“Мамо, я запізнююсь до школи! Я дуже змерзла!” – у Тернополі зупинилися маршрутки

Дайош 3,50, або чхати ми хотіли на пасажирів!

Маля, років 7, з величезним шкільним рюкзаком, шморгає носом і ледь не плаче – “Мамо, я запізнююсь до школи!” І додає зовсім тихенько – “Я дуже змерзла!” На зупинці холодно і мокро, дощ і вітер, Маршрутки нема, тролейбуса годі дочекатись….

Страйк?! Страйк…. СТРАЙК ?!? В таку погоду, в будній день????
Вгадайте, якими чарівними словами сьогодні називають маршрутників тернополяни?

З превеликими зусиллями вгамувавши емоції щодо сьогоднішнього страйку маршруток, вирішив оце викласти деякі думки.

Агов перевізники, якщо єдиною причиною страйку є підвищення тарифів, то мабуть ви прагнете обґрунтованих цін, адже пальне подорожчало, запчастини також, аще й долар росте.

Але !!! В маршрутках брудно, водії неввічливі, правила порушують, то стає де заманеться, то музика на весь салон, то курить під час руху, то розмовляє по телефону.

(С) Зупинка транспорту, Дружба. Невідомий дядечко у зеленій куртці, з коміра капає водиця: «Та куди в тому Тернополі їхати за 3,50???» Молодий чоловік студентського вигляду (там же): «Музика волає, сам курить і за це 3,50???»

Як бачимо, тернополян обурює не ціна (!!!) проїзду, а його якість. Звісно, скільки платимо, стільки і отримуємо. Нагадаємо, ціна на проїзд в маршрутці зростала уже кілька разів, а якість не змінилась взагалі.

Я (та і всі тернополяни) прекрасно розуміємо – в сучасних умовах праця водія маршрутки далеко не мед, але теж логіка?!

Чи розуміють перевізники простеньку істину – клієнт завжди правий! А пасажир це і є клієнт, без якого підприємство, яке займається пасажирськими перевезеннями буде не просто збитковим, але і не доцільним. Тож чи не час навчитись шанувати клієнта. Себто пасажира, який власне є джерелом прибутків, і дозволю собі зауважити, немалих прибутків.

Суворо дотримуйтесь правил безпеки, чистоти і справності маршрутних автобусів, вимагайте від водія маршрутки професіоналізму та мінімальної культури у поводженні з пасажирами – це не вимагає аж таких величезних капіталовкладень, а користь принесе немалу.

Якісного техогляду маршрутні автобуси не проходять, підготовка водіїв та дотримання ними правил дорожнього руху залишають бажати кращого. Риторичним питанням прозвучить – як часто і хто здійснює медогляд водіїв?!?

Напевно, я висловлю прикру і некоректну думку – а може автопідприємців не хвилює думка тернополянина-пасажира?!?

Кілька недоцільних запитань:
1. А що, панове маршрутники, коли ви зауважили дощ, то що не можна було перенести страйк на сухішу погоду? Чи може вмисне дізнались про дощову днину, аби люди краще відчули відсутність транспорту?!
2. В чому винні діти – школярі, особливо молодших класів, які сьогодні мокли і мерзли на зупинках????
3. А що, не годен було знайти вільну місцину для маршруток, замість блокувати рух на центральній вулиці та понад ставом?!
4. Що, без пенсіонерів, який ви плануєте зробити “платними”, бізнес надломиться і стане збитковим? Що, окрім пенсіонерів пасажирів більше нема?!?

Перевізники, а що Ви робитимете, якщо пасажири оголосять маршруткам бойкот – кого ви тоді будете возити, га?

Олексій Андрійчук

Коментарі вимкнені.