Отець Анатолій Зінкевич більше не має нічого спільного з Тернопільською єпархією УПЦ КП

Тернопільська єпархія УПЦ КП повідомляє, що рішенням зборів духовенства єпархії від 24 квітня 2012 року отець Анатолій Зінкевич разом із підпорядкованими йому священиками собору Святої Трійці у місті Тернопіль виключені зі складу Тернопільської єпархії УПЦ КП, пише Експрес.

Також відтепер Анатолій Зінкевич та його священики не можуть представляти інтереси Тернопільської єпархії УПЦ КП в органах державної влади, місцевого самоврядування та ЗМІ і приймати участь в державних та масових заходах від імені Тернопільської єпархії УПЦ КП.

Цікавим фактом виявилось і те, що в Тернополі немає «розкрученого» отцем Анатолієм Свято-Троїцького духовного центру на честь Данила Галицького, а є собор Святої Трійці, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію, де отець Анатолій Зінкевич є настоятелем, а не намісником.

-1 thoughts on “Отець Анатолій Зінкевич більше не має нічого спільного з Тернопільською єпархією УПЦ КП

  • 09:32 | 8.05.2012 о 09:32
    Permalink

    Якої з трьох Тернопільсько-….ої єпархій це рішення?

  • 13:05 | 8.05.2012 о 13:05
    Permalink

    комусь він мішає, тому посувають, адже він мав великий вплив тут

    • 19:03 | 8.05.2012 о 19:03
      Permalink

      Отець Анатолій залишається настоятелем собору Святої Трійці,тепер Патріарх буде вирішувати в якій єпархії буде отець Анатолій.А документів на землю під духовний центр немає,бо то паркова зона

  • 17:00 | 8.05.2012 о 17:00
    Permalink

    Навіщо так підступно вносити розкол у діяльність УПЦ КП щоб показувати в неприглядному світлі Київський Патріархат!
    По перше – це не компетенція зборів духовенства єпархії, а Синоду УПЦ КП. По друге – не можна приймати таке рішення не порадившись із парафіянами!
    По третє – мабуть уже на його парафію і величний новозбудований релігійний комплекс, у яку вкладено страшену величезну працю, здоров’я, знайшовся лихвар у рясі із великим чемоданом “зелених”, який опинився у руках місцевого владики щоб зіштовхнути із посади настоятеля отця Анатолія!!!
    Ми ще пам’ятаємо про страшенний гріх цього владики Іова! Але Бог усе бачить і любителю збивати жінок у нетверезому вигляді на власному авто це так не пройде!

    • 17:04 | 19.05.2012 о 17:04
      Permalink

      А де факти?Чи поступала якась заява зі сторони збитих жінок?То Іов хоче прибрати до рук центр,чи Анатолій ділянку під забудову храму від Іова?Чому ніхто не знає,що Священників,які Іов дав в заборону-звинувачують у згвалтуванні?А Анатолій їх прикриває!

  • 17:47 | 8.05.2012 о 17:47
    Permalink

    В Зінкевича теж рильце в пушку… і збитий велосипедист на дорозі почаїв-заложці і проблеми сина з наркотою і т.д. і т.п., а про добові п’янки з різного кшталту козаками і козачками та посвячення їх коней і кобил я взагалі мовчу… Ну а кулуарне поганяло “бородатий аферист” серед бізнесменів, спонсорів будівництва та просто впливових люде України, говорить само за себе… Тому не треба ідеалізувати ні одного ні другого – обоє рябоє…

  • 18:38 | 8.05.2012 о 18:38
    Permalink

    Отець Анатолій хороший священник, але як і всіляка людина має недоліки. Він числився в Тернопільсько – Кременецькій єпархії,але завжди приймав рішення сам, владику не слухав ніколи. Навіть при владиці Якову сам видавав укази на парафії,без відома владики. Бо владика Яків був великим молитовником, та й не міг проконтролювати всі дії отця Анатолія.На собор святої трійці ніхто не зазіхається,отець Анатолій його збудував,він залишається там настоятелем, вірніше будувалось на кошти парафіян, та кошти Обласної адміністрації. Але документів на землю він не має, бо то є паркова зона. Просто отець Анатолій хоче стати єпископом, його матушка- Наталя ходить до нього на сповідь-Прийдіть в Собор і самі це побачите. Канонічними правилами заборонено,щоб дружина ходила до чоловіка на сповідь, а він таємно пострижений.Але патріарх Філарет відмовив йому в рукоположенню в єпископи.І син в нього-владика Симеон (Олег в миру)в Дніпропетровську,після відмови патріарха,отець Анатолій хоче, щоб син – владика Симеон був у Тернополі, замість владики Іова,а потім посунути і владику Нестора і самому стати,получаеться клан Зінкевичів у місті Тернополі. Думайте самі чому духовенство так вирішило, щоб виключити отця Анатолія зі складу Тернопільсько-Кременецької єпархії,де він тільки числився,- бо він чоловік дуже самостійний.

  • 18:54 | 8.05.2012 о 18:54
    Permalink

    Отець Анатолій залишається настоятелем собору Святої Трійці, просто отець Анатолій хотів на місце владики Іова, поставити свого сина-владику Симеона(який зараз у Дніпропетровську), а самому теж прийняти сан єпископа і стати на місце владики Нестора. Тому духовенство Тернопільщини проти отця Анатолія, та клану Зінкевичів у місті Тернополі.

    • 22:04 | 9.05.2012 о 22:04
      Permalink

      ОГО, складні перестановки задумував!!!!!!!

  • 22:40 | 8.05.2012 о 22:40
    Permalink

    Дожилися, навіть такі справи, такі тобто церковні, духовні, вже обговррюються на сайтах. А ще хочемо щоб різного роду секти не розвивалися в Україні.?. От і постає питання, чим та капличка, що нижче стояла, в яку також вкладалися людські кошти і праця, хай навіть зазомбованих людей, але ж вони щиро вірили у чистоту своїх поглядів, чим вона відрізнялася? Я за те що все було законно, і основне, дуже хотілося, щоб нарешті – ЦЕРКВА БУЛА ВІДОКРЕМЛЕНА ВІД ДЕРЖАВИ! В нашій області дуже багато є давніх деревяних церков, які потребують фінансової підтримки а їм та сама обласна адмінітсрація відмовляє в коштах,мовляв в нас свобода віросповідання і церквам грошей не виділяє держава, а на святотроїцький собор дала. Шановні священнослужителі, перестаньте ділити церковну владу, посади і т. д, бо стаєте схожими на всіх чиновників і депутатів, а в світі повинно залишитися щось святе, то ж будь-ласка, збережіть це святе, не рохитуйте віру людей!

    • 19:57 | 11.05.2012 о 19:57
      Permalink

      А Ви не плутайте церковні справи з духовними і все у Вас вкилішкується.

  • 00:16 | 9.05.2012 о 00:16
    Permalink

    та церква уже давно стала місцем для заробляння грошей, тому доки люди цього не зрозуміють, доти попики будуть таке творити

  • 13:18 | 9.05.2012 о 13:18
    Permalink

    Поприсвоювали собі Божі титули! Який “отець”, які “владики”, всякі “пре….” і “святійші”? Скоро Ісус вас залізним жезлом попустить від цієї похоті ! А найголовніше, що люди думають – що в них є Бог і лише вони посередники, і за Богом до них ходять. …Але правда в тому, що КОЖЕН ХТО УВІРУВАВ – САМ СВЯЩЕННИК!

    • 22:02 | 9.05.2012 о 22:02
      Permalink

      …так, ви праві, Іове, хто увірував – той МАВ БИ бути священиком,як написано:
      “Але ви вибраний рід, священство царське, народ святий, люд власности Божої, щоб звіщали чесноти Того, Хто покликав вас із темряви до дивного світла Свого,
      колись ненарод, а тепер народ Божий, колись непомилувані, а тепер ви помилувані!” (1Петра 2:9)

    • 19:38 | 13.05.2012 о 19:38
      Permalink

      “Не суди, да не судим будешь”

  • 15:53 | 9.05.2012 о 15:53
    Permalink

    сьогодні усі спішать кидати плями на священнослужителя, забуваючи в першу чергу поглянути на самих себе. Важко зрозуміти, чому з”явився такий документ, але про це, що цей компромат є фальшивим – говорить два твердження: Статут Свято-Троїцького духовного центру є і поправки у ньому затверджені самим Владикою Іовом. А «намісник» – це ступінь нижча від «настоятеля» – він на місці когось. І о. Анатолій є настоятелем Свято-Троїцького духовного центру, як і скрізь підписується на документах.
    Майно духовного центру є майном громади. Тому звинувачувати в нечистоплотності Духовний центр – це звинувачувати саму багатотисячну громаду. Тому, якщо це роблять люди невіруючі – зрозуміло – що для них Бог і порядність. Але якщо віруючі – то це є важким гріхом: наклепники Царства Божого не наслідують.
    А ті дії, котрі зазначені в документі, в чому вони проявлені? Можливо, коли організовував багатотисячну громаду у Почаєві проти неправильної поведінки Патріарха Кирила на Україні, а чи коли кинули в підвал проти будівництва пам»ятника Катерині ІІ в Одесі (який ще священик і якої конфесії зробив так?) Чи коли вранці у Піст кличе нас до храму на молитву о 5 год. ранку чи у інші будні чи святкові дні і сам стає разом з нами помолитись.
    Відчислення від Єпархії – це питання 1 – за що (ніхто не пояснив), а 2 – кому більше користі від того.

    • 20:17 | 11.05.2012 о 20:17
      Permalink

      “…кидати плями на священнослужителя, забуваючи в першу чергу поглянути на самих себе.”. Знаєте, написано в Біблії, що ” «від кожного, кому дано багато, багато і спитається, і кому багато ввірено, від того ще більше жадатимуть» (Лк. 12:48).
      Чи не стосується спершу це священнослужителів,які поставлені ПАСТИ паству? Чи не понесе він відповіді за КОЖНОГО свого парафіянина? Як думаєте?

  • 14:09 | 10.05.2012 о 14:09
    Permalink

    Я взагалі не дуже-то щось і зрозуміла з вищенаведених коментарів, але висловлю свою думку на предмет забудови паркової зони. – Як можна дозволити віддати паркову зону ( такий чудовий березовий гай, якого вже немає) під забудову церквою??? Третя частина парку – під церквою, а хто буде думати про жителів міста, де їм гуляти, де зх дітьми відпочити??? Такими темпами скоро весь парк перетвориться в церковну територію…сумно…Невже немає іншого місця: За кордоном парки бережуть, а в нас, як зважди – забудовують як не будинками, то церквами.

  • 18:53 | 10.05.2012 о 18:53
    Permalink

    Як дивно виходить. Якщо під собор парковий пустир- то це третя частина парку. ( невже ) А от ставити котеджі зі сторони теплиць в парковій зоні. то це малюсінкий клаптик.

    • 09:59 | 11.05.2012 о 09:59
      Permalink

      Невже церковна розбудова здійснювалась на пустирі в парку? Невже на тому місці, де колись росли берези, і де я, бувши малою, гралась з своїми друзями – невже цю територію можна назвати пустирем?Вирубали багато дерев – і нате вам…ще одна церква, яких і так в нашому місті забагато. Забирають землю, будують для своїх потреб…а може б краще було на тому місці зробити ігрові майданчики для дітей (про яких згадують тільки тоді, коли треба “показати добре обличчя”)? В парку Націоналдьного відродження крім допотопних каруселей місця для дитячих ігор більше нема.
      P.S. – і ще – я не дуже помилилась, коли сказала про третю частину парку…такими темпами забудов Парку національного відродження скоро зовсім не стане…

  • 18:22 | 11.05.2012 о 18:22
    Permalink

    Щось мені це дійство нагадує про Господа, якого також служителі церкви одностайно цькували і потім з їхньої згоди віддали на смерть на хресті.
    Така одностайність також багато років була у СРСР, коли на заклання віддавали
    священників, поетів, військових командирів і всіх, хто мав іншу, відмінну від влади думку.
    Знаю о.Анатолія купу років і жодного разу не чув від нього поганого слова про українську державу, мову і народ. Недаремно він очолив комітет по захисту Почаївської Лаври, побував у одеських застінках де відстоював наші українські моральні цінності і святині. Мабуть його активність і демократичне бачення майбутнього нашої скаліченої держави Україна комусь вельми не до вподоби. От вам і результат – чужими руками з ним розправляються, щоб “другім нє повадно било”. Потрібно стати на захист духовенства і громади Духовного Центру Данила Галицького! А взагалі це політично-технологічний проект, щоб відбити духовну складову у переддень виборів до Верховної ради. Не дамо на поталу пройдисвітам від релігії наший Собор Святої Трійці!
    А Іова за таку розкольницьку позицію треба розжалувати з чину владики і послати його відмолювати гріхи у далекий прихід а не підносити до сану митрополита! Чи не 30 срібляників він замовникам відробив?

    • 20:22 | 11.05.2012 о 20:22
      Permalink

      Почитайте коментарі:
      http://20minut.ua/Новини-Тернополя/news/Отця-Анатолія-Зінкевича-виключили-з-Тернопільської-єпархії-УПЦ-КП-10228410.html

      ……”Щось мені це дійство нагадує про Господа, якого також служителі церкви одностайно цькували і потім з їхньої згоди віддали на смерть на хресті.” …
      Не плутайте праведне з грішним, шановний МИРЯНИН.

      Якщо ця статтю читає пан Анатолій – нехай скаже , як на сповіді, перед своїми мирянами, що він не такий, як про нього кажуть: не має ні крутої машини, не має коханок (як закидали), не має наміру посунути когось там з вищих чинів і створити церковний клан Зінкевичів в Тернополі – як казали десь….

      Нехай скаже, що все це неправда.

      ТОДІ ЧОМУ його звільнили????????

  • 03:03 | 12.05.2012 о 03:03
    Permalink

    Все це можна скоротити до двох слів – наслідки безблагодатності. Робіть висновки, панове!

  • 20:57 | 13.05.2012 о 20:57
    Permalink

    Газете и ее авторам должно быть стыдно распространять заведомо ложные и непроверенные факты. Что касается о. Анатолия Зинкевича, таким священником, как он, должна гордиться вся Украина, им и его семьей! Священнослужитель с большой буквой, истинный патриот своей родины и украинской Церкви, который всегда приходит на помощь всем людям, воспитавший достойно шестерых детей, заслуживает только восхищение и глубокое уважение!!!!
    г. Киев, Семья Шиманских

Коментарі вимкнені.