Хто стане «сірим кардиналом» в тернопільській ОДА

Володимир Стаюра

Як стало відомо “Погляду” незабаром новий голова ОДА Олег Сиротюк визначиться з тим, хто стане його позаштатним радником.

За нашою інформацією, ймовірно, ним стане один з натхненників Євромайдану,  його колишній колега по роботі в обласній раді, однопартієць – свободівець Володимир Стаюра. Ця посада не передбачає оплати, але натомість, пан Володимир може отримати доступ до усіх документів та впливати на прийняття рішення, не несучи за це жодної юридичної відповідальності.

До слова, цю посаду, зазвичай, займають так звані “сірі кардинали”.

ПОЛОЖЕННЯ
про позаштатного радника голови обласної державної адміністрації
1. Позаштатний радник голови (далі – радник) призначається розпорядженням голови обласної державної адміністрації на строк його повноважень.
Повноваження радника можуть бути припинені достроково за його власним бажанням або за рішенням голови обласної державної адміністрації з будь-яких мотивів. Дострокове припинення повноважень радника здійснюється за розпорядженням голови обласної державної адміністрації.
2. Радники призначаються із числа осіб, які своєю професійною або громадською діяльністю заслужили авторитет та суспільне визнання, досягли професійних успіхів у відповідній сфері діяльності. Склад радників формується головою облдержадміністрації особисто виходячи з потреби та з урахуванням напрямків роботи облдержадміністрації, відповідних сфер державного управління.
3. Радник у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, а також цим Положенням.
4. Основним завданням радника є сприяння голові облдержадміністрації у здійсненні його повноважень.
5. Для виконання завдань радник може залучатися до:
проведення консультацій з актуальних питань державного та регіонального будівництва за відповідними напрямками роботи;
підготовки проектів розпоряджень та доручень голови обласної державної адміністрації, проектів цільових програм, рішень обласної ради, інших документів нормативного та організаційно-розпорядчого характеру;
підготовки пропозицій з відповідних питань, що надаються Президенту України, Кабінету Міністрів України, Верховній Раді України;
здійснення аналізу, експертиз проектів розпоряджень та інших управлінських актів, внесених на розгляд голові облдержадміністрації, підготовки висновків та пропозицій за результатами їх розгляду;
здійснення моніторингу актів районних держадміністрацій та органів місцевого самоврядування, внесення пропозицій щодо зупинення дії та скасування в установленому порядку актів, що суперечать чинному законодавству України;
опрацювання пропозицій щодо вдосконалення механізму взаємодії голови обласної державної адміністрації з органами державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, політичними партіями, громадськими організаціями, профспілками тощо;
вирішення спірних питань та врегулювання конфліктів у відповідній сфері управління;
підготовки матеріалів до прес-конференцій, виступів, доповідей, зустрічей та робочих поїздок голови обласної державної адміністрації;
підготовки пропозицій щодо проведення заходів за участю голови обласної державної адміністрації;
організації та проведення семінарів, конференцій, «круглих столів» тощо.
6. Реалізуючи визначені цим Положенням завдання, радник має право:
безперешкодно відвідувати управління, відділи, інші структурні підрозділи облдержадміністрації, районні держадміністрації, органи місцевого самоврядування на території області;
брати участь у засіданнях колегій облдержадміністрації та її управлінь, відділів, нарадах, інших заходах, які проводяться в облдержадміністрації;
брати участь у роботі консультативно-дорадчих органів, створених головою обласної державної адміністрації;
 вносити голові облдержадміністрації пропозиції з питань прийняття управлінських рішень, підвищення ефективності роботи облдержадміністрації та її структурних підрозділів, прийняття актів центральними органами державної виконавчої влади з відповідного напрямку роботи;
брати участь у створюваних головою облдержадміністрації комісіях, робочих групах;
запитувати та одержувати в установленому порядку інформацію, документи та матеріали від державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та посадових осіб;
користуватися приміщеннями, зв’язком, оргтехнікою, транспортом облдержадміністрації.
7. На підставі розпорядження голови облдержадміністрації про призначення відділом кадрової роботи апарату облдержадміністрації раднику видається службове посвідчення.

-1 thoughts on “Хто стане «сірим кардиналом» в тернопільській ОДА

  • 07:59 | 17.03.2014 о 07:59
    Permalink

    Гнати такого радника, який допустив погроми та підпали у Тернополі, керуючи Самообороною. Не можна було допускати провокацій зі сторони “не пойми кого та не пойми звідки” раз взявся керувати у непевний час.
    Та й рожа його не викликає довіри!

Коментарі вимкнені.