Білборди «Я люблю Тернопіль» можуть «вилізти боком» ВО «Свобода»
28 серпня 2015 р. місто Тернопіль святкувало свій «день народження» – 475 років. Управління стратегічного розвитку Тернопільської міської ради не поскупилось і «подарувало» місту досить велику кількість білбордів (тираж 70 шт.) з лозунгом «Я люблю Тернопіль за….». Святкування закінчились, а плакати ще залишились, про це пише Опора.
Цей факт не був би таким важливим, але 5 вересня розпочався передвиборчий процес. Тож потенційні кандидати прагнуть обійти закон і вплинути на свідомість громадян. Нагаждаємо, що згідно ст.54, п.1 Закону України «Про місцеві вибори» «право вести передвиборчу агітацію мають місцеві організації партій, кандидати у депутати від яких зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, а також кандидати у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, зареєстровані відповідною виборчою комісією для участі у місцевих виборах».
Якщо проаналізувати матеріали цієї зовнішньої реклами, то прослідковується певна закономірність. Тернополяни які зображені на білбордах поруч із лозунгом є в переважній більшості працівниками бюджетної сфери, і люблять своє місто, лише за деякі покращені стандарти життя: нові тролейбуси (переважна більшість з них насправді – відреставровані старі чеські тролейбуси марки Shkoda), велосипедні доріжки (яких всього декілька метрів по місту на території тротуарів, а не доріг), дитячі майданчики, світлофори, нову набережну, фонтани.
Спостерігачі ОПОРИ та за тернополяни також помітили деяку схожість у кольоровій гамі та стилістиці між рекламою «Я люблю Тернопіль» і символікою ВО «Свобода».
Для порівння білборд ВО «Свобода»:
Нагадаємо, що ВО «Свобода» яка має більшість в Тернопільській міській раді.
На нашу думку, розміщення такого роду білбордів може містити ознаки завчасного початку передвиборчої кампанії політичної партії . Такі дії порушують принцип рівних можливостей ведення агітації. Таким чином місцева влада може впливати на свідомість людей, перераховуючи результати своєї роботи у вигляді соціальної реклами, що насправді є виконанням виписаних у Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» обов’язків та повноважень міського голови, депутатського корпусу та виконавчих органів влади.
Коментарі вимкнені.