Як довго будуть терпіти тернопільські матусі хамство у «собезі?»

Чи отримають вчасно цього місяця виплати на дітей тернопільські матусі намагалися з’ясувати журналісти «Погляду».

Із неофіційних джерел на стало відомо, що кошти для цих потреб були виділені із фінансового відділу ще у четвер минулого тижня.

Сьогодні ми вирішили зателефонувати у міський «собез», аби дізнатися, чи потраплять вони вчасно на рахунки тернополянок.  Однак дізнатися цього нам не вдалося.  Зателефонувавши на  телефон приймальні, нам повідомили, що відповідь на дане питання ми можемо отримати за номером телефону 25-06-11.  Понад дві години там просто не підіймали слухавку. Думка про те, що там відбувається святкування (можливо, з нагоди дня Андрія Первозванного) підтвердилася.

Врешті якась розлючена пані взяла слухавку і крізь голосний сміх, який чувся у кабінеті, вдалося почути голос державного працівника.

Ми ввічливо привіталися і запитали – чи не буде затримки із фінансуванням цього місяця, як було минулого.  У відповідь на безневинне запитання на підвищених тонах нам відповіли: «Дівчата, що ви хочете?! Я не знаю, коли вам «вчасно», ви получаєте гроші з 1 по 31 число, тут не буває  «невчасно».  Нема чого дзвонити і виясняти!» На спробу пояснити, що кожного місяця матері отримували виплати в середині місяця, а от за жовтень  -в перших числах грудня, на неї враження не справило. «То не була затримка! Київ мені грошей ще не дав. Коли дасть – тоді будете мати!» – відрізала вона і кинула слухавку. То ж, користуючись нагодою, хочемо перепросити, що не представилися і своїм нахабним дзвінком у робочий час завдали клопоту пані державній працівниці. Однак, так і не з’ясованим залишилося питання про те, чи отримають тернопільські матусі державні кошти напередодні святого Миколая, зважаючи на те, що з міської казни вони виділені ще в четвер минулого тижня, а сьогодні ми дізнаємося, що «Київ їх ще не дав»?  Крім того, очікуємо на коментар тої пані, яка настільки неетично відповіла, і щиро співчуваємо людям, які змушені мати справу із такими «професіоналами».

Також пропонуємо можновладцям поцікавитися – чому майже не можливо додзвонитися на телефони держустанов у святкові дні і навчити своїх підлеглих врешті кваліфіковано надавати консультації телефоном.

-1 thoughts on “Як довго будуть терпіти тернопільські матусі хамство у «собезі?»

  • 09:47 | 14.12.2011 о 09:47
    Permalink

    міська рада атестована сертифікатом якості надання послуг ІСО 9001. та пані, певно в міському відділі працює, а обласному

    • 17:53 | 14.12.2011 о 17:53
      Permalink

      хіба обласний займається виплатами для тернополян? та дістали ті собезівці, позвільняти потрібно, щоб не повадно було хамити їм

  • 09:58 | 14.12.2011 о 09:58
    Permalink

    Та пора з тими працівниками наводити порядок , щось п олексишин тільки любується собою і все мріє коли чоловік почне порфель носити а собезом треба керувати -контролювати тих працівничків. А то що що в місті керівничок Чашка що в області Олексишин два чоботи пара.

  • 17:06 | 14.12.2011 о 17:06
    Permalink

    ги-ги ІСО 9001 )))
    пані Ірина, легко бачити, працює в мерії ;)))

  • 18:08 | 14.12.2011 о 18:08
    Permalink

    Щоби був порядок треба щоб керівник був на своєму місці. Чашка зараз у відпустці, а Хаварівський в цей час бухав у підвалі (Андрія все-таки).

  • 21:55 | 16.12.2011 о 21:55
    Permalink

    Ми зясували, що за даним телефоном 25-06-11 знаходиться головний бухгалтер Г**тій Наталя яка є кончена хамка. і крім неї ніхто так відповісти по хамськи не може!

  • 23:33 | 16.12.2011 о 23:33
    Permalink

    Неодноразово ставала тою, кому хамили у собезі, і особисто, і по телефону. Сильно не посперечаєшся – адже залежна від них превною мірою. Я вважаю, що людина має право подзвонити і дізнатися про свої гроші, чи про документи, потрібні для того, щоб їх отримати. А в собезі поводяться так, ніби вони з власної кишені дають.Хоча насправді, вони – сфера обслуговування, і мали б по-іншому поводитися. Сумно, що ще залишилися такі бухгалтера, навіть не можу сказати радянської закалки, бо й тоді мабуть був контроль за якістю послуг.

Коментарі вимкнені.