20 найбільш прибуткових видів малого бізнесу
Малий золотник, але дорогий. Це прислів’я вірне щодо приватного бізнесу, який дозволяє отримувати пристойні прибутки з мінімумом витрат
У більшості розвинених країн світу малий і середній бізнес становить основу економіки. І не дивно, адже при мінімальних витратах приватний підприємець може отримувати аж ніяк не маленькі бариші. Але, звичайно, багато в чому успіх залежить від сфери, в якій ви хочете (і можете) працювати — послуги, виробництво, транспорт, торгівля і т.п.
Так хто ж заробляє більше за всіх?На це питання спробував відповісти журнал «Форбс», що склав список найбільш прибуткових і перспективних сегментів малого бізнесу. Рейтинг заснований на даних про 300 тисяч фірм та індивідуальних підприємців, кожна сфера була представлена ??як мінімум 100 компаніями. Дані збирало спеціалізовані консалтингове агентство в з 2003-го по 2011-й рік.
Як зазначають автори рейтингу, більшість із найприбутковіших видів підприємництва вимагає іншої професійної підготовки. При цьому, дані спеціальності дозволяють працювати на самого себе, не містити штату співробітників, а іноді навіть не користуватися офісом.
Але є й інша сторона медалі:клієнти таких спеців, як правило, вдаються до послуг одного і того ж професіонала довгі роки, тобто для новачка швидко зайняти гідну позицію на ринку дуже непросто.
Отже, хто ж потрапив у бізнес-топ?
1. Приватні аудитори. Чистий прибуток — 16,5%. Послуги аудиту користуються попитом в будь-які часи, так що фінансова криза ніяк не позначилася на прибутках
цих фахівців. Крім того, клієнти, як правило, регулярно працюють з одним і тим самим аудитором (або фірмою), тому витрати на просування практично не потрібні. Ну і, звичайно, якщо ви працюєте сам на себе, потреба в оренді офісу і оплату штату повністю відпадає.
2. Мануальні терапевти, 15,3%. Офіційна медицина не завжди визнає ремесло цих фахівців, проте це не заважає їм отримувати пристойний дохід. А ті, хто не містить власного кабінету і працюють по виїзду на вдома у клієнта, до того ж майже не мають витрат.
3. Спеціалізовані клініки, 15%. Найбільшою популярністю користуються дрібні операції, косметичні процедури і різні обстеження. Незважаючи на дорожнечу утримання подібного закладу, ціни на послуги з лишком покривають всі витрати.
4. Бухгалтерські послуги, 14,9%. Так само, як і аудитори, бухгалтери потрібні всім і завжди. Будь-які послуги цих фахівців коштують досить дорого, проте й конкуренція в цій сфері стабільно високою.
5. Приватні стоматологи, 14,7%. Ці лікарі практично ніколи не відчувають браку клієнтів. Багато пацієнтів стають постійними і ходять до одного стоматолога десятки років; плюс, радять вподобаного фахівця друзям, родичам, колегам і так далі. Навіть без єдиної рекламної рядки і маючи досить дороге обладнання, стоматологічний кабінет є прибутковим підприємством.
6. Податкові розрахунки, 14,7%. Ніхто не любить заповнювати декларації і простоювати черги в податкову інспекцію. На людській ліні і заробляють приватні податківці.
7. Стоматолог-ортодонт, 14,4%. У Росії ці специ зазвичай не працюють поза стінами будь-яких клінік, проте в Америці приватний ортодонт — досить поширене явище. І послуги таких лікарів коштують традиційно дорого: якщо клієнт хоче голлівудську усмішку, він повинен бути готовий заплатити за неї відповідну ціну.
8. Адвокатські контори, 13,4%. На цьому ж рівні знаходяться приблизні доходи всіх юридичних фірм і фірмочок.
9. Дрібне кредитування, 13,3%. Компанії, що видають невеликі кредити під заставу продукції підприємства, стали користуватися популярністю в період кризи. Великі банки хором відмовляли підприємцям у позиках і вимагали повернути раніше видані кредити достроково, а ці фірми були готові видати кошти без особливих вимог і на потрібний термін. Для малого бізнесу це стало справжньою паличкою-виручалочкою, так як прибутку у виробництві і торгівлі також почали стрімко падати.
10. Приватні управлінці, 12,2%. Послуга управління фінансами не дуже популярна в наше країні, однак на заході люди значно більше довіряють трейдерам, а не банкам і не власному «матрацу». Навіть пенсіонери пускають заощадження в цінні папери, так що клієнтів у керуючих багато, а витрат майже немає: працювати такий спец може хоч з власного дивана.
11. Буріння нафтових і газових свердловин, 12%.
12. Окулісти, фахівці з підбору окулярів, 11,5%.
13. Здача в оренду нежитлових приміщень, 11,3%.
14. Оцінка нерухомості, 11.3%.
15. Здача в оренду міні-складів і камер схову, 11%.
16. Страхові агентства, 11%.
17. Кредитні посередники, 10,7%.
18. Інвестиційні консультанти, 10,7%.
19. Логопеди та сурдолог, 10,6%.
20. [B] Приватні терапевти, 10,4%.
Коментарі вимкнені.