Як відрізнити відмінника від обдарованої дитини, знає тернопільська професорка Марина Орап

Фото Марини Орап з галереї Medialab Ternopil.

Минулої суботи у Medialab Ternopil в рамках засідання Клубу Щасливих Батьків відбулася лекція професора Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка Марини Орап про те, як відрізнити відмінника від обдарованої дитини.

За словами пані Марини, обдаровані діти відрізняються не стільки рівнем розвитку пізнавальних процесів, скільки оригінальністю способів здійснення пізнання. Саме тому – не плутайте відмінника і обдаровану дитину.

Відмінник – знає відповіді;
обдарований – ставить запитання;
відмінник – відтворює засвоєні думки та ідеї;
обдарований – висловлює власні думки;
відмінник – вчиться легко;
обдарований – вчиться самостійно;
відмінник – відповідає;
обдарований – дискутує;
відмінник – міркує, аналізує,
обдарований – творить нове;
відмінник – любить школу,
обдарований – любить пізнавати.

— Відмінників всі люблять, — каже Марина Орап. — Обдаровані ж діти не вписуються в усталені рамки школи і навчання, вони змушують ніяковіти вчителів і червоніти батьків. Тому що такі діти – це нестандартне мислення і креативні підходи до виконання завдань. Вчасно розпізнати і підтримати творчу дитину – наше завдання.

Матеріал підготовлено за коментарями керівника Medialab Ternopil Оксани Ратушняк та професора Марини Орап.

Коментарі вимкнені.