З 23 березня через Тернопіль – менше потягів
Уже з 23 березня через станцію Тернопіль не курсуватимуть дев’ять потягів у київському й московському напрямках. Із київських, що поки прямують через наше місто, залишиться три основних. У московському напрямку не курсуватиме жоден, а потяг №349 «Харків—Івано-Франківськ» доїжджатиме з Києва до Тернополя не через Підволочиськ, як тепер, а через Ланівці. Такі незручності для пасажирів — через масштабний ремонт залізничної колії, що пролягає нашою областю. Проект реконструкції назвали гучно: «Національний пасажирсько-транспортний коридор швидкісного руху «Львів—Київ».
Ремонт, як кажуть залізничники, триватиме до весни наступного року й пов’язаний із тим, що залізничні шляхи області перед «Євро-2012» готують до швидкісного руху. Як розповіла начальник сектору пасажирських перевезень Тернопільської дирекції Львівської залізниці Наталія Сапрун, спеціалісти визначили 187 проблемних місць на шляху від Львова до Підволочиська. Найбільш важка ділянка пролягає через селище Великі Бірки Тернопільського району. За словами заступника начальника — начальника служби колії Львівської залізниці Володимира Харлана, за технічними характеристиками, поїзди через цю станцію можуть їздити зі швидкістю 60 км/год. А для швидкісного потяга потрібна швидкість майже втричі більша — 160 км/год. Перешкод, які б стримували його рух, не повинно бути. Тому вирішили укріпити тут грунти, залізничне полотно, зробити потрібні його нахили, випрямити занадто зігнуті криві колії, що обмежують швидкість. Це — масштабні зміни, на які передбачено майже мільярд гривень. Є на цій ділянці ще одна проблема, яку потрібно розв’язати. Через колію проходить міст, яким великобірчани користуються багато десятків років і який нині, як стверджують спеціалісти, в аварійному стані. Була думка про те, щоб його знести й побудувати пішохідний. Жителі селища категорично проти, бо це фактично розітне Великі Бірки на дві частини.
— На період проведення робіт тут обов’язково буде збудований технологічний перехід через колію, — пояснює Наталя Сапрун. — А коли буде готовий проект реконструкції моста, його обов’язково покажуть громаді селища, винесуть на громадські слухання.
Потяги, які з 23 березня об’їжджатимуть Тернопіль, йтимуть через станцію Красне. Тож тим, хто добиратиметься в російську столицю, потрібно буде їхати до Красного й вже звідти — до Москви. Залізничники невдовзі оприлюднять графік доїзду до цієї станції.
— Прибуватимуть потяги до Красного незадовго перед відправленням звідти на Київ та Москву, — каже Наталя Максимівна. — Окрім цього, буде збільшено час їх зупинки на станції, до прикладу для поїзда №74 «Львів—Москва» збільшать зупинку до п’яти хвилин. Також залізничники підкорегують час прибуття в Красне інших потягів, аби там не було значного нагромадження транспорту і пасажирів.
Директор сектору пасажироперевезення запевняє, що всі ці роботи на залізниці проводять заради того, щоб поліпшити умови проїзду пасажирів, якість їх обслуговування. Вагони не так трястиме, в них буде тихіше. Рухатимуться потяги набагато швидше: якщо сьогодні до Львова в середньому їхати дві з половиною години, то після ремонту — менше двох. Дорога до Києва тепер займає майже вісім годин, а буде — близько шести. Відремонтовані й відрегульовані колії забезпечать не тільки комфорт у вагонах, а й гарантуватимуть безпеку руху й збереження життя тих, хто подорожує потягами.
Валентина БАЦА.
Потяги, які з 23 березня
не курсуватимуть
через станцію Тернопіль
Номер потяга | Назва | Час відправлення з Тернополя |
74 | Львів—Москва | 10.59 |
16 | Будапешт—Ужгород—Москва | 13.07 |
15 | Москва—Будапешт | 18.36 |
60 | Москва—Софія | 02.14 |
59 | Софія—Москва | 23.05 |
98 | Львів—Київ | 22.36 |
97 | Київ—Львів | 05.12 |
52 | Вроцлав—Київ | 02.42 |
51 | Київ—Вроцлав | 04.36 |
«Вільне життя плюс»
Коментарі вимкнені.