Інфографіка виборів у Тернополі

Службою моніторингу за проведенням виборів, до якої входить низка громадських організацій, проведено аналіз ходу виборчої кампанії та електоральних настроїв тернополян. Зокрема, служба моніторингу відзначає розповсюдження суперечливої інформації про кандидатів в народні депутати в засобах масової інформації. Експерти зауважують, що це явище притаманне не тільки у Тернополі, але і в багатьох округах по Україні. Вони пояснюють це коротким терміном виборчої кампанії, за який кандидати в народні депутати намагаються максимально розповсюдити інформацію про себе, та антирекламою проти найрейтинговіших кандидатів. Натомість технологія «чорного піару» часто дає зворотній ефект. Це можна прослідкувати на прикладі 163 виборчого округу (м. Тернопіль).

При дослідженні рейтингу кандидатів станом на 8 жовтня 2014 року перша п’ятірка лідерів виглядала наступним чином: Олексій Кайда – 24,3%, Іван Ковалик – 6,9%, Тарас Пастух – 5,4%, Андрій Шевченко – 4,2% та Ігор Романків – 2,9%. Це пояснюється відомістю цих людей та симпатіями до партій, які вони представляють. Натомість вже 21 жовтня можна прослідкувати чітку визначеність виборця за конкретного кандидата. Так, найбільшу підтримку і далі має діючий народний депутат Олексій Кайда («Свобода» і «Блок Петра Порошенка») – 31,6%. За Івана Ковалика («Народний фронт») готові віддати свої голоси – 10,8%, Тараса Пастуха (самовисуванець, підтриманий «Самопоміччю») – 9,2%, Андрія Шевченка («Радикальна партія») – 5,1%, Ігоря Романківа («Батьківщина») – 4,2%. Така ситуація пояснюється наявністю підтримки рейтингових політичних сил, а також вмінням донести цю інформацію до виборців.

На думку експертів, така тенденція зберігатиметься і до кінця виборчої кампанії, адже відсоток тернополян, які не визначилися з вибором, складає 15%. Згідно з практикою всіх попередніх виборів ці голоси розподіляються пропорційно між лідерами перегонів.

* Опитування проводилось з 1 по 21 жовтня 2014 року, сукупність респондентів — 2000, помилка репрезентативності дослідження — не більше 2,3%. Аудиторія — населення м. Тернополя від 18 років і старші.

-1 thoughts on “Інфографіка виборів у Тернополі

  • 21:51 | 22.10.2014 о 21:51
    Permalink

    Аж смішно – ходив по інших сайтах, а там певно замовляли рейтинги інші партії, бо результати інші. Виграє Пастух – не сумнівайтесь!

Коментарі вимкнені.