Чиновників у тернопільській міській раді стане більше, а працювати їм буде комфортніше

Згідно з рішенням 27-ї сесії міської ради у Тернопільській міській раді створять управління матеріального забезпечення та інформаційних технологій. З’явиться новий структурний підрозділ як результат злиття відділів автоматизованих систем управління та матеріально-технічного забезпечення. Працівники нового управління здійснюватимуть контроль за утриманням адмінбудинків міської ради, організовуватимуть ремонти приміщень, пильнуватимуть майно і злагоджену роботу систем водопостачання, опалення тощо. Стежитимуть в управлінні й за тим, аби чиновники мали нові меблі, були забезпечені канцтоварами і їздили на справних автомобілях.

Волею народних обранців у міській раді з’явиться також відділ з охорони праці, у якому стежитимуть за безпекою чиновників. За словами керуючого справами ТМР Олександра Степанюка, такий відділ створюють за приписом міської прокуратури.

Штат міської ради зросте до 425 одиниць. Раніше їх було 332. 104 чоловіки, які надаватимуть адміністративні послуги (нагадаємо, з 1 січня у місті почне діяти Центр надання адміністративних послуг)  переводять до складу управління соціальної політики. Додаткові штатні одиниці з’являться також в управлінні культури та мистецтв, відділі держреєстру, інших підрозділах міської ради.

        Новини Тернополя “Погляд”

Коментарі вимкнені.