Особливості футбольного менеджменту по-тернопільськи

Менеджери й піарники муніципального футбольного клубу «Тернопіль», який фінансує мерія одного з найбідніших в Україні обласних центрів, останнім часом не на жарт розлютувалися. На початку серпня по всьому місту були розтиражовані афіші з закликом відвідати матч команд першої ліги «Тернопіль» – «Полтава». «2 серня 18:00» – гучно сповіщали анонси.

16 числа спаплюженого працівниками мерії місяця має відбутися Тернопільське дербі. Судячи з видрукуваних напередодні й розрекламованих у групі клубу в російській соціальній мережі «Вконтактє» квитків, ФК «Тернопіль» у цьому матчі зустрінеться з… ФК «Тернопіль». Добре, що натяк на справжнього суперника зроблено бодай з допомогою емблеми «Ниви».

Однак і це ще не все. 22 серпня «Тернопіль» в рамках 1/16 фіналу Кубка України зустрінеться із аутсайдером Прем’єр-ліги – запорізьким «Металургом». Щоб відвідати цей сумнівної якості матч, не надто багатим тернополянам доведеться розкошелитися на 40 гривень за квиток. Воїстину як у тому анекдоті про наркомана і курку за 100 доларів: «Розумію, мамко, що дорого, але гроші конче потрібні». Жарти жартами, але ж на носі місцеві вибори. Чинній владі Тернополя треба за щось піаритися.

Іван Вербицький, UA-Футбол

Коментарі вимкнені.