Новорічне “западло” від тернопільського супермаркету

Коли більшість тернополян уже мріяли про новорічний стіл і свято, Катерину Соколову змусили пережити такий сором, що не може цього забути це досі.

 У п’ятницю, 30 грудня, в супермаркеті “Сільпо” на вул. Живова, поки жінка стояла в черзі, її донька із жуйкою у руці раптом побігла до виходу. Малечу зупинив охоронець. І це лише був початок проблем. Відтак жінка зареклася не ходити до того торговельного закладу.

– Визнаю, що не встежила за дитиною. Але ті чоловіки-охоронці не мали права так зухвало та грубо поводитись зі мною, – обурюється жінка. – Я не вчу дитину красти, а мене зробили ледь не злочинницею!
Тернополянка була постійним покупцем того магазину. Перед святами прийшла туди із трирічною донькою по продукти.
– Я роздягла дитину, бо було душно, – пригадує жінка. – У руках, стоячи у черзі до каси, окрім кошика із продуктами, тримала ще й свою сумку та одяг дитини.
Покупців у супермаркеті того вечора було дуже багато. Тому жінка відразу не помітила, як донька вискочила з черги. Її зупинив охоронець, який побачив у руках дівчинки жуйку.
– Мені прикро, що донька без мого дозволу схопила жуйку біля каси. Але ж це – дитина! – наголошує пані Соколова. – Я готова була заплатити за ту жуйку одразу після того, як мені сказали. Але охоронцю цього було замало!
Невдовзі, як пригадує жінка, до неї підійшов ще один охоронець.
– Сказав, що треба заплатити, але спочатку слід оформити якийсь реєстр. Я відмовилася від цього. Хотіла заплатити й ти, – продовжує тернополянка. – Але охоронці сказали, що викличуть міліцію. Десь взявся ще один охоронець. Хтось із них почав мене повчати. Звертався до мене на “ти” . Казав, щоб дитину тримала біля себе, кілька разів нагадував, що попереджає востаннє. Підганяв, мовляв, йди та плати…
Доньку Катерини Соколової це все так налякало, що вона заплакала.
– Таке нетактовне та грубе ставлення чоловіків мене шокувало, – каже пані Соколова. – Тому я пішла на принцип — кинула жуйку на касі та почала одягати доньку.
Жінка вирішила поскаржитися адміністрації супермаркету на дії охоронців. На чеку вона знайшла номер “гарячої лінії”, на який і зателефонувала.
– Чому охоронці поводилися так нецивілізовано? – запитує жінка. – Я тоді купила продуктів на 200 грн. Чи мені було важко заплатити ще кілька гривень за жуйку?
Відтак 2 січня тернополянці зателефонували на мобільний, попросили вибачення та сказали, що будуть раді знову бачити її в тому магазині.
– Але я більше туди не піду, – розповідає жінка. – Бо вже чула про схожий випадок, який трапився з іншими людьми. Знайомі казали, що на них якось налетів охоронець і звинуватив у тому, що дитина побила щось у магазині. Згодом з’ясували, що це – помилка. Але у них все одно залишився неприємний спогад.

Треба йти до адміністратора
Якщо виникло непорозуміння між покупцем і працівником супермаркету, необхідно одразу звернутися до адміністратора закладу. На першу ж вимогу покупця охорона має викликати керуючого.
Такі неприємні випадки найкраще вирішувати одразу, а не через кілька днів, пояснюють у прес-службі мережі супермаркетів “Сільпо”. Там готові ще раз перепросити жінку за зіпсований настрій. Однак для того, щоб провести розслідування та виявити винних, — час уже втрачений. Адже неможливо відновити записи камери спостереження, щоб переглянути події того дня. Минуло забагато часу – записи стільки не зберігають.
Охоронці, які чергували 30 грудня, пам’ятають випадок із жуйкою. Чоловіки стверджують, що покупець не хотіла платити за товар. Запевняють, що поводились із нею коректно.
У прес-службі мережі пояснюють, що охоронці мають право затримувати людей із неоплаченим товаром. Вони просять оплатити або ж залишити товар на касі. Але викликають міліцію тільки у випадку, якщо мають підозру про скоєння крадіжки, – пише “20 хвилин”.

-1 thoughts on “Новорічне “западло” від тернопільського супермаркету

  • 12:16 | 10.01.2012 о 12:16
    Permalink

    Я думаю проблема в самій жінці. Якшо вона одразу почала орати на охоронців, то й ті могли мабуть зірватися або просто підвищити тон у відповідь. Я часто буваю з дітьми в супермаркетах міста, часто трапляється не аналогічна, але схожа ситуація, ніхто на мене і дітей не кричить, ніхто не грозиться викликати міліцію, бо і я не роблю з того всього скандалу. Шось мені не подобається – кличу адміністратора і з ним перетираю всі неуявязки. Зазвичай адміністратори набагато тактовніші і цивілізованіші, ніж охорона. Охоронці тупо роблять свою роботу. Вони за день таких, котрі вроді і либляться в писок а самі в кишеню шось сунуть, стільки набачаться, шо їм вже по арабану, на яку суму ти купуєш, з ким ти прийшов – вони тупо роблять свою роботу.

  • 15:19 | 10.01.2012 о 15:19
    Permalink

    не погоджуюся!! з моєю сестрою в “сільпо” сталася така сама ситуація,….ті охоронці довели її до сліз….а вона не маленька дитина!! просто, в нас все робиться ” навиворіть”….за кордоном також є охоронці, але там п*ять раз вибачаться , перед тим як зроблять дорослому зауваження….а дитина може йти і тупо змітати з полиці все на землю…..працівник буде йти ззаді збирати і заспокоювати маму: “it’s OK”!….А НЕ ТАК , як в нас при вході орати ” сумку постав”….

  • 19:01 | 10.01.2012 о 19:01
    Permalink

    в мене був випадок, прийшла в Сільпо за 20 хвилин до закриття, охоронець мене не пускає, каже “ми вже закриті”. Треба було купити якийсь дріб’язок, чи то хліб, чи то цукор… То зайняло б 5 хвилин максимум. Я довго пояснювала, що вони зобовязані мене впустити, що вони порушують мої права і т.д. Але там не було з ким говорити, охоронець стояв, як робот. Тоді я запитала, на чиє ім’я писати скаргу, охоронець миттєво змінив тактику, покликав адміністратора. То адміністратор зробив охоронця ідіотом, вибачився і сказав, “охоронець придурок, ідіть, купуйте”. На що охоронець йому відповів “та як? ти ж сам казав нікого не пускати”… Отаке. А це в Сільпо зі скриньки вкрали в мого знайомого наплічник, якщо не помиляюсь, з ноутом…

  • 21:15 | 10.01.2012 о 21:15
    Permalink

    Сам колись працював охоронцем супермаркету. Підтверджу – винні охоронці. Вони мали просто зробити зауваження щоб жінка оплатила жуйку.
    А вони викликали старшого зміни, щоб він засвідчив факт поіченої спроби крадіжки (за це їм нараховуються премії) тобто охоронець просто захотів нажитися на честі жінки. і якби вона на них кричала й сварилась, з нею так би не обійшлись – швидше навпаки.
    З свого боку додам, що знав під час роботи охоронцем такого “хитрого”, впевнений, якщо його звільнять – ніхто не пожалкує, так як такі люди патологічні сцикуни й дуполизи, фізично не подолають навіть підлітка.
    ІМХО

  • 21:20 | 10.01.2012 о 21:20
    Permalink

    Потрібно проводити інструктаж при прийомі на роботу, тому що це робота не на фермі,а в супермаркеті.
    ЇМ про ЦЕ кажуть? 🙂

  • 22:38 | 10.01.2012 о 22:38
    Permalink

    У мене теж був неприємний епізод. Ми з чоловіком, збираючись у гості, купували в “Сільпо” цукерки, дорогий коньяк, фрукти. До всього цього я ще вибрала подарунковий картонний пакет, який поклала у возик (але на верхню поличку для сумок), щоб не деформувати і не забруднити його. Черга біля каси була велика, ми дуже поспішали і зовсім забули про той пакет. Він так і лишився у возику, який забрав і відвіз працівник маркету. Згодом, коли ми вже виходили, я наздогнала того працівника і наївно попросила віддати мені пакет, щоб заплатити за нього. Потрібно ж було у щось покласти подарунки! Але, коли я повернулася до каси, мене вже оточили охоронці і відвели у своє службове приміщення. Цей пакет за 8 грн. я не забуду ніколи! Хлопці з охорони спілкувалися дуже зухвало. Лише відеозапис переконав їх у тому, що у нас не було наміру нічого красти. Возик вивіз за рамку їхній працівник, а НЕ МИ!!! І хоча охоронці потім вибачилися, але я ще довго пам’ятала цинічну фразу “всі ви такі”.

Коментарі вимкнені.