Мотошолом – то покупка не на століття

Виявляється, не дивлячись на свою міцність та витривалість, мотошолом має термін придатності, який позначений на внутрішній стороні кожного екземпляру. Але питання не в цьому терміні а в тому, що основне завдання мотошолому – убезпечити голову мотоцикліста при падінні і взяти удар на себе.

Отже якщо цей елемент мотоекіпіровки справився зі своїми функціями, значить треба його замінити і новий купити шолом для мотоцикла https://motostyle.ua/uk/zashchita/motoshlemi. Причому експерти МотоСтиль наголошують, навіть якщо на поверхні старого шолому немає видимих пошкоджень, всередині можуть бути тріщини, які становлять реальну загрозу вашій безпеці. Та, враховуючи величезний асортимент, придбання нового шолому не буде для вас проблемою. Тим більше мотоциклісти на безпеці не економлять.

Які існують варіації на тему мотошоломів?

Існує кілька типів шоломів, кожен з яких має свої переваги та недоліки. Важливо носити модель, яка підходить для того, як ви хочете її використовувати. Отже, у вас є шоломи для скутерів і мотоциклів, які ідеально підходять для поїздок на роботу, інші – для катання по трасі і окремо такі, без яких не варто приймати участь у перегонах або відправлятися в подорож по бездоріжжю

Інколи покупці в першу чергу дивляться на вартість. Але це не саме правильне рішення. Треба обрати саме той мотошолом, який підійде вам. Отже якщо ви частіше або завжди катаєтеся по місту, вам варто придбати відкритий шолом (не каску). Каска то взагалі скоріше про імідж ніж про безпеку. А от відкритий шолом –  оптимальне рішення для низькошвидкісних міських поїздок. Такі моделі легкі, дарують відчуття свободи і добре вентилюються, оскільки не мають підборідного ремінця. Хоча, якщо мова про безпеку та захист, це скоріше недолік.

Той, хто прагне максимальної безпеки, обирає мотошолом типу Інтеграл або Модулятор (на все обличчя). Символ байкера, так його ще називають. Шолом типу фулл фейс можна використовувати для всіх видів їзди на мотоциклах. Ідеальний для захисту від холоду та негоди, його аеродинамічний дизайн забезпечує комфорт під час катання і можливість насолоджуватися швидкістю. Щоб з комфортом кататися на байку в такому закритому шоломі навіть влітку, він оснащується вентиляцією.

Модулятор, на відміну від Інтеграла має відкиду частину на підборіддя. Це зручно, але знижує рівень захисту. Бо чим більше елементів, які можуть «рухатися», тим менший захист мотоцикліста. Та не варто хвилюватися бо гібридний шолом (так ще називають Модулятор) здатний забезпечити високий рівень захисту. Але треба бути готовим до того, що вага Модулятора трішки більша, бо її додає спеціальний механізм, відповідальний за нахил підборідного ременя. Та навіть якщо ви не знайомі з особливостями конструкції кожного шолому і ще не дуже розбираєтеся в тому на які саме характеристики треба звертати особливу увагу, експерти MotoStyle допоможуть вам підібрати оптимальний варіант і як перший ваш шолом, і як модель на заміну того, який вже використав свій експлуатаційний ресурс.

Коментарі вимкнені.