Файне місто Церквопіль

Ігор АркушаЧому в Тернополі останнім часом стало вважатися, що кількість церков є показником висоти людської духовності? Знаю, що зараз це викличе шквал замовного, показного обурення, але це тема, про яку говорять тернополяни  «на кухні», а не рішаються озвучити деінде, бо «гріх».

Церкви ростуть, як на дріжджах. Ні для кого не секрет, що приміщення церкви – це робоче місце для священика, що церкви будуються в першу чергу для них. Той мінімум, що потрібний був для прихожан, давно перевиконано. Та і багато хто ходить до церкви, аби хто не сказав, що він/вона туди не ходить.

Священик давно став об’єктом позаплічних кпин і анекдотів. Всі «пастиря» сприймають, як людину на роботі, яка поза роботою може робити все, що завгодно. Звичайно ж, люди бачать, куди йдуть їхні пожертви і отці не є прикладом для наслідування.

Сам колись спостеріг у церкві, як жіночка, яка, нібито молячись, стояла на колінах, била поклони, але, не дуже то і криючись, пилочкою підпилювала собі нігті. А чого вартує епізод, коли на якесь велике християнське свято, під час служби божої, природньо, що і піст же, якось чоловічок, якому «приспічило», вискочив із Катедри, помочився під стіну храму і заскочив назад. Чи цим людям потрібна церква, якщо вони не вірять? Вони прийшли туди просто побути, відмітитися?

Люди вже відверто глузують із священиків, і відверто злословлять на їхню адресу, як от, наприклад, у випадку на Сонячному масиві, коли церква обманом хотіла поставити храм на дитячому майданчику – копали щось, нібито шукаючи кабель, про людське око, а надвечір встромили розп’яття, нишком посвятили і утекли. Це – спекуляція на людських почуттях. Яке ж було обурення мешканців довколишніх будинків, треба було бачити і чути! Вони вже відверто, в очі, викрикували все, що думають, про тих отців, які прийшли на зустріч. На якийсь час все, здавалося би, затихло, але знову ж прислали священика із дальньої парафії – прозондувати чи не заспокоїлися ще люди, розвідкою «боєм» – провести службу на одне із свят в супроводі багаточисельних домочадців і кількох жіночок із далеких будинків. Тут уже перейдено було всяку межу.

А як місто глузувало, коли на будові свіжої церкви, техніка напоролася на підземні комунікації і пішов фонтан лайна! І як майбутня паства буде тепер відноситись до цього «пастиря»? Чи не показник це все?

На вулиці Злуки появилася зупинка «Духовний Центр». Чи не той це «Духовний Центр», який надмірно розрісся, поза свої «природніх» меж і був об’єктом обговорювання місцевої преси? Це ж пахне новим розбудовуванням! Адже ж цей бізнес-центр – православної церкви. А як же бути із греко-католиками, яких значно більше у Тернополі? Вони ж теж захочуть такого центру. І то пропорційно більшого, якщо ж православних – жменька у місті, а центр он який! Це ж як таке попустити? Чи не віддати нам один із парків під такий центр? Вирубати до біса ті всі дерева, тай най собі будують!

Та що там парк? Та переназвімо наше місто на Церквопіль, та й буде нам щастя…

-1 thoughts on “Файне місто Церквопіль

  • 20:08 | 3.01.2012 о 20:08
    Permalink

    Абсолютно погоджуюсь!!!!!!!! А ще нехай вся чоловіча половина висвятиться на священиків, от заживемо тоді….От тільки питання – а паствою хто буде???? Я в Господа вірю щиро, а от в його так званих “намісників” на землі НІ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 20:39 | 3.01.2012 о 20:39
    Permalink

    Був у нас в гостях молодий хлопець зі Швейцарії, так от-його пограбували прямо у церкві тут, на Україні, а ще він сказав дуже хорошу фразу: церкви у вас багаті, а люди-бідні, не повинно так бути…
    Цілком підтримую автора статті

  • 20:47 | 3.01.2012 о 20:47
    Permalink

    а аркушу в гаркушу нездаль

    • 21:28 | 3.01.2012 о 21:28
      Permalink

      Страшшшшшшшно мудро!)))) Це – внаслідок надмірного розбивання лоба)))))

  • 22:33 | 3.01.2012 о 22:33
    Permalink

    Наша песня хороша , начинай сначала. Пан Аркуша поцупив тему у свого колеги по перу. Стара тема на новий лад.Перш за все шановний писако , майте хоча б повагу до святих речей. Служба божа , пишеться з великої букви – Божа. І розп*яття в землю не ,,встромляють ” а встановлюють. Може отці на сьогодні і не заслуговують поваги , але святі речі не висміюйте.Бо можете особисто заробити гріхів на свою голову. А решта , що маємо , те маємо.

    • 22:48 | 3.01.2012 о 22:48
      Permalink

      Пан Аркуша ні в кого нічого не цупив – не навчений))))
      І не страште пана Аркушу – він вже страшений і не дуже то і боїться. Інакше би і не озвучував думку багатьох тернополян, яких теж страшать у церкві гріхом))

    • 00:41 | 4.01.2012 о 00:41
      Permalink

      Автортпише: “Сам колись спостеріг у церкві, як жіночка, яка, нібито молячись, стояла на колінах, била поклони, але, не дуже то і криючись, пилочкою підпилювала собі нігті. А чого вартує епізод, коли на якесь велике християнське свято, під час служби божої, природньо, що і піст же, якось чоловічок, якому «приспічило», вискочив із Катедри, помочився під стіну храму і заскочив назад.” А що сам автор робив у храмі під час молитви: молився,чи як КГБ-іст спостерігав за людьми??? По статі видно ,що храм для нього не є місцем молитви, а є – для збоу інформації. Щоб написати щось гидке, нагадити словесно на Церкву, і заробити грошенят. А що, він таким чином не використав церкву,як священики, яких він так ” гарно ” описав.Це свідчит, що автор не є високо дух-моральний християнин, а такий самий,яких він і описав вище згаданих

      • 09:42 | 4.01.2012 о 09:42
        Permalink

        Коли людина не може нічого аргументувати, сказати по суті, то починає скочуватися до образ особистостей. Автор – вільна людина і вільна ходити, куди її захочеться. Висоокодуховна людина не зобов”язана бути християнином. Чм це виходить за рамки вашого розуміння?)

        • 20:47 | 4.01.2012 о 20:47
          Permalink

          Так. Виходить. Високодуховна людина повинна мати віру щось. У когось. А автор просто спостерігає у церкві за іншими. Хай би ийняв колоду з власного ока …

          • 11:05 | 5.01.2012 о 11:05
            Permalink

            А що, стаття дає знати, що автор – бездуховна особа? А хіба автор стверджує, що людина не мала би мати віри? Що лучанин Максим знає про автора? Так багато?) Чи це ті ж самі закономірні придирки до особистості при відсутності аргументів?)

      • 09:59 | 4.01.2012 о 09:59
        Permalink

        Кожна людина перебуває на певному шляху і має певні етапи становлення. От і автор теж вивчав, думав, колись і до церкви ходив, стояв в обороні греко-католицької церкви в кінці 80-их, як політичної проукраїнської організації і не шкодує ні про що. Але церкві неугодні люди, які думають, аналізують. Її вигідно мати бездумне стадо, яким дуже легко керувати. Автор свідомий того, що викликав на свою голову прокльони окремих бізнес-структур, але воно того варте, щоби бодай іскорка усвідомлення проникла хоча би в одну голову, заставила думати…

  • 23:13 | 3.01.2012 о 23:13
    Permalink

    Цю тему недавно писав Андрій Шкула в 20 хвилин. Правильно , текст не копія. Але про це давно переговорили. Ніхто пана Аркушу не страшить , просто перед своєю совістю треба мати страх Божий , а не людський.І в будь якій церкві ( правильна вона чи не правильна )не страшать , а вразумляють. Це є різні речі. А тернополяни і самі бачать що твориться.Це не є тепер великим відкриттям. Нехай трохи про мажориків пишуть. Про те як ми виживаємо.А то причепились до однієї теми і мозолять нею інтернет.Нехай такі писаки трохи пройдуться окраїнами міста і подивляться скільки смітя кругом. Як вулиці не прибираються.Як вночі не освітлюються. А то в центрі красу зробили , а решта ,,як небудь “.

    • 23:24 | 3.01.2012 о 23:24
      Permalink

      О! Видно тема назріла, раз пан Аркуша 20 хвилин не читає, а про таке пише!)) От і пише про мажориків у рясах, най люди трохи роблять висновки.

      Хтось пише про сміття, хтось і про більш важливі теми) Не сміттям же єдиним). Пора і про духовне подумати – діти ж підростають, а тут дволичність навколо. Правду в очі потрібно вчити говорити і не боятися.

      А страх Божий чого мати? Який то Бог, що його боятися? Злий? Бога треба шанувати, а не боятися, а то Ви вже як Янукович кажете – Зовсім страх втратили! Та чому хтось повинен боятися? Нащо? Що – звірі? Хижаки?

      І нащо Ви читаєте ті теми, які Вам не подобаються? Інтернет – великий – читайте щось інше, як не подобається. Вам же у межу ніхто не заїхав? 😉

  • 23:29 | 3.01.2012 о 23:29
    Permalink

    Шкода мені ВАС Інгвар , бідненька у вас душа.А дітей таким способом не навчите.Особливо своїх . Па па.

    • 23:32 | 3.01.2012 о 23:32
      Permalink

      Пошкодуйте себе. Я гордий за своїх дітей. Я їх виховав добре)

  • 23:39 | 3.01.2012 о 23:39
    Permalink

    Мої теж давним давно виросли.І гордості у мене не менше. А ціле життя у них ще впереді. А може ви і є той самий Аркуша , тільки заховалися тут за ніком і хочете знати думку про себе … ? Ось я який !!! Похваліть мене.

  • 23:46 | 3.01.2012 о 23:46
    Permalink

    А чому би і ні? Може і той самий)) А чому Ви напади на того Аркушу? Може, щось не так сказав? Думаєте, що пишучи цю статтю, автор сподівався на похвали? Скажіть щось суттєве, а не пусту лайку))

  • 23:56 | 3.01.2012 о 23:56
    Permalink

    Поки я тут з вами теревені вела то з тернопільського сайту і статейка схожа зникла. Попались ??? інкогніто. Треба трошки своєю башенькою думати шо пишете. І лайка в мене непуста . Залиште Богу Боже , а кесарю кесарське.Нічого в світі само собою не стається.І навіть ті храми які почали будувати , напевно промисел Божий , а не людський. А коли прийде той ,, певний час” то і видно буде , треба вони чи ні. А отцям за їх гріх і покута буде.Не ставайте їхніми соратниками і не беріть їх хрест у свої руки. А Вам Бог в помічь.

  • 00:09 | 4.01.2012 о 00:09
    Permalink

    Розкажіть і мені за статтю, яка зникла. Цікаво ж). Дякую, що нагадуєте, що треба думати. От і думаю. Не боріться ж проти Зла, бо то “промисел Божий”. Правильно я зрозумів? А може і я – промисел Божий, що таке Вам повів. То ж немає нічого марного в світі? Я не хочу чекати “певного часу”. Я живу вже і зараз і моїм дітям і внукам жити вже і зараз. Я не хотів би перекладати на чиїсь плечі того, що можна поправити вже сьогодні.

  • 00:24 | 4.01.2012 о 00:24
    Permalink

    Не прикидуйтесь двуликим. Самі пише , самі і стираєте. Ще раз вам напишу особисто !!!. Божі речі , такі як БОГ , БОЖЕ пишуться з великої букви . Так нас вчили батьки ( а своїх ви як навчили ?) Хрест в землю встромили один раз , коли на ньому розіп*яли Ісуса Христа. І це є місце смерті нашого БОГА. Тоді виходить що на могилах померших людей , наших родичів теж встромили хрести.Який же ви є,, справжній ” християнин . А ще хвалитесь вихованням своїх дітей

    • 10:40 | 4.01.2012 о 10:40
      Permalink

      iрина ви не чiпляйтесь до слiв. iз паскудноi захiдноi украiни народ бiжить хто як може. i духовенство добре помагае. Жити стало неможливо шо не зробиш -один грiх.

  • 00:38 | 4.01.2012 о 00:38
    Permalink

    А нащо мені прикидатися будь-ким?))) Ось він – я, справжній!)) Я нічого не стирав, можете мені повірити).
    Я знаю, що “Бог” пишеться із великої букви)) Цікаво, якби я відразу написав правильно, чи Ви мали би до чого придертися?) Ви ж згідні із тим, що там написано).

    Я знаю, що НАШ Бог не помирав ніколи, а якщо ВАШ Бог помер, то нащо Ви молитеся до мертвого Бога, адже молитися потрібно Життю, Світлу? Хіба можна прагнути чогось, жити, кохати, думаючи про мертві цінності, про смерть, морок, загробний світ? Ви часом не з готів? 😉

    А щоби виховати своїх дітей гарно, обов”язково бути християнином? Всі інші діти – від нечистого? Навіть, коли виховані краще за християнських?)

    • 17:33 | 4.01.2012 о 17:33
      Permalink

      Ні,шановний , я не з готів. А від вас лине світло свідків Єгових. Бо як би хоч трохи розумілися в релігії , то про такі речі говорили хоча б острахом. Священники . це такі ж смертні люди як і всі решта. Так , вони поводяться іноді недостойно , але це недає нам всім вкупі взятим , плювати в бік храму. Збирайте громаду , пишіть листи Патріархам. Вказуйте прізвища тих отців які себе ганблять. Фотографуйте , знімайте відео про конкретних осіб. І тоді все буде в порядку. А решта : давайте знесемо духовний центр. Посадимо заново дерева. А на фундаменті поставимо новий розважальний центр , генделики з єлітним алкоголем. А збоку новий готель.Нащо пропадати такому шикарному кусочку землі. Дамо керувати мажорикам і почнемо піднімати духовність наших новонароджених дітей. А потім потроху і всі церкви позносимо.Отців відправиомо на с/г роботи і заживемо щасливо.

      • 20:51 | 4.01.2012 о 20:51
        Permalink

        Я далекий від свідків Єгови, повірте). Оскільки, я “на релігії не розуміюся”, то і від страху далекий). Чому обов”язково треба чогось боятися?

        А щодо центру і церков. Не треба міській владі до такого допускати. Це не нагадує Вам ситуацію на Співочому полі, коли на тих талібів довший час закривали очі, аж поки вони не вибудували місто в місті? А оскільки вони не мали захисту від жодного патріархату – їх просто знесли бульдозером. А будівничі “канонічних” церков і “центрів” – це вже не просто так. Це – вже політичні і бізнесові інтереси. Тут мені треба боятися не “Божої кари”, а того, що хтось проломить просто голову в темнову провулку))). Ви ж не вчорашні – знаєте як все зав”язано, тільки боїтеся собі признатися, бо як рухне цей бастіон нібито духовності, то і вчепитися не буде в шо). А людина духовності потребує. А ключі до тої духовності намагають втримати оті самі, котрий із них мене тут кляв). От і подумайте.

        • 22:55 | 4.01.2012 о 22:55
          Permalink

          Живіть попроще . Радуйтесь кожному щасливо прожитому дню.Я йду в церкву Богу молитись , за своїх рідних , близьких . а іноді і за ворогів.І мені якось всеодно ,як там і за чий кошт будується та чи інша церква.Я йду туди , бо це є місце Боже. Маю можливість ,залишу офіру. А не маю грошей , то тільки свічку поставлю.А рухне ,як ви кажете цей бастіон духовності чи ні , то я не за стіни вчепллюсь. Є щось більше святіше ніж мури.Людина повинна в своєму житті чогось боятись.В лісі і вовк страх має.Почитала ваші вислови і щось так і не можу зрозуміти : то чого ви хочете.Будувати церкви – НІ. Зносити теж -НІ. Поговоримо, покритикуємо. Скажемо один одному образливі слова по заочі , бо ніхто тут не знає з ким спілкується.І фактично нічого не зміниться. Неподобається священник , то давайте кожен підійде і особисто скаже йому в очі – ти злодій . ти хапуга. Скидай рясу. Так -ні. Краще знову ж таки потріпаємо язиками. Сміливий – зроби. А не чекай когось. Чужими руками тільки жар добре загрібати.Людина , яка б вона не була : біла , чорна , мулат. Всеодно все людство це є подоба Божа. Але як людина в житті не має совісті , то на день народження її в конверті не подаруєш.

          • 11:37 | 5.01.2012 о 11:37
            Permalink

            Це все – загальні слова. Всі оглядаються один на одного і чекають, поки хтось щось зробить. Все – значно глибше і на іншому рівні.

            Як бачите, автор іде із відкритим забралом. Не боїться правду в очі сказати. Для початку потрібно, щоб кожен не боявся цього зробити. Але відкрито. Боятися немає чого – я із Вами не згідний.

            Бастіон – в душі, а не в мурах. Це треба зрозуміти.

          • 10:06 | 10.01.2012 о 10:06
            Permalink

            Я згадав, де я чув оцю фразу – “живіть попроще”! Це із арсеналу комсоргів і парторгів!)))) Саме від парторга за совітів я чув її)))).

  • 03:54 | 4.01.2012 о 03:54
    Permalink

    Ти такий бідний на все і на репортажі також, немає кому тебе спамятати – то приходь до храму я тебе опамятаю! Більше вже не будеш блукати, і нарешті зможеш писати щось корисне ” не плюй проти вітру”! Як захочеш то я підніму тебе з болота…!

    • 09:36 | 4.01.2012 о 09:36
      Permalink

      Василю, а хто ти такий, що будеш піднімати з болота? Хіба Бог). Раз ти так про себе думаєш, то ти можеш тільки підсадити із болота). Хочеться тобі образити людину, а ти у безсилій злобі лікті кусаєш, а нічого зробити не можеш)))

  • 10:12 | 4.01.2012 о 10:12
    Permalink

    Шановні! Кожен має право на власну думку, яка ж до того, не така вже й далека від істини. Я сама християнка,принаймні, так мені здається, але часом дивитися на те, що роблять служителі Божі спокійно важко… Образливо, бо ті, хто мав би бути найкращими з нас, іноді поступають далеко не найліпшим чином. Думаю, що головне – не те, кому служить людина, а яка вона, як її віра її змінює: на краще чи на гірше. Є добрі, щирі люди, здатні любити та дружити серед християн, є такі серед рідновірів, перед якими хочеться зняти шапку і подякувати за те, що вони дбають про культуру, природу, історію, вміють поважати себе та інших.
    Людоньки! Всі ми люди! Давайте про це не забувати.
    І ще одне: можна погоджуватися з кимось чи не погоджуватися. А ображати, опускатися до рівня банальної лайки – непорядно. Як мінімум.

  • 13:48 | 4.01.2012 о 13:48
    Permalink

    Ігор Аркуша,як на мене, – РЕАЛІСТ. Дивиться правді в очі, і написав те, що побачив. Для чого лукавити? ДІЙСНО, церков на кожному куті міста! Та зло – НЕ МЕНШАЄ, а люди НЕ ДОБРІШАЮТЬ!

  • 20:29 | 4.01.2012 о 20:29
    Permalink

    Хочу підтримати автора. Ця тема мені давно болить. Ці христосики спаплюжили українську націю. Саме через них ми терпимо наругу ось уже стільки часу. Парадокс полягає у тому, що ми навіть не можемо, боїмось подивитись правді в вічі цій облуді.

  • 21:08 | 4.01.2012 о 21:08
    Permalink

    Сьогодні ТВ-4 оприлюднила дані про кількість зареєстрованих релігійних кофесій в області. ЇХ 1700 !!!. Уявляєте скільки. Це і грекокатолики , і православні , протестанти , свідки єгові і тд… І як їх сприймати ??? Пан Ігор написав , що всюди бездумне стадо…

  • 23:33 | 4.01.2012 о 23:33
    Permalink

    ТВ – 4 сьогодні оприлюднила дані про кількість релігйних кофесій в області . Їх -1700. ( це є офіційно зареєстровані громади ) Крім свідків Єгових всі конфесії називають себе християнами , бо сповідують Святу Трійцю. То виходить , що ВСІ як ви кажете пан Олександр христосики спаплюжили українську націю. Ви тоже серед них ? Смілива заява.Це на скільки треба себе не любити і не поважати. Чи ви маєте на увазі тільки священників , проповідників. А скільки їх в Україні є. А може ви трошки помилились. Може це інші людиська ???

  • 03:34 | 5.01.2012 о 03:34
    Permalink

    А я не розумію, що заважає прийти і спиляти той хрест на дитмайданчику. Чого люди бояться? Що, писання не читали? Невже Ісус казав ставити хрести, чи про нібито якусь силу “людського” освячення ( бо тільки Боже благословення має силу, і дає його Бог а не “намісники” вирішують – на кшталт:”Ось Бог нам дав благословення і ми приліпимо його туди куди схочемо”). Бояться люди – бо бояться нібито проклять які впадуть на них після вчиненого (так і лякає “церква”) – так це шановні, тоді не має вже нічого спільного з Християнством, це більш до якогось відьмацтва чи вуду. А проклять які впадуть на цих “фарисеїв” за їх обжорство і серебролюбство яке останнім часом сполучається з неймовірною наглістю (ви тільки подивіться на їх пики), та за те що людей ведуть не до Бога а до “церкви” ( щоб більше приносили) – то вони не бояться?

    • 11:51 | 5.01.2012 о 11:51
      Permalink

      В курії так людям заявили, які прийшли із протестом. За словами делегації, їм погрожували прокляттям до 7-го коліна.

  • 10:15 | 5.01.2012 о 10:15
    Permalink

    Цікаво чого Ігор не написав, як без думки громади встромили язичницького пенька в парку Шевченка, а тут про хрести розпинається

    • 12:06 | 5.01.2012 о 12:06
      Permalink

      А чому Вас саме це зацікавило, а не десятки гектарів, захоплені церквою?

  • 13:33 | 5.01.2012 о 13:33
    Permalink

    Ну ви і дурні, чого ви сваритеся??? Хтось зверху нас Українців лобами стикає (захід-схід, бандьора-москаль, християнин-язичник)… Це ж безглуздо. Поважайте один одного і живіть в мирі.

  • 10:47 | 20.01.2012 о 10:47
    Permalink

    Ох уж ці ,,вихованці з розсадника духовності” Духовний Центр має в себе ,,банду ” , Пацани трощать зупинки. Вже дві. Молодець Інгвар. Розоблачив . Тобі б в слідчі податися…

  • 01:12 | 19.02.2012 о 01:12
    Permalink

    Довго я шукала одного чоловіка : Ігор Аркуша , Інгвар. Знайшла. Це одна і та ж особа. І знаєте чому він такий затятий церковнофоб _ бо він язичник. І навіт не є християнин . бо прийняв рун віру. Пошукайте його в контактах і подивіться фото. Ось чому він так запело проти церков. І не тіште себе що він вчепився Духовного центру. Це тільки початок. Він всіх тут на палю посадив би. Не вийде шановний язичник. Ходіть собі в ліс і там проголошуйте свої статейки

    • 01:28 | 19.02.2012 о 01:28
      Permalink

      А що, в нас язичники поза законом? ))) Доречі, хто Вам сказав, що я належу до РУНвіри? 😉 А Ви знаєте, що РУНвіра – це не язичництво? Аж до бідної ночі бідна жінка зшукалася – хто ж такий Інґвар??

    • 01:37 | 19.02.2012 о 01:37
      Permalink

      А нащо Ви мене шукали, цікаво? І що це у Вас такі вислови за Фройдом? З такою дикісстю Вам у лісі жити 😉

      • 12:01 | 19.02.2012 о 12:01
        Permalink

        Ingwar, ви написали Ірині: “З такою дикістю Вам у лісі жити “, але ЧОМУ? В чому її дикість?

        І ще одне запитання: ви могли б сказати відкрито,ЯКОЇ ви віри?

        • 15:54 | 19.02.2012 о 15:54
          Permalink

          Прошу не запідозрити, що у мене щось не в порядку з головою, але в даному випадку я буду відповілати “Я”. Тобто собі???? ))))
          Добре,без жартів. Шановний/а анонім “Я”. Пояснюю. Дикість – відмовляти українцеві у праві сповідувати іншу віру, а ще більша – національну. Тим більше, якщо Основний Закон це гарантує.

          Щодо питання, якої я віри. У всьому світі правилом доброго тону вважається не запитувати людину про її віросповідання. Це те ж саме, що я би Вас запитався, із ким Ви спите, і чому Ви спите із ним/нею.
          І тому я НЕ ЗОБОВ”ЯЗАНИЙ нікому про це говорити. 😉 І не питаюся Вас про це. Мені це не цікаво. Тимбільше анонім)

          • 18:08 | 19.02.2012 о 18:08
            Permalink

            Якщо вас цікавить,із ким я сплю, то можу відповісти: я сплю зі своїм чоловіком, з яким прожила 28 років.
            А ось щодо “не запитувати людину про її віросповідання” як правило поганого тону …- то ви щось кажете не те…Людина не повинна соромитись свого віросповідання. А ЯКЩО людина скриває -то зрозуміло, чому.

          • 18:21 | 19.02.2012 о 18:21
            Permalink

            “Тимбільше анонім)” – а хіба ВИ не анонім?

        • 18:13 | 19.02.2012 о 18:13
          Permalink

          Ну я ж Вас не просив відповісти мені, із ким Ви спите? ))) Чому Вам закортіло мені про це розповісти? Ви ж на сповідь, мабудь, ходите? Можете не відповідати – мене і це не цікавить – це було риторично). Ну що за жіноча цікавість??? )))) Чи то пак, не жіноча, – просто цікавість, бо ви ж мене зараз звинуватите у порушенні гендерних прав. 😉

          • 18:15 | 19.02.2012 о 18:15
            Permalink

            …прослідкуйте, скільки запитань поставили ви! Все таки ВАША цікавість куди більша, аніж …жіноча…. 🙂

        • 18:15 | 19.02.2012 о 18:15
          Permalink

          І чому ж? ) Тільки не звинувачуйте мене у всіх земних гріхах! Я сам знаю, що я “бека”. Але по суті)

          • 18:17 | 19.02.2012 о 18:17
            Permalink

            Я сам знаю, що я “бека”. – а це мені сподобалось! Я ще такого не чула ні від кого! Самокритика прикрашає людину!

        • 18:17 | 19.02.2012 о 18:17
          Permalink

          Я ж не прошу Вас відповідати. Це все риторично). Так, думки вслух)))

  • 16:55 | 19.02.2012 о 16:55
    Permalink

    От як що в світі добрим тоном вважається не запитуати про віросповідання, то ще кращим тоном вважається не паплюжити. Ігор Аркуша, Інгвар , одна і та ж особа. Рун віра відноситься до язичників на сьогодення. От і гуляйте собі лісом, милуйтесь природою , скачіть через вогнище.Співайте пісень сонцю . А то причепились до церков як той хробак. Ніхто ж не пише про ваше збіговисько. Ніхто не закликає по лісі вас гонити. Ніхто не пише про ваших проповідників . Найдіть собі іншу тему для спілкування, якщо зима на дворі і ви потребуєте балачок. Скоро весна , зустрінетесь зі своїми…

    • 18:27 | 19.02.2012 о 18:27
      Permalink

      Ви кажете, що я теж анонім.)) Який же я анонім. Ви ж знаєте, хто я. Ще й бачили моє обличчя)). Це – анонім?)

  • 17:07 | 19.02.2012 о 17:07
    Permalink

    Шановна Ірино. Не Вам вказувати, що я маю робити. Я – громадянин своєї держави і громадянин свого міста із діда-прадіда і мені не всеодно, що тут робиться.
    Моє право говорити і писати все, що вважаю за потрібне.
    Пройдіть курс вивчення релігієзнавства і Ви довідаєтеся, що таке РУНвіра, що таке Рідна Віра, що таке неохристиянство і не ганьбіться, демонструючи своє незнання.
    Збіговисько – це там де ВИ збираєтеся.
    От мені цікаво, чи така агресивність і нетерпимість, як у Вас, викликає читання чи НЕчитаня книжок Вашого богознавства? Чи це спричинено чимось іншим? Адже хрситиянське вчення закликає до іншого? Чи не так? Може Ви якогось іншого віросповідання? Така агресія – небезпечна для суспільства. Може слід поставити питання про заборону вчення, яке сповідуєте Ви? Воно ж якес небезпечне. Ви – ненавидите своїх співвітчизників. Чи може Вам хтось платить за це?

    Не смішіть курей невіґлаством. І для початку почніть читати Біблію. Так-так. Уважно і обидва Заповіти. То і зможемо говорити.

    • 18:11 | 19.02.2012 о 18:11
      Permalink

      Думаю, було б правильнішим, якби ви сказали. що ви- сповідуєте Рідну Віру. Ірина ж- християнство, як здебільшого всі українці. І не треба розводити демагогію, адже усім відомо, наскільки Рідновірівці нетерпимі до християнства…

      • 18:20 | 19.02.2012 о 18:20
        Permalink

        Так, я сповідую Рідну Віру, прадавню віру Предків. Я цього не встидаюся і не боюся цього. Демагогію я не розводжу – не звинувачуйте мене надаремне).

  • 18:23 | 19.02.2012 о 18:23
    Permalink

    Скажіть, а ваша стаття має щось спільного з……. християнською вірою?

    • 18:30 | 19.02.2012 о 18:30
      Permalink

      А хіба там щось сказано про віру?) Там – про церкву. А хіба віра і церква – це тотожні речі? Тільки, прошу Вас, не кажіть мені штампованих фраз про це)

      • 18:34 | 19.02.2012 о 18:34
        Permalink

        Я скажу від себе: для мене віра і церква- не одне і теж. Я не ходжу в католицькі храми, тому що віра моя не дозволяє це робити. Віра, яку я почерпнула з Біблії. Як написано, що Бог живе не рукотворних храмах….

  • 02:25 | 20.02.2012 о 02:25
    Permalink

    Ігоре , Мою агресію до вас , ви самі собі надумали. Це букви агресивні , а мій голос до вас лагідний , ніжний . Такий що і закохатись можна. І все що я написала , це з усмішко. Шкода що не видно. А рунвіри з рушницями ходять ??? Чому фото своє обрізали ? Хто такі язичники , то і в школі вчили. Нащо мені мозок забивати , всяким непотребом.В релігіії ортодоксальній я розуміюсь досконало , а ваше вчення це забавка для вас в таких літах. Я теж корінна тернополянка з пращурів. Але якби ваші рідні повставали з могил і подивились куди ви пішли … то попадали б назад в ті могили.Моя релігія не вчить агресії , але якщо ви прийшли і плюнули на мої двері які я відкриваю , і плюнули в кирницю з якої я п*ю воду, то вибачайте , мені тоді до одного місця якої ви віри . Можу і боляче зробити…

    • 02:33 | 20.02.2012 о 02:33
      Permalink

      Тернопіль то є велике село. І як виявляється кругом спільні друзі.Може за філіжанкою кави і почнемо читати Біблію , може щось нове в ній мені відкриєте. Своїх співвітчизників я люблю і державою своєю дорожу . Хоч вона і поганеька. Але як моїм землякам часом щось не то… то я можу і за лікування заплатити . Аби на користь пішло.

      • 02:47 | 20.02.2012 о 02:47
        Permalink

        І давайте Ігоре – Інгваре на цьому зупиним цей нікому непотрібний часопис. Випадковостей просто так не буває. Буду вважати за потрібне то підійду до вас і поспілкуємось.Люди перед Всевишнім всі однакові і створені за однією подобою. Не ображайте нікого своїми словами типу – місто церквопіль. Тут живуть ті , які печуть для вас хліб . вивозять сміття з будинку . подають воду в кран. Це ваші брати і сестри . Поважайте їхні почуття. Їм добре в тих церквах І Слава Богу. Лиш би злоби і ненависті між всіма не було. Ви до своїх , а я до своїх. І мені івам здоровя і многая літа.І нехай наше місто процвітає , і щасливо живуть діти

      • 10:44 | 20.02.2012 о 10:44
        Permalink

        О! За лікування – це добра справа. Стільки ж кожного дня просять про допомогу, на лікування, вартісні операції. Але це ж зробите Ви, а не ті, про кого я оповів у статті. І не їхнім іменем, а від свого щирого серця.

    • 09:46 | 20.02.2012 о 09:46
      Permalink

      Незважаючи на те, що Ви оправдовуєтеся, агресія передається в кожній фразі.
      Хто такі рунвіри, поясніть мені)))). І чи ходять вони із рушницями, запитайте у них. Фото вибрав, яка найбільш підходило за форматом до блогу.
      Даремно Ви духовну спадщину Предків називаєте непотрібом. Ця зашореність до доброго не веде. Саме Ви плюєте у Предківську криницю.
      Вітаю, що Ви вжили слово “ортодоксальний”. Саме таке правильне означення однієї із розгалужень неохристиянства. Але цього в Біблії немає.
      Віра – не забавка, запевняю Вас. І ті, хто перетворили її на інструмент для заробляння грошей – цинічні злочинці.
      Мої Предки мене оберігають і помагають. Ви і не підозрюєте, ким вони були)))). Та Вам це і ні до чого. Це моє особисте).
      А Ваших погроз я не боюсь. Вони мети не досягнуть, повірте ;).

      • 09:55 | 20.02.2012 о 09:55
        Permalink

        Не сваріться, а пам’ятайте, що ВСЬОМУ наступить кінець і КОЖЕН з нас стане перед Творцем Неба і землі, і тільки Він ОДИН буде судити нас.

      • 17:43 | 20.02.2012 о 17:43
        Permalink

        … а може я у вас закохалася , і хочу вмтягнути з тих язичників

        • 22:33 | 20.02.2012 о 22:33
          Permalink

          НУ ЩО АРКУША- договорились ????
          попались? 🙂 🙂 🙂

          • 22:59 | 20.02.2012 о 22:59
            Permalink

            Не договорились і не попалися! ))))

        • 22:58 | 20.02.2012 о 22:58
          Permalink

          Приємно, звичайно, що в мене ще можна закохатися), але із світоглядом вже запізно – вже давненько пройшла переоцінка цінностей. 😉

          • 23:11 | 20.02.2012 о 23:11
            Permalink

            Влюбишся и женишся – никуда не денешся . А там дивись і іншим станеш… Я шуткую. Але зарікатись не потрібно ні вчому. В одну мить , життя може піти іншим руслом

  • 09:02 | 20.02.2012 о 09:02
    Permalink

    Ігор Аркуша вже себе “показав” як Світовида Надаль і Кайда вивозили…

    • 09:24 | 20.02.2012 о 09:24
      Permalink

      як “показав”?

  • 16:01 | 6.03.2012 о 16:01
    Permalink

    Дуже правильна стаття, дякую Вам, пане Ігор.
    Відносно суперечки тут у коментах про РУН-віру…
    Ось де правдиве і Святе капище РУН-віри:

    http://run.16mb.com

    А усі рунвіряни поза нашим єдино правильним капищем – то несвідомі єретики, яких любов’ю та словом просвіти слід повернути до нас.

    Тільки наша РУН-віра є справжня і правдива, бо доктрина її очищена лезом пророка Оккама і фальсифікована за методом пророка Поппера, нехай святяться у віках імена цих достойників.

    • 17:30 | 6.03.2012 о 17:30
      Permalink

      Шось та Ваша РУН-віра якась не така) Це хто її створив? Шось не тойво)))) Думаю, справжні РУНвірівці (Силенка) не будуть від цього в захопленні. 😉

      • 20:48 | 6.03.2012 о 20:48
        Permalink

        Це як так не така? То усяка інша не така, але любов’ю, ласкою і переконанням неспростовними логічними умовиводами я готовий довести її істинність кожній заблудлій вівці.

        І, що значить хто створив? Віру не можна створити, вона є або немає, віру можна лише проголосити, сформулювати і проповідувати. Усе то- зробив я,бо у тому і полягає робота апостола, а там же ясно написано, що я апостол, то я то все і роблю.

        І які ще такі “справжні РУНвірівці”? Справжні РУНвірівці- то ми і є, ніяких інших- знати не знаю, а що хтось від того не буде у захопленні- у те я не вірю. Ми несемо людям благу і радісну звістку- світ навколо нас є таким, яким він нам видається, яким його сприймають наші відчуття, він є реальним! І, з того, що він реальний, а не уявний, випливає те, щр ми здатні розумом осягнути усі його дива і таємниці! Користуючись для того логікою та науковим методом, звісно.

        Це-ж страшенно радісна звістка, і ви твердите що хтось раптом не буде від неї у захопленні? Не вірю, ви вводите мене у оману. 🙂

        • 21:21 | 6.03.2012 о 21:21
          Permalink

          Переконали!) Ви – найсправжнісінькі. Бо я вже давно почав сприймати навколишню дійсність, яка діється у нашій державі, як стьоб і фарс. Принаймні – ви справжніші, ніж усе, що діється навколо. Шкода, що я не належу до РУНвіри(. І не заставиш же себе(..

          • 21:33 | 6.03.2012 о 21:33
            Permalink

            Це що значить “Ви не належите”? 😎 Який-такий “примус”? До чого примус?

            Ви що, не визнаєте реальності світу навколо нас? Думаєте, він примарний, і лише видається вам таким як є, а насправді зовсім не такий? Як у фільмі “Матриця”? 🙂 Насправді, мовляв, за цим- прихований якийсь потойбічний? 🙂 Ви так не думаєте, правда?

            Чи може, думаєте, що світ не можна осягнути розумом? Що не можна розумом відрізнити хибне від істинного? Не можна знати чи істина 2х2=4, чи фальш? Не можна бути упевненим у такому знанні, як у правильному?

            А тим більше, якщо Ви сприймаєте навколишню дійсність як суцільний стьоб і фарс…
            Так Ви-ж, якщо погоджуєтесь з усим цим- то вже і є прямо зараз РУНвірянин. А що формально не належите- то пусте, адресу нашого капища я залишив, варто зареєструватись- і Ви уже адепт, уже належите і формально. Яких проблем?

          • 21:40 | 6.03.2012 о 21:40
            Permalink

            Я не дозрів до Вашого світобачення світу))). В мене своє. 😉

  • 21:53 | 6.03.2012 о 21:53
    Permalink

    Я не зазіхаю на Ваше світогляд. Я просто констатую, що поки не бачу жодних відмінностей у ньому від свого власного. Так що я просто констатую факти.
    Покажіть мені, якщо вони є, ті відмінності. 🙂 Можете назвати хоч одну розбіжність?

  • 22:09 | 6.03.2012 о 22:09
    Permalink

    Вашого особистого світобачення не знаю. А от спрямованості Вашого ресурсу поки що не вловив – від побіжного ознайомлення “по діагоналі”. Може колись, при нагоді. Я працюю трошки в іншій площині).

  • 15:19 | 19.03.2012 о 15:19
    Permalink

    нове капище в гідропарку. приєднуйтесь. там вже й великдень святкували …

    • 15:29 | 19.03.2012 о 15:29
      Permalink

      Ніякого капища немає. А що Вам так болить? Більше нікому не можна в Україні святкувати, крім християн? А чому Ви не противитися святкуванню, наприклад, юдеїв? Боїтеся, що звинуватять у антисемітизмі?

  • 10:50 | 20.03.2012 о 10:50
    Permalink

    Я не противлюсь ні чому. просто знову з*явилась статейка на Тернопільському сайті. І знову з тим самим текстом. Що , ніяк не можете втихомиритись ? А на тому капищі на фото побачила давнього знайомого . якого знаю вже понад 35 років. Був собі чоловік . як чоловік. ЗДУРІВ. То в одну партію піде , то в іншу , нарешті в язичники… Відносно мене – то я лояльна до всіх релігій світу , яка б вона не була. Але це не дає права НІ КОМУ принижувати інших . Нападаєте ви в своїх статейках на тернопільські храми , то й маєте відповідь… Я в решті вам рекламу зробила. Всі кому остогидли батюшки , церкви , гайда в парк . Там потанцюємо , поспіваємо і все буде окей. Збільшимо ряди язичників , візьмемо в руки вила і знесемо все в тому парку. Там колись така поляна була. От буде гарне місце для перуна…

    • 11:17 | 20.03.2012 о 11:17
      Permalink

      Чому Вам не дає спокою інакодумство? Хочете причесати всіх одним гребінцем? Чому Вас турбує хтось? Людина шукає себе – честь йому і хвала. Людина думає. І це дуже непогано. У Вашому розумінні, чоловік НЕЗДУРІВ, коли мовчки похилить голову і слухає давньогебрейські байки від святого отця? А коли почав думати – то ЗДУРІВ. Подумайте ж тепер, що Ви сказали. Спокійно і без комплексів.

      Ви думаєте, що рідновірство – це просто так собі, потанцювати? У Вас дуже спрощене розуміння. Ми нічого не нищимо, на противагу християнам. Але Вам цього не зрозуміти без власного переосмислення. І без толку Вам щось розказувати. Ви всеодно будете стверджувати, що все, що поза християнством – зло і атеїзм.

    • 15:01 | 20.03.2012 о 15:01
      Permalink

      Ірино, ви пишете “Всі кому остогидли батюшки, церкви, гайда в парк “. Та хіба обов’язково “поповняються ряди язичників, коли “…остогидли батюшки , церкви “? І хіба людина не має права МИСЛИТИ, ШУКАТИ І ЗНАХОДИТИ? Скажіть. чи написано в Біблії , що треба прагнути до ….єдиної віри (церкви)? (Якщо ви читали Біблію)

  • 11:21 | 20.03.2012 о 11:21
    Permalink

    А тепер повертаю Вам Ваші ж слова із СПРАВЖНЬОЮ суттю речей: “Збільшимо ряди ХРИСТИЯН, візьмемо в руки вила і знесемо все в тому парку. Там колись така поляна була. От буде гарне місце для ЦЕРКВИ…”

  • 14:42 | 21.03.2012 о 14:42
    Permalink

    Із СПРАВЖНЬОЮ суттю речей : куда нам тупим і безграмотним православним , католикам з нашим віровченням. Подумаєш , якість там апостоли , старці в пустелях , щось собі там напридумали . Біблію написали , ікони намалювали . Придумали стояти в церкві , поклони бити . Постити . Та щей проповіді від батюшки слухати. Грошики в церкві лишати. Дитячий садок. Правда ? А от у Вас – святе письмо ,, Мага Віра ” , пророк Силенко І те що вся ця ,,тусовка ” привалила до нас з Канади. І все це було 1992 року , коли фактично виходила грекокатолицька церква з підпілля , поділ православвя. ( а той що здурів , то він дійсно про щось колись думав. А як зустрічаю , починаю говорити , то просто бачу , дійсно ,, думає ” ) Вас Ігоре Інгваре , ніхто не критикує з вашм осередком. Ніхто не ставить притензій до ваших заходів на природі. А від вас і ваших опонентів тільки притензії до тих які в парку , на Тарнавського , на Злуки . Чим особисто ВАМ вони насолили.? Люди думають про своє. А ви думайте теж про своє. От так і будемо жити в нашому рідному місті тихо і спокійно. Не заважаючи один одному

  • 15:09 | 21.03.2012 о 15:09
    Permalink

    Ірино, я можу Вас запевнити, що Силенко і “Мага Віра” ніякого стосунку не мають до Рідної Віри. Скільки мені ще повторювати? І як це мені сказати, щоби Ви це зрозуміли? Це – спроба реформації Рідної Віри, привести її до монотеїзму, як це свого часу зробили юдеї, вибравши Ягве-Єгову-Бога(Отця). Справді, якась частина вірних цього вчення є, але я знаю буквально кількох.

    Так, я теж вкінці 80-их, на початку 90-их підтримував греко-католицьку церкву у її виході із підпілля і становлення. І мені за це не стидно – я підтримував її, як політичну проукраїнську організацію. Вона ж і існувала протягом цілої своєї історії як політична організація і тут ніхто не зможе заперечити. Але церква, ставши міцно на ноги, тепер втрачає всяку міру.

    Питаєтеся, чим насолили? Я – тернополянин і мені не дуже приємно, що із кожним роком земля в місті все більше і більше віддається під церкви. І ніхто із депутатів не рішається проголосувати проти… Всі парки вже ними обсаджено. Це нормально? Незабаром в кожному дворі, а потім і у під”їзді буде своя церква. Думаєте, не смішно спостерігати, коли святі отці після Водохреща, одне поперед другого, немов підпалені, бігають по магазинах, кіосках, розкладках, щоби окропити водою і отримати за це гроші? І їх стає з кожним роком все більше і більше! Як рекет. Думаєте, не смішно, коли продавці невеликих точок, бачачи, що вже ходять кропити, чимскоріше зачиняються? А ті ще й гамселять в двері!))) Сміхота тай годі! Карикатурно це все виглядає і боляче. Боляче, що люди поза очі плюються, а в очі бояться сказати, бо гріх.

  • 17:32 | 21.03.2012 о 17:32
    Permalink

    http://www.rozdum.org.ua – почитайте . То виходить ви зробили реформи у язичництві і створили нову рунвіру . Браво. Я вже про таке чула. В парку теж створили нову віру, як виявилось – секта. Коли будують храми , то я рахуюю що це правильно. Можливо їх і забагато , але це мене особисто не стосується.А де це ви бачили що всі парки обсажені церквами.Свято Троїцький храм – паркова зона – кут.В гідропарку – немає. В Шевченка – немає. Щось вас зір підводить. Інше діло зелені зони. Дружба – грекокатолики , біля прогресу – грекокатолики , Довженка – євангелісти . А якщо біля будинків є маленькі приходи і люди немають нічого проти . то що вам до того.Ваше бачення релігіїї полягає в площині політики . Спочатку грекокатолики , а тепер рунвіра . Бо той же Силенко і поставив в основу збір коштів . а потім втік з ними за кордон. От ви ви вірішили створити нові реформи на кшталт монотеїзму . Успіхів реформах.

  • 17:50 | 21.03.2012 о 17:50
    Permalink

    Ірино, не ганьбіть себе і не пишіть, якщо не розумієтеся на темі. У Вас в голові така каша! Де Ви того всього набралися???? Сміхота, та й годі! Ви що, з місяця впали?)))) Навіть не хочеться відповідати на такі дурниці – стидно).

    А щодо маленьких “приходів” в дворах – мені теж є діло, бо ж в одному із цих дворів можу жити і я. А там можуть поставити “прихід” і крішнаїти і юдеї і всі уламки християнського віросповідання… Просто вимурувати в кожному дворі довжелезний барак і боділити його як гаражі – на міні-приходи. Це вже доходить до абсурду.

    А чому Ви, християнка, так вороже налаштовані до греко-католиків? Ви своїх братів-християн не любите? А як же Ваше Святе Писання? Порушуємо?

    Побільше читайте.

  • 19:48 | 21.03.2012 о 19:48
    Permalink

    “А чому Ви, християнка, так вороже налаштовані до греко-католиків? ” – напевно, п.Ірина-православна.

    • 00:04 | 22.03.2012 о 00:04
      Permalink

      Дивна така ворожість християн до християн. Тим більше, що греко-католицька церква – гілка саме ортодоксальної церкви. Обряд один – візантійський.

  • 21:16 | 21.03.2012 о 21:16
    Permalink

    А хіба я сказала що вороже настроїна проти грекокатоликів ?????????????????????? У нас просто порівння пішло . Якщо парк , то там тільки православні зайняли місце ??? Ігоре , всього я ,,набралася” в найрізноманітніших джерелах інформаціїї про язичників. Це не забороняється ??? Ви мене Ігоре дивуєте , цю всью огиду може говорити людина яка була захисником грекокатолицької віри, в часи відродження ???. Ви нагадуєте мені Іуду ( простіть за таке порівнння ). Нам всім треба японське цунамі , щоб наш народ нарешті зробив для себе висновок , що перед Богом , ми пісок. Пішла вода , змила све. Може тоді щось зміниться. Продовжувати дискусію , не бачу сенсу.

    • 00:02 | 22.03.2012 о 00:02
      Permalink

      Щось Ви не те читали про язичників)))). Греко-католицької віри, як такої, не існує. І цього я не казав. Я казав, що греко-католицької церкви, як політичної організації, не більше. Є християнська віра. А Володимира -хрестителя Ви не хочете порівняти із Юдою, який зрадив віру предків? Тільки тих, хто намагаються відновлювати прадавнє українське?

      А щодо ворожості – то вона аж світиться із кожного Вашого слова. Чи по-християнськи це?

      • 00:17 | 22.03.2012 о 00:17
        Permalink

        О це новина . Капець. Я й не знав що греко-католики то є політична організація. То я до політиків хожу молитись.Ви шо взагалі всі бахнуті…

        • 11:29 | 22.03.2012 о 11:29
          Permalink

          Все значно глибше, ніж виглядає на поверхні айсберґ. Церква із самого початку свого створення виступала, як політичний інститут. Звичайно ж, усвідомити це – шок, для тих, хто сприймає інформацію, як йому намагається вкласти в голову ХТОСЬ. Але для того і маємо голову, щоби аналізувати, а не безмовно споживати.

      • 21:43 | 22.03.2012 о 21:43
        Permalink

        а справді, ЩО б відповіла Ірина на ваші слова “А Володимира -хрестителя Ви не хочете порівняти із Юдою, який зрадив віру предків? “???

    • 10:25 | 22.03.2012 о 10:25
      Permalink

      “Нам всім треба японське цунамі , щоб наш народ нарешті зробив для себе висновок , що перед Богом , ми пісок.”

      Воістину…
      Я так люблю своїх співвітчизників-християн. Мабуть пам”ятаєте, пані, звідки то слова “Так не дістанься ти нікому”?
      Дійсно, якщо хтось з українців не вірить у християнського бога, то ліпше його втопити ще маленьким, як ото зайвих кошенят.
      Ви, правда, пропонуєте перетопити усіх українців гуртом, але і то цілком у межах найкращих християнських традицій. Бо фразу “Вбивайте усіх, Бог сам відбере своїх” – Ви теж мабуть добре знаєте.

  • 22:47 | 21.03.2012 о 22:47
    Permalink

    п Ірино, але до чого ваша суперечка? Хочете сказати, що ви- християнка (якої б не було конфесії)…але… повірте: сказати МАЛО. І ви можете писати скільки завгодно, що ви начитані про язичників…але і ЦЬОГО буде замало. ТОМУ що істинний християнин доказує свою ВІРУ- ділами. Написано: “віра без діл-мертва.”
    Написано: “Будьте ж виконавцями слова, а не слухачами самими”…А ще написано, щоб християнин був БЕЗДОГАННИМ… заглибтесь в це слово…п.Ірино

  • 11:07 | 23.03.2012 о 11:07
    Permalink

    І того висновок : кожна жаба хвалить своє болото. З такими порівняннями повернемося в первіснообщинний лад і будемо бігати за мамонтами. І жити єдиним розумом.

    • 11:54 | 23.03.2012 о 11:54
      Permalink

      Згоден! Отож, висновок – щоби не деградувати і не скотитися до рівня мамонтів, включаймо мозок і працюмо ним. Не вірмо на слово шахраям, а читаймо і аналізуймо.

  • 10:53 | 29.03.2012 о 10:53
    Permalink

    Птица Говорун , отличается умом и сообразительнолстью … ( Мультфильм ,, Алиса в стране чудес )

  • 22:08 | 6.04.2012 о 22:08
    Permalink

    а по суті , все це – бла , бла , бла …

Коментарі вимкнені.