Як вибрати ефективний формат реклами
Жоден бізнес не може обійтися без якісного просування своєї продукції. Навіть гіганти на зразок Coca Cola чи Apple використовують найрізноманітніші методи розповсюдження товарів. Проте не обов’язково створювати найдорожчі рекламні кампанії, щоб знайти свою аудиторію. Регіональні бізнеси вдаються до дієвих методів розкрутки, встановлюючи лайтбокс вивіски, білборди, сітілайти, стенди. Ці конструкції здатні інформувати потенційних покупців та збільшувати клієнтську базу.
Найпопулярніші види зовнішньої реклами
Щодня пересічна людина бачить десятки різноманітних вивісок та оголошень. Серед цього різноманіття банерів деякі більш ефективні. Не дивлячись на еру цифрових технологій, досі можна виділити кілька дієвих методів зовнішнього просування, які не втрачають актуальності.
- Білборди. Традиційні та цифрові білборди відмінно справляються зі своєю функцією. В першу чергу вони інформують споживачів. Завдяки великим розмірам текст та зображення можна побачити з великої відстані. Цифрові білборди краще встановлювати в місті, оскільки зміна картинки краще привертає увагу перехожих.
- Оголошення на громадському транспорті. Такі плакати дозволяють охопити величезну аудиторію, адже за день у автобусах чи трамваях їздять тисячі пасажирів. Реклама має тривалий контакт з потенційними клієнтами, тому що у людей є достатньо часу, щоб ознайомитися з пропозицією.
- Банери, штендери. Такі види реклами ще називають тимчасовими, адже зазвичай їх встановлюють біля торгових закладів. Інформація на конструкціях добре помітна для великої кількості перехожих. Найчастіше плакати інформують про акції, знижки та інші вигідні пропозиції.
- Лайтбокси та сітілайти. Такі конструкції монтують в людних місцях, найчастіше біля вокзалів, торгово-розважальних комплексів тощо. Завдяки підсвічуванню створюється кращий ефект сприйняття, пропозиції викликають більший інтерес у перехожих.
Щоб досягти безперечного успіху, багато бізнесів вдаються до креативного втілення реклами. Наприклад, бренд Adidas інтегрував кампанію у мистецький мурал, який створили на одній із вулиць Лондона. Оригінальна подача допомагає пропозиції краще запам’ятовуватися. Дізнатися більше, чому зовнішня реклама краще привертає увагу клієнтів, можна у статті.
Як покращити сприйняття зовнішньої реклами
Щоб рекламна кампанія стала більш успішною, потрібно врахувати кілька параметрів під час створення дизайну.
- Мінімум тексту, проте влучний заклик. Перехожі витрачають 5-10 секунд, щоб роздивитися звернення. Автомобілісти мають ще менше часу. Тому потрібно створити цікавий текст (можна з елементами гумору), на який точно звернуть увагу люди.
- Зручний для сприйняття шрифт. Знову ж слід пам’ятати про комфорт аудиторії. Доволі важко прочитати з відстані каліграфічні літери. Хоч візуально текст буде привабливим, проте перехожі не витрачатимуть часу, щоб зрозуміти його суть.
- Оригінальний дизайн. Звичайно, кожен власник бізнесу сам визначає, що, на його думку, повинен пропонувати рекламний плакат. Проте не можна забувати про вдале поєднання кольорів. Найкраще використовувати до трьох основних відтінків.
- Правильне розташування. Вибір локації для встановлення рекламної конструкції має велике значення на її ефективність. Важливо, щоб пропозиція відповідала потребам цільової аудиторії, виділялася на фоні інших банерів та міської забудови.
Навіть в еру розвитку цифрової реклами, зовнішня досі залишається дієвим методом просування різноманітних бізнесів. Банери, вивіски, сітілайти, білборди ще довгий час залишатимуться актуальним способом залучення клієнтів. Проте важливо докласти зусиль, щоб кампанії були успішними. Тому слід звернути увагу на креативну подачу, інтеграцію сучасних технологій та правильне місце встановлення конструкцій.