Соловейко, швиденько в прокуратуру, а через декілька днів поширите інформацію, що «Буцнів» заплатив штраф, от і ще одна перемога на Вашому рахунку. Перевіряти ніхто не буде, а виглядати буде, ну дуже класно. Тай я вже вірю.
      І до речі, чому в ютубі немає відеозаписів ТРГО??? Ми б усі оцінили їхню благодійність.
      Крім того із списку, який написав «Рубль» щонайменше 4 члени ТРГО «Захист» напевно знають принцип роботи адже, самі з села Буцнів тай непевно їх мало цікавить таємниця роботи даної організації, щось небачив, щоб вони на Буцнівські сесії ходили чи когось захищали, чи відстоювали якісь питання.
      А сміттєзвалище і справді паспортизоване і погоджено усіма необхідними службами, термін експлуатації його закінчується в 2013 році (тобто законне), та за теперішніми умовами земельна ділянка під ним моє бути приватизована сільською радою, туму його експлуатація з серпня 2012 року тимчасово зупинена, а приватизація процес не швидкий, тому на сесії було прийнято рішення про заключення договору із відповідними службами щодо вивозу твердих побутових відходів.
      Syntetyk, Буцнів хіба не бачите з ким переписуєтесь, кому доводите??? Все, що ви написали хто захоче зрозуміє. Більшість сюди заходять не за правдою, а для того, щоб облити брудом.
      Ми тут як вболівальники ФК «Динамо», у фанклубі «Шахтар», так що не тратьте часу на цю сторінку.

      • 22:14 | 12.10.2012 о 22:14
        Permalink

        Пане Ігоре, я не питаю, чи сміттєзвалище паспортизоване.
        По-друге, моє питання стояло до САШІ, а не до вас, пане Ігорю.
        А знаєте чому? ТОМУ що ви – НЕ СЕКРЕТАР сільської ради, і МОЖЕТЕ ПОМИЛЯТИСЬ, не володіти інформацією достеменно :).
        САМЕ ТОМУ я ПОВТОРЮ питання до Саші, і ви пане Ігорю читайте уважно, адже я не питаю про паспортизацію і погодження!!! 🙂

        УВАЖНО ЧМИТАЙТЕ МОЄ ЗАПИТАННЯ: “чи сміттєзвалище є ЗАКОННИМ?
        Якщо так – то значить, що погоджене зі всіма інстанціями?
        ТОДІ наступне питання: Чи була голова сільради Мац М.П. ОШТРАФОВАНА ЗА НЕСАНКЦІОНОВАНЕ СМІТТЄЗВАЛИЩЕ і на яку суму?

  • 22:51 | 10.10.2012 о 22:51
    Permalink

    Петро ти стверджуєш, що городи за посадкою не обробляються, Syntetyk дав правильну відповідь де це задокументовано??? І де попередження, які повинні передувати вилученню. Та що документально може бути зафіксовано, коли там лише декілька ділянок із 60–ти не обробляється (Петро не хочеш вияснювати з людьми та перевіряти інформацію, подивись карти Google(https://maps.google.com.ua/maps?hl=uk), с. Буцнів залізна дорога – посадка – «ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ» – дачі.), щось несхожі на закинуті. І хто сказав що ті, що не обробляють взагалі звернулися про передачу у приватну власність.
    Знаєш Петро, якщо би на даному масиві вилучили в громадян земельні ділянки для ведення ОСГ (город), а без їх згоди – це незаконно (їхні заяви це і є свідчення того що згоди на вилучення вони не дають). Якщо після НЕЗАКОННОГО вилучення перевести в землі житлової та громадської забудови і лише потім розробити генплан нового масиву. Потім надати громадянам під будівництво згідно списку, який складе ДОБРОДІЙ-ЖУРНАЛІСТ-ЧЛЕН ТРГО «Захист».
    Тоді б голову сільської ради і депутатів власники городів точно з вилами із села вигнали і стаття була б набагато цікавіша про справжній деребан землі та бідних селян в яких забрали землю якою вони роками користувалися, ніж ця стаття «про подерті штани». А такі люди як журналіст – член «Захисту» не одну б заяву написали до Прокуратури та ОБОЗУ. Чи став би ти тоді Петро на захист депутатів??? І чим би ти захистив їх??? Та нічим, бо поки в громадяни, які користуються земельними ділянками не дають згоди на їх вилучення робити цього не можна і крапка.

  • 12:11 | 11.10.2012 о 12:11
    Permalink

    Вацковський саша казав, що депутат Рудий тримав на контролі питання про городи за посадкою. Пане Рудий – то що там вияснили? Кажуть, багато мешканців, що колись користувались тими городами, вже повмирали, але городи ті не вилучали, але тепер приватизовувались (КИМ?),то є насправді так? Чи спарвді контролював цей депутат дії сільської влади?

  • 13:26 | 11.10.2012 о 13:26
    Permalink

    На будь яке майно чи приватне чи орендоване має бути документ,скажіть,чи є
    в когось відповідні документи як підтверджують власність чи оренду даних земель?
    Відповідаю,Немає.Тобто документально ніхто неможе підтвердити право на цю землю.На яких підставах вона приватизовується?Знаю вашу відповідь,бо люди нею користуються більше 50 років.А який документ(чи договір оренди,чи заява про надання даних ділянок)підтвердить це?То на якій підставі проводилась сесія для дозволу на приватизацію цих городів?Хто на себе візьме відповідальність за такі дії?Цеж 12.5 гектарів землі!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 23:14 | 11.10.2012 о 23:14
      Permalink

      Іринко читайте земельний кодекс стаття 119 вище є в мому дописі, це називається “набувальна давність”, до речі частина мешканців с.Буцнів що мають там городи мають навіть договір оренди і оплачують щорічний податок на землю за свій город.
      Цікаво а ваш город Іринко узаконений, може ми на ньому “розгорнемо” плани під забудову? Де ви живете? на Сереті? Хороші краєвиди чисте повітря відсутніcть машин, і “журналісту” сподобається…

      • 10:03 | 12.10.2012 о 10:03
        Permalink

        Syntetyk, ви ж не мешканець села, чого так НАПРЯГАЄШСЯ??????? Чого так “переживаєш”? Маєш якийсь інтерес, чи забагато часу?
        Яке тобі діло до наших земель?
        Чи то може один з депутатів замаскувався під “Syntetyk”, чи інші “ЗАХИСТники” діючої влади?

        • 10:42 | 12.10.2012 о 10:42
          Permalink

          Шановний Роман з Буцнева моя участь в дискусії почалась з назви брехливої статті про “журналіста”, моя особиста філософія: ” Порядок там де ти сам його навів”, оскільки я став свідком того засідання мене розчарували безглузді коментарі в цьому обговоренні, тому я вважаю за свій обов”язок пояснити людям і допомогти знайти істину і визначити правильні пріоритети в розвитку села де я проживаю.
          Що до “НАПРЯГАЄШСЯ” мене цее не напрягає, але всі Ваші “відступи” і переходи на особистості лишень доводить усю “колгоспність” вашого мислення, визнаня тільки вашого “шкурного” інтересу і небажання пошуку вирішеня усієї проблематики села Буцнів.

          • 22:19 | 12.10.2012 о 22:19
            Permalink

            блін, шо таке “шкурні інтереси”? чиї, мої?
            може давай зустрінемось і РАЗОМ будемо думати про майбутнє нашого села,якщо ти так рвешся до порядку!
            А то ти так гладиш теперішню владу, НЕ БУДУЧИ ще мешканцем села (як ти пишеш), що можна тільки уявити…якщо наш депутатський корпус “обогатиться” ТАКИМ ДЕПУТОМ, шо тоді буде далі в Буцневі! 🙂 !!!!!!

          • 11:39 | 13.10.2012 о 11:39
            Permalink

            Syntetyk !
            А давайте поговоримо про ваше: “пошук вирішеня усієї проблематики села Буцнів.” Ви писали про них : (“школа, дороги, графік маршруток, збільшення поступлень в бюджет і т.д.”). А як ВИРІШУЄ ці питання голова з депкорпусом? :).
            А ніяк, шановний Syntetyk. ЧОМУ? Та тому. що нема часу на таке! ЧОМУ? Та тому, що Є СПАРВИ ПОВАЖЛИВІШІ І ПОЦІННІШІ! З Е М Л Я . От що має ціну в селі. А все решта- не має значення для діючої влади.

          • 18:49 | 13.10.2012 о 18:49
            Permalink

            L/R Я з вами повністю погоджуюсь і тут доречі прозвучала хороша думка про звіт депутатів перед народом с.Буцнів, ви всі їх обрали от ви їх і спитайте хто чим займається і чи варто когось підтримувати на другий третій п”ятий терміни…

          • 20:44 | 13.10.2012 о 20:44
            Permalink

            Ну нарешті Syntetyk ви ПОГОДИЛИСЬ, що в Буцневі ДУЖЕ багато НЕВИРІШЕНИХ ПИТАНЬ, і НАЙГІРШЕ ТЕ, що ніхто їх не хоче вирішувати: ні депутати , ні голова сільради!
            ПРИЄМНО читати: “L/R Я з вами повністю погоджуюсь”. Рада, що ви РОЗУМІЄТЕ, наскільки важливі речі (НЕВИРІШЕНІ ПРОБЛЕМИ!) є в селі: але ВАЖЛИВІСТЬ для ЦИХ ПРОБЛЕМ у кожної особи (особливо ПОСАДОВОЇ…:) ) – РІЗНА. 🙂
            Я ТЕЖ підтримую “хорошу думку про звіт депутатів перед народом с.Буцнів”.
            Дуже ГАРНО, що ви РОЗУМІЄТЕ, і пишете мудрі речі: “ви всі їх обрали от ви їх і спитайте хто чим займається і чи варто когось підтримувати на другий третій п”ятий терміни…”.
            Мені подобаються МУДРІ люди і СЛУШНІ думки.
            Закон України “Про статут депутата місцевих рад” Стаття 16. Звіти депутата місцевої ради перед виборцями та зустрічі з ними ЗОБОВЯЗУЄ:
            1. Депутат місцевої ради періодично, але НЕ РІДШЕ ОДНОГО РАЗУ НА РІК, ЗОБОВЯЗАНИЙ звітувати про свою роботу перед виборцями відповідного виборчого округу.
            Рада визначає орієнтовні строки проведення звітів депутатів місцевої ради перед виборцями. ”
            ОТЖЕ, СТРОКИ проведення звітів визначаються РАДОЮ.
            Що ж, будемо надіятись, що НАРЕШТІ депутати наберуться сміливості і стануть перед своїми виборцями та розкажуть, які ДОБРІ справи були зроблені ними.
            Згідно цього Закону України вони МАЛИ Б вже ДРУГИЙ раз звітувати, а вони не звітували ЖОДНОГО! То чи не порушується цим Закон України в с.Буцнів самими депутатами?
            Це питання треба поставити на контроль.
            Крім цього, ЗВІТИ ОБОВЯЗКОВО ВИСВІТЛИТИ В ПРЕСІ!
            Це буде КРУТО!

  • 15:50 | 11.10.2012 о 15:50
    Permalink

    Любі односельчани,зверніть увагу на чесність своєї голови сільської ради М.П.Мац,депутата Назвальського та районного (багатодітного) юриста Михайлюка,які повністтю оволоділи нашою землею і ділять її лише між собою,коли мододим сімям у всіх проханнях про хочаб якусь земеньну дільнку під забудову сьгодні відмовляють,тому,що за все як вони відповідають треба платити,так для прикладу ті зумлі держ.запасу які належали фурмерам Тимофійчуку і Рожуку сьогодні знаходяться у власноті двох Вацковських,та Районного депутата михайлюка,і крім того їм також надали земельні ділянки під забудову без сесії і без депутатів,про ті зумлі які між собою та своїми родичами поділили Мац та Назвальський просто вже не йде мова,тому що про дуже багато землі яка знаходиться у їх власноті ми знаємо,а тільки можна собі уявити по скільки нам достеменно не відомо,ще одним прикладом їхнього шахрайства є школа яка разом з деректором Михайлюк З.Г. переступили всі межі закону,тому що батьки своїми силами у школі роблять ремонти,а саме міняють вікна, роблять туалети, та ремонти класів,а Назвальському на першому дзвонику вручають подяку від районо за його великий вклад у нашу бідну школу,хіба це не шахрайство коли лише на поновлення шкільного паркану виділили не малу суму грошей,а ви почали його робити тільки тоді коли в наше село завітали органи влади.Жителі села Буцнів відсоюйте свої права бо хто як не ви.

    • 23:19 | 11.10.2012 о 23:19
      Permalink

      Житель села сердечно прошу вас не жалійтесь Ви ж їх самі обрали і переобрали, хто ж вам винен, чому хто інший не став сільським головою, список був з одного кандидата? не хотіли, хотіли пані Мац і пана Назвальського то які до кого претензії, ви ще скажіть що їх в с.Буцнів Янукович “поставив” от і буде “відмазка” вашим сльозам і соплям…

  • 17:25 | 11.10.2012 о 17:25
    Permalink

    За того михайлюка ви добре сказали. Подивіться на записи сесій, як тільки Мацисі, щось не виходить, вона тут же дзвонить до михайлюка. А він, між іншим, не пройшов на виборах, та вони з Назвальським, Мацихою вже село по частиниах розпродали. Але хочу спитати, хто ж то їх туди вибирав, і хто їм дав владу в руки? Певно хтось чужий прийшов до села і затуманив Вам люди очі? Та річ навіть не втім, а буде дуже несправедливо, якщо вся ця “говорільна” залишиться тільки в інтернеті. Якось би це перевести у юридичну площину, тільки знову все залежатиме від Вас, шановні буцнівчани, чи знову поперестрашуєтесь Назвальського, ще Вас відлупить, тож у нього такі методи роботи!!!! А чи має Тарас свідків, чи всі повтікали з сесії як треба було підтвердити перед міліцією?!

  • 23:12 | 12.10.2012 о 23:12
    Permalink

    не здивуюся якщо завтра такі запроданці як мациха і назвальский (в народі канарей) на чолі із михайлюком (сірий кардинал) начнуть агітувати за Чайківського і дурити народ що лишень він ОДИН ЄДИНИЙ кандидат від опозиції.винен в усьому народ!!!!!!!!!! що хотіли те і маєте!!!!!!!

    • 11:48 | 13.10.2012 о 11:48
      Permalink

      Все до пори до часу! Немає нічого таємного, що б не стало явним!
      Недалекий той час, коли темні справи ВИЯВЛЯТЬСЯ і тоді побачимо, як буде себе поводити “сірий кардинал”. 🙂 Основне, щоб не перетворитись в …сіру МИШУ. 🙂

  • 23:27 | 12.10.2012 о 23:27
    Permalink

    САША, ти дась відповіді на моє питання?!
    САША, а чого ти не кажеш, що членами ТРГО ЗАХИСТ є:

    1. Тарас– Ткач, чи то Мац, чи то Назвальський його фамілія – СИН голови МАЦ М.П
    2. Вацковський Дмитро, батько Олександра Вацковського-секретаря сільради
    3. Юречко Ігор – син Михайла Адамовича Юречка- завклуба
    4. Юречко Василь – син брата Михайла Юречка

    І ще одне: УТОЧНИ, А ХТО з них В ТРГО ЗАХИСТ є КАСИРОМ???

  • 08:42 | 13.10.2012 о 08:42
    Permalink

    Віталій, ви, не вкурсі? Вони вже агітують за Чайківського!!! Більше того, пан михайлюк, навіть у його штабі юристом. Що, що, а “міняти шапки” михайлюк з бригадою вміють швидко. То в Нашій Україні, то вже були у Регіонах, тепер з Чайківським. Так і лишаються при владі, такі керюють селом, а далі і в область і йдуть догори. А ми пропускаємо!!!!!!

    • 20:28 | 13.10.2012 о 20:28
      Permalink

      Щоб усі зрозуміли якщо сільська рада с.Буцнів підтримає Чайківського, це значить що вони підтримують діючу владу, при цьому треба ініційовувати перевибори усіх сільських депутатів!!!

      • 21:47 | 14.10.2012 о 21:47
        Permalink

        Syntetyk ПРОЗРІВ! Не живе в селі буцнів, а шарить у всьому на всі 100!:) Може зустрінемось? давай контакт на lio-nwent@yandex.ru

  • 11:33 | 13.10.2012 о 11:33
    Permalink

    ЧЕСНО не знав…. от нечисть!!!!! запроданці!!!! надіюся що БОГ того лайна не допустить і з приходом опозиції до влади “срана мітла” той весь непотріб вимете з нашого району!!!! будуть в пеклі горіти….

  • 11:56 | 13.10.2012 о 11:56
    Permalink

    САША, чого морозишся??? Кажи народу парвду: оштрафували чи не оштрафували МАЦ М.П. за смітник?

  • 11:59 | 13.10.2012 о 11:59
    Permalink

    А то правда, що за городами Мац, Назвальський і Вацковський тоже хочуть приватизовувати собі?

  • 21:15 | 13.10.2012 о 21:15
    Permalink

    Шановний секретар с.р Вацьковський!Переглянула я ці коментарі і мене вразила одна фраза яку ти написав. Хто він такий що хоче аж три плани? “Щей під посадкою” ви дайте йому хоч одну земельну ділянку в належному місці і він не казав в якому місці.А ви сієте між нами простими людьми ненависть.Скажи будь ласка, хто ти такий?Ти вже навіть втратив совість встид перед нами разом із своєю владою.Його батьки працювали в колгоспі до кінця життя, і тим більше мали під посадкою город Мац знає.На який наложив свою грязну лапу цей шкуродер ваш Назвальський і цей город до сьогодні пустує. А тим більше він проробив комбайнером 14 сезонів. І я думаю що є таке право дати йому земельну ділянку для трьох дітей.А хто ви такі?Ти разом із своєю бандою вже забезпечив всю свою родину ГЕКТАРАМИ землі і не залишили як там в коментарях пишуть багатодітного районного юриста Михайлюка, який вам допомагає в законах ви маєте совість?А ти вішаєш лапшу простим людям, що ви за нас, і відстоюєте наші інтереси.БрЕхНя!!!
    Тепер скажіть мені а хто така Безноса Наталя?За що ви її дали 2 земельні ділянки під будову а в тіні ми не знаємо.Вона відкрито висталяє в інтернет на продаж ці ділянки!Та хто вона така багатодітна мама?
    Ви її віддячили за те, що вона допомогла вам виробити групи за які ви дурно берете в держави гроші.Як ми маємо вістоювати свої проблеми,як ви все підкупили!!!Але майте наувазі яким би колобок не був заплутаним він обірветься і не обманюй нас ми не такі дураки. Є початок,а кінець БУДЕ ОБОВ”ЯЗКОВО.Ти Саша ще зелений так брехати нас.

    • 23:04 | 13.10.2012 о 23:04
      Permalink

      Ну що Саша щось напиши чи налякався?
      Якось діалог пропав ВЛАДА УТЕКЛА…

  • 20:25 | 14.10.2012 о 20:25
    Permalink

    Бачу, що і вас НАРЕШТІ, Syntetyk, вже зацікавило дізнатись ПРАВДУ в Буцневі? Бачите, скільки питань, поставлених до Саші – залишиись без відповіді! ЧОМУ? Та тому, що його відповіді породять ще десяток питань, на які він не знайде відповіді. 🙂 А ВАС Syntetyk ЩО САМЕ цікавить?

    • 21:26 | 14.10.2012 о 21:26
      Permalink

      Сашко мене не цікавить, а питання про зловживання це до прокуратури. У мене питання до всіх буцнівчан, що зміниться після наступних виборів? Хто буде головою хто з “старих” депутатів залишиться?..

  • 22:00 | 14.10.2012 о 22:00
    Permalink

    Ви праві: Сашко лише секретар сільської ради і інтересу він не представляє…
    А от питання “що зміниться після наступних виборів?” – СЛУШНЕ! Значить, ви-небайдужий до майбутнього села! Чи не однакові тривоги за майбутнє Буцнева у вас з…. журналістом Дяченком , якого ПОБИЛИ ДЕПУТАТИ?

  • 16:37 | 16.10.2012 о 16:37
    Permalink

    Василь Деревляний просить захистити журналіста

    Чим ближче до виборів — тим більше зростає кількість порушень прав журналістів. На це вказують дані моніторингу, який проводить Інститут масової інформації. За два місяці передвиборчої кампанії було зафіксовано 51 такий інцидент, безпосередньо пов’язаний з виборами та/або здійснювався політичними партіями чи кандидатами в депутати. При цьому, якщо у серпні таких випадків було 16, то у вересня вже 35.За другу половину вересня більша половина (62%) випадків порушень прав журналістів були пов’язані з виборами. Найбільше зафіксовано інцидентів з побиттям, нападами та залякуваннями журналістів (6 фактів) , а також перешкоджання виконанню професійних обов’язків та цензури (6 фактів). Також за цей період був один судовий позов від політичної партії до ЗМІ. За цей період відчутно зросла і кількість нападів на журналістів та залякувань — 6 випадків проти двох у першій половині місяця.
    Народний депутат Василь Деревляний просить Генерального прокурора Віктора Пшонку взяти під особистий контроль справу щодо побиття журналіста видання “Інформаційний простір” Тараса Дяченка під час сесії сільської ради у селі Буцнів Тернопільського району Тернопільської області 28 вересня 2012 року. Про це йдеться у зверненні депутата до генпрокурора від 10 жовтня 2012 року. Деревляний просить Пшонку вжити заходів прокурорського реагування, спрямованих на відновлення порушених прав журналіста та недопущення у подальшому їх порушення. Також депутат просить притягнути винних осіб до відповідальності, встановленої чинним законодавством України.
    Деревляний зазначає, що журналіст, згідно з законом про інформацію, під час виконання професійних обов’язків має право здійснювати письмові, аудіо- та відеозаписи із застосуванням необхідних технічних засобів, за винятком випадків, передбачених законом. Також, йдеться у зверненні депутата, журналіст має право безперешкодно відвідувати приміщення суб’єктів владних повноважень, відкриті заходи, які ними проводяться, та бути особисто прийнятим у розумні терміни їх посадовими і службовими особами. Відповідні звернення Деревляний направив начальнику Управління МВС України в Тернопільській області Саку В.М. та начальнику Управління Служби безпеки України в Тернопільській області Вінницькому І.О.
    Нагадаємо, 28 вересня на сесії сільської ради села Буцнів Тернопільського району депутати винесли Тараса Дяченка за руки і ноги з залу засідань та нанесли тілесні ушкодження. Журналіст сидів і спостерігав за сесією. Коли дійшла черга до земельних питань, голова сільради запропонувала журналісту вийти. Проте він цього не хотів зробити. Тоді піднялися декілька депутатів, які винесли його за руки та ноги із приміщення, пошкодили відеореєстратор, нанесли журналісту тілесні пошкодження і у шарпанині порвали штани. Прокуратура Тернопільського району проводить перевірку за заявою кореспондента з приводу перешкоджання його законній професійній діяльності під час проведення сесії.
    За інформацією ІМІ
    http://pressclub.te.ua/новини/василь-деревляний-просить-захистити/

  • 23:07 | 16.10.2012 о 23:07
    Permalink

    Ну народ шо за гон!!! А його шо Мациха била? Причім тут одне до другого, прокуратура дала резюме про правомірність дій сільського голови. А шо ви хотіли щоб влада сама на себе наїжжала хто таке бачив. Ну і ви мені вибачте якби при кожній бійці відкривали кримінальні справи не судимих би не було, що тоді казати коли ще 5-7 років назад були бійки в клубі коли кров по стінах брискала , скільки кримінальних справ відкрито? Тим більше при ушкодженнях ЛЕГКОГО ступеня, про кримінал і не йдеться, ну хай Тарас подасть на неї цивільний позов.
    П.С. Не згадуйте тих прастітуток політиків, і Василь Деревляний ше той кадр (Згадати лишень випадок з гвалтівником Кириком) тому прошу без лишньої тріпології!!!

  • 00:41 | 17.10.2012 о 00:41
    Permalink

    Якась комедія,була заява про побиття журналіста депутатми села,а прокуратура виносить постанову про неправомірні дії голови с.р,Мац М.П.Таке враження що проводила перевірку і виносила постанову прибиральниця прокуратур,а не слідчий прокуратури.Кому кому а журналісту…………..,Думають пройде!!!!!!!!

  • 21:31 | 20.10.2012 о 21:31
    Permalink

    Там на відео чітко видно як б`є пан назвальський, до того ж усі в селі знають, що “голова” сільської ради Буцнева, “директор школи” буцнева, і взагалі усюди де можна вкрасти директор – Назвальський, коли щось не виходить лупить “в пику”. Його кулак знають усі хто проти нього шось сказав. Та видать пан михайлюк недурно займає своє крісло, вже відмазав.!!!!. Так само як і тоді. коли поштарка в селі гроші крала, що люди за комунальні послуги їй платили. 100 000 !!! Уявляєте ! І те пройшло!!!!!!!!! І тут пройде!!!!!!!!!! А жаль.

    • 09:49 | 22.10.2012 о 09:49
      Permalink

      а чия РОДИЧКА була та поштарка?

    • 15:02 | 28.10.2012 о 15:02
      Permalink

      а хіба хтсоь заперечує, що бив депутат сільської ради Назвальський?

  • 22:09 | 20.10.2012 о 22:09
    Permalink

    Люди ви такі цікаві як соняшник Назвальський має 1,5 метра в стрибку важить 50 кілограм, які буцнівчани “дружні” якщо якись “кугут” “строїть” все село. НУ НАРОД ВИ СПРАВЖНІ “УКРАХНЦІ” МОЯ ХАТА З КРАЮ!!!

    • 16:52 | 21.10.2012 о 16:52
      Permalink

      То ти такий борзий, Syntetyk? Власть Буцнева тобы ні по чем?! Він не КУГУТ, як ти кажеш! В народі його називають НІЖНІШЕ: КАНАРЕЙКА.
      ЯКЩО не байдуже майбутнє селе- пиши:lio-nwent@yandex.ru. Погутаримо.

      • 20:33 | 21.10.2012 о 20:33
        Permalink

        ДИВИНА! Я з вами дискусію вести не буду бо Ви хам. А як називають Назвальського взагалі значення немає, суті це не міняє.
        П.С. Долі села ви не вирішуєте тому і писати вам немає мені смислу, я навіть не впевнений чи я хочу у всьому цьому участь приймати, мене зараз більше вибори цікавлять…

      • 20:33 | 21.10.2012 о 20:33
        Permalink

        ДИВИНА! Я з вами дискусію вести не буду бо Ви хам. А як називають Назвальського взагалі значення немає, суті це не міняє.
        П.С. Долі села ви не вирішуєте тому і писати вам немає мені смислу, я навіть не впевнений чи я хочу у всьому цьому участь приймати, мене зараз більше вибори цікавлять…

        • 21:44 | 21.10.2012 о 21:44
          Permalink

          не про нас із вами Syntetyk іде мова на цій сторінці. Тут питання набагато серйозніші.А хто є хто – покаже ЧАС. І думаю, найближчий час.

  • 20:44 | 22.10.2012 о 20:44
    Permalink

    Увага.
    Прокурор Тернопільського району Свергун В.М. відмінив Постанову слідчого Скуби Є.Б. і призначив додаткове розслідування справи.

    • 17:41 | 26.10.2012 о 17:41
      Permalink

      А далі – ЧЕКАЄМО на справедливе рішення Прокурора району.

Коментарі вимкнені.