Британська газета The Guardian відмовляється від паперу
Група компаній Guardian Media Group (GMG), що видає газету, оголосила про те, що вже до кінця цього року в США припиниться випуск паперової версії The Guardian, і вона буде існувати виключно в електронному форматі. ComputerworldUK.com пов`язує це рішення керівництва GMG з фінансовими втратами групи, які в минулому році склали 33 млн фунтів ($ 53,5 млн).
За словами глави GMG Ендрю Міллера, «докорінні перетворення» були неминучими, оскільки «бездіяльність була вже неможливою». У поточному фінансовому році доходи від цифрових видань, які видає GMG, за попередніми оцінками, досягнуть 47 млн. фунтів (більше $ 76 млн). Міллер сподівається, що нова стратегія розвитку медіахолдингу допоможе збільшити ці доходи до 91 млн фунтів ($ 147 400 000) в 2016 році.
Головний редактор The Guardian Алан Расбріджер вважає, що частка коштів, що виділяються на розвиток цифрового контенту, в структурі витрат GMG незабаром досягне 80%.
«Майбутнє будь-якої газети так чи інакше за цифровими форматами », – сказав Расбріджер, обмовившись, утім, що періодичні видання не перестануть друкуватися на папері вже завтра, хоча їх онлайн-версії вже стають для видавців пріоритетними.
The Guardian була заснована в Манчестері в 1821 році. Друкована версія газети в січні 2011 року була третьою в Великобританії (після The Daily Telegraph і The Times) за щоденним накладом – 279 308 примірників.
Сайт guardian.co.uk – найвідвідуваніший з сайтів британських газет, причому його зміст частіше за все істотно відрізняється від паперового видання.
Коментарі вимкнені.