Працівникам важливо вірити, що вони є частиною чогось великого, – Ольга Дудник
26 листопада у Тернополі відбувся бізнес-інтенсив «Нові технології у мотивації персоналу», організований Громадською Школою Бізнесу. Експерт заходу Ольга Дудник розповідала підприємцям, які методи мотивації ефективні в різних ситуаціях, що співробітників де мотивує та як відшукати індивідуальний підхід до кожного з колег.
Найчастіше керівники та власники бізнесу замислюються над мотивацією персоналу тільки тоді, коли починають відчувати гостру потребу. Для того, щоб не було запізно, Ольга Дудник радить «протестувати» колектив на демотивацію.
«Спробуйте проаналізувати рівень плинності кадрів, продуктивність роботи, якість товарів чи послуг, кількість прогулів, спізнень, претензій, скарг тощо. Якщо простежуєте недобросовісність та небажання працювати ефективно – час мотивувати колег», – зазначає Ольга Дудник.
Демотивацію спричиняють різні фактори – від ігнорування ідей, нерозуміння власної ролі в житті компанії до відсутності змін у статусі співробітника.
Для боротьби з демотивацією експерт радить кілька методів. Перший – матеріальна стимуляція.
«Впровадьте грошові виплати за виконання цілей, враховуючи попередньо встановити критерії. Серед них можуть бути економічні показники, показники якості, оцінка працівника іншими особами», – Ольга Дудник.
Серед інших способів боротьби з демотивацією – демонстрація важливої ролі працівника в житті компанії, мотиви влади, можливості довгострокового розвитку, гарантія стабільності тощо. Важливо – підібрати мотивацію відповідно до типу працівника і його життєвих цілей.
«Працівникам важливо вірити в те, що вони є частиною чогось великого, вірити, що «обрані» для реалізації конкретної цілі та «цінності» для суспільства», – Ольга Дудник.
Нагадаємо, бізнес-інтенсив відбувався в межах проекту «Business Events» Громадської Школи Бізнесу.
Коментарі вимкнені.