“Київстар” прищеплює моду на українське – Міла Негру створила колекцію одягу Vkraina (фото)

Національний оператор “Київстар” вчергове радує своїх прихильників соціальними ініціативами, які покликані заохотити українців дізнатися більше про свою країну за допомогою сучасних засобів телекомунікацій.

У квітні цього року компанія “Київстар” презентувала унікальний проект «Vkraina» –  інтернет-сайт і водночас мобільний додаток до Windows 8 та Windows Phone, де зібрано близько двохсот старовинних європейських мап з означеною на них Україною, мальовані  в Англії, Голландії, Польщі,  Франції, Німеччині  у часи Козацької держави ( XVI – XVIII столітті). Нещодавно ці доробки вирішила використати відома дизайнер Міла Негру, яка зрозуміла, що ці карти можуть стати  ідеальним матеріал для створення принтів на тканині. І не помилилась.

І вже 12 грудня дизайнерка вразила киян та гостей міста, які приїхали на знакову подію з усіх куточків міста,  оригінальною колекцією одягу  «Vkraina».

–  Я вирішила створити одяг, за допомогою якого кожен українець може висловити свою патріотичну позицію і любов до України, – розповідає Міла.

На основі оцифрованих карт дизайнерка розробила лекала для кожної моделі, а далі вони вже переносилися на тканину за спеціальною технологією. У колекції  використані лише натуральні тканини – шовк, шифон, фатин, органза, – розповідає  вона.

За словами Міли, її життя тепер ділиться на “життя до 12 грудня 2014 року” і “життя після “.

– Я безмірно щаслива і вдячна всім гостям! Колекція Vkraina об’єднує історію України і сучасну моду. Цей одяг дає можливість висловити свою патріотичну позицію в стилі інтелектуальний casual. Я пишаюся тим, що я українка!

Гостем показу став і головний редактор порталу «Історична правда» Вахтанг Кіпіані, який вважає, що проект Vkraina від «Київстар», корисне і патріотичне починання.

–  Все, що може популяризувати українську культуру – треба вітати. Зараз люди все рідше ходять до музеїв, все більше читають в Інтернеті. Тому, коли проект з’явився, ми одразу поставили інформацію. Український шар в Інтернеті став набагато товстішим. Якщо не вкладати в Інтернет-популяризацію України не вкладати кошти, то буде не зрозуміло, що таке наша держава» – каже він.

Модний показ – не єдина, так би мовити, родзинка вечора. Присутнім презентували й унікальний календар Vkraina на 2015 рік від «Київстар».

Він, як і весь продукт національного телеком-оператора мультимедійний і доступний для безкоштовного завантаження в магазинах Apple Store, Google Play та Windows 8. Календар дозволить здійснити естетичну мандрівку у часі і дізнаватися цікаві факти про Україну крізь призму сучасної моди.

Над створенням календаря працювали відомий український фотограф Дмитро Перетрутов, майстер візажу Ляна Яригіна, майстер-перукар Денис Яроцький. Креативна ідея належить Дарії Партас, «Київстар». Відео зі створення календаря можете переглянути нижче.

25% коштів, отриманих від продажу одягу з колекції fashion-проекту Vkraina, Міла Негру хоче перерахувати Українській Біржі Благодійності на проект «Допоможемо з найнеобхіднішим» – коштом цього проекту буде закуплено реанімаційне обладнання для карет швидкої допомоги для Сходу нашої держави, де точиться війна.

 

Коментарі вимкнені.