Як зробити, щоб товар купували?

Що робити, щоб нові клієнти купували ваш товар

Якщо ви помічали, що ваша реклама «не працює», або після розміщення чергових оголошень по місту клієнтів більше не стало – ця стаття може різко змінити ваше життя.

Звичайно, можна спробувати «новий» вид реклами – листівки в поштові скриньки. Ну правда, люди ж час від часу забирають пошту. А ще можна повісити перетяжки (тролли) над дорогами. Ось! Воно! Якраз, ті хто їздять на машинах – і можуть заплатити за мій товар!

А можна ще зробити яскравий сайт в інтернеті. І дійсно, зараз всі користуються комп’ютером, заходять на всілякі сайти, нехай і мій там повисить.

Якщо ви це все вже пробували, і у вас нічого не вийшло, в голову приходить думка:

піти в рекламне агентство та замовити рекламу у них. Звичайно, вони ж професіонали. Тільки справа в тому, що майже всі рекламні агентства професіонали у розміщенні реклами, а не у продажах саме ваших товарів та послуг.

Задача менеджерів рекламних агентств – продати вам більше носіїв для розміщення реклами та яскраві різнокольорові картинки.

Але справа в тому,  що цей шлях – це викидання грошей на вітер. Краще віддайте їх на дитячий будинок. Більше толку буде.

Але в чому вихід?

Навчитись робити рекламу самому

Адже ніхто краще вас не знає товар, який ви продаєте. І ніяке рекламне агентство не буде так переживати за результат, ніж ви сам. І насправді для цього не потрібно вчитись в університеті 5 років за спеціальністю «маркетинг» (саме так робить більшість рекламщиків, які зараз працюють в агентствах).

Насправді навчитись самому робити рекламу, яка здатна продавати ваш, товар не так складно, як здається.

Так, дійсно високопрофесійну «ВАУ»-рекламу можуть робити лише хороші копірайтери та маркетери.  А їхні послуги досить таки недешеві, бо вони цим заробляють на хліб з маслом.

Але вам не потрібно ставати професійним маркетером чи копірайтером! Насправді, якщо виникає якась архі-складна задача, правильніше віддати її спеціалісту. Але такі задачі виникають доволі рідко.

Набагато частіше потрібно зробити таке рекламне повідомлення, яке, можливо і не буде «ВАУ», але приведе для вас максимальну кількість якісних клієнтів.

Для цього необхідно чітко уявляти – що ви продаєте і кому. Також необхідно засвоїти базові навики створення рекламних повідомлень, які будуть продавати. Це як плавання або їзда на велосипеді.  Один раз навчившись, ви будете використовувати це постійно. Так, ви не проїдете довго і далеко, але ви зможете їхати і плити, щоб не потонути на ринку.

Як це зробити?

Майстер-клас на тему

«Як САМОМУ розробити маркетингову стратегію власної фірми за один день»

За три години ви зрозумієте, як за обмежену кількість часу створювати максимально ефективні маркетингові комунікації. Це не будуть шедевральні  викрутаси, про які напишуть в бізнес-виданнях. Але це будуть інструменти, які реально працюють.

Тут може виникнути запитання:  «А чи справді можна зрозуміти це всього за три години?» Насправді можна, якщо ви а) дійсно цього хочете б) чітко знаєте свою цільову аудиторію покупців, які у Вас вже щось купили.

Ось що буде на Майстер-класі:

ü      Формула офферу ODA –  програмування клієнта на покупку ТУТ і ЗАРАЗ

ü      3M модель маркетингу – та чому рекламщикам невигідно розповідати про це клієнту

ü      Канали просування бізнесу. Чому «прокрутити цю пісню по радіо» коштує так дорого і не приносить ефекту

ü      Залізти в Інтернет. Воно вам справді треба? А вашим клієнтам?

ü      Холодні дзвінки. Звільняємо менеджера з продажів.

ü      «Там масла до… кхм! – Де?»  – як створити рекламне повідомлення, яке змусить клієнта бігти з грошима до вашого офісу

ü      Створення «пропозиції, від якої неможливо відмовитись». Коней вбивати не доведетьсяJ.

На тригодинному Майстер-класі ви дізнаєтесь про основи маркетингу прямого відгуку. Це саме ті знання, якими не володіють ваші конкуренти, рекламщики і більшість людей, які називають себе «маркетологи».

Тому що маркетинг прямого відгуку – це не вміння робити рекламу «креативно». І не вміння робити аби щось. Це чітко продуманий, усвідомлений комплекс дій, коли кожна потрачена на рекламу гривня дає мінімум дві прибутку. Ніяких «збільшення охвату ринку», «підвищення впізнаваності компанії» та іншої балаканини. Тільки дзвін грошей в касі.

Для кого цей майстер-клас?

ü        Для власників бізнесу, які зацікавленні в збільшенні прибутку

ü        Для рекламщиків та маркетологів,  які відчувають «що дядя Котлєр – брехун» і справжній маркетинг робиться не по книжці «Маркетинг»

ü        Для менеджерів з продажу, які реально зацікавлені в підвищенні продаж

Хто ведучий?

  • Петро Савич – амбіційний маркетер, практик-консультант з питань застосування малобюджетного маркетингу прямого відгуку
  • Член правління міжнародної організації «AEGEE-Kyiv» в напрямку фандрайзинг (залучення комерційних спонсорів для соціальних проектів)
  • Серед проектів, які були ним організовані, партнерами виступали такі компанії як Shell, PepsiCo, Adidas (Пробіг заради життя-2010), організація рекламної підтримки в регіонах музичного проекту “Djuce Music Drive -2008”, організація конкурсу молодіжних стартапів «Stand Up! Start Up! – 2010».

Участь:

П’ятниця, 21 жовтня, Тернопіль. З-х годинний Майстер-клас, на якому ви дізнаєтесь, як привести нових клієнтів у свій бізнес – всього 60 грн!

Ну то що, цікаво? Можна довго вагатись, запрягати і так і не наважитись.  Я пропоную за 3 години перевернути все ваше уявлення про маркетинг, рекламу та приведення нових клієнтів у ваш бізнес!

Контакти для реєстрації +38 096 770 4942

Перші 17 зареєстрованих учасників отримають унікальні подарунки!

Не втрачай свій шанс! Реєструйся прямо зараз!

www.up.te.ua

P.S. В житті як буває – ти або звинувачуєш у своїх проблемах оточуючих, або береш і змінюєш обставини на свою користь. Я вірю, що ти саме той, хто сам є творцем своєї долі.

-1 thoughts on “Як зробити, щоб товар купували?

  • 16:39 | 4.10.2011 о 16:39
    Permalink

    А ми все візиточки свої роздаємо і теж дуже ефективно, а ще + так зване людьске радіо (той тому переказав) приносить дуже багато клієнтів, але для цього потрібно мати репутацію, щоб люди про тебе переказували.+ реклама в газеті теж деколи приводить клієнта ….

Коментарі вимкнені.