Профільна комісія міськради виступила проти підняття тарифів на проїзд у громадському транспорті
Постійна депутатська комісія Тернопільської міської ради з питань економіки, промисловості, транспорту і зв’язку висловилася проти підняття тарифів на проїзд у громадському транспорті міста.
За таке рішення проголосували депутати Іван Зінь та Роман Торожнюк (Свобода), Віктор Генсерук та Андрій Грицишин (Об’єднання “Самопоміч”), Михайло Ібрагімов (БПП), Петро Поворозник (Батьківщина).
– Платоспроможність мешканців міста сьогодні і так низька. Зростання цін на продукти харчування, високі тарифи на комунальні послуги – сьогодні це і так болюче б’є по кишені пересічних тернополян. За таких обставин вважаємо, що підняття тарифів на проїзд є недоречним. Тому на засіданні комісії ми не підтримали підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті. У підсумку комісія більшістю голосів висловилася проти збільшення вартості проїзду у тролейбусах та маршрутках, – пояснює Віктор Генсерук.
Втім, у середу, 24 лютого, виконавчий комітет міськради проігнорував рекомендаційне рішення депутатської комісії і таки проголосував за підвищення із 2 березня вартості проїзду у тролейбусах до 2 гривень.
Однак вартість проїзду у маршрутках поки що залишається без змін.
Також на засіданні комісії Роман Торожнюк зазначив, що відповідно до ст. 10 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008р. №1081 (зі змінами) передбачено, що перевізники зобов’язані, мати не менше як одного транспортного засобу пристосованого для перевезення осіб з обмеженими можливостями.
Відповідно до ст. 44 Закону України «Про автомобільний транспорт» – договір з переможцем конкурсу (або дозвіл) у разі відсутності в нього автобусів, що відповідають умовам конкурсу, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування укладають (або надають) на один рік.
На конкурс на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, з метою обходу вимоги щодо наявності автобусів призначених для осіб з обмеженими можливостями перевізники-претенденти подають інвестиційні програми розраховані, як мінімум на 5 років. Таким чином, перевізник вигравши конкурс здійснює перевезення і не вживає жодних заходів по покращенню пасажирів, адже як і договір так і інвестиційна програма розраховані на 5 років. Виходом із даної ситуації було б зобов’язання перевізників-претендентів подавати інвестиційні програми розраховані максимум на два роки. Таким чином, після двох років, у випадку не виконання інвестиційних програм міська рада мала б усі законні права для розірвання договорів із перевізниками які не виконали взяті на себе зобов’язання.
Таким чином, у зв’язку із відсутністю у перевізників-претендентів які ідуть на конкурс на перевезення пасажирів по м.Тернополю автобусів обладнаних для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями пропонується укладати договір на один рік.
Наразі дано протокольне доручення відповідному управлінню аби вивчити можливість пристосувати частину громадського транспорту для перевезення інвалідів.
Коментарі вимкнені.