Якість проїзду в маршрутках залежить лише від тернополян, а не від водіїв!
У Тернополі з 1 квітня проїзд у маршрутках коштуватиме 2,50 грн!!! Неупереджений погляд пасажира (в основному несхвальний): в маршрутках брудно, водії неввічливі, правила порушують, то стає де заманеться, то музика на весь салон, то курить під час руху, то розмовляє по телефону.
Знаємо, тут же посипляться образи, мовляв таких водіїв одиниці, і робота постійний стрес, і зарплата мала, і влада задовбала, і т.д. і т.п. А ремонтувати автобус, а заправляти, а зарплати водієві, а нерентабельність …. Стоп-стоп! Повільніше! Оце кілька підслуханих у маршрутках висловлювань: (С) Невідомий дядечко у картатому пальто: «Та куди в тому Тернополі їхати за 2,50???» Молодий чоловік студентського вигляду: «Музика волає, сам курить і за це 2,50???»
Як бачимо, пересічних тернополян обурює не ціна (!!!) проїзду, а його якість. Звісно, скільки платимо, стільки і отримуємо. Нагадаємо, ціна на проїзд в маршрутці зросла від 70 копійок до 1,50 гривні, згодом до 2.00 гривень, тепер буде 2.50 гривні, а якість не міняється взагалі.
Я (та і всі тернополяни) прекрасно розуміємо в сучасних умовах праця водія маршрутки далеко не мед, але теж логіка?!
Чи розуміють перевізники простеньку істину – клієнт завжди правий! А пасажир це і є клієнт, без якого підприємство, яке займається пасажирськими перевезеннями буде не просто збитковим, але і не доцільним. Тож чи не час навчитись шанувати клієнта. Себто пасажира, який власне є джерелом прибутків, і дозволю собі зауважити, немалих прибутків. Перевізник (С) «Денна виручка становить 350-400 гривень, а на деяких маршрутах – 150» – вибачте, це навіть не смішно, на пальне більше йде.
Суворо дотримуйтесь правил безпеки, чистоти і справності маршрутних автобусів, вимагайте від водія маршрутки професіоналізму та мінімальної культури у поводженні з пасажирами – це не вимагає аж таких величезних капіталовкладень, а користь принесе немалу.
По-перше – пасажир буде впевнений, що автобус вчасно, за графіком рухається маршрутом, а отже доцільно і вигідно пересуватись не тролейбусом. А отже більше пасажирів у час пік – більший дохід.
По-друге – ввічливий, професійний водій. Адже водій, який акуратно виглядає, завжди має здачу, не курить в салоні, і не теревенить телефоном під час руху, дотримується правил і графіку однозначно викликає повагу. Більше того про нього розповідають, на жаль, як про унікальний випадок. Та про такого водія пасажири розповідатимуть і робитимуть рекламу. Та ні, не водію, а перевізнику! А реклама, як відомо двигун бізнесу.
По-третє – автопідприємці бідкаються, що перевезення збиткове, ціну давно слід підняти. Тарифи не обґрунтовані тощо. А як пересічний тернополянин, дізнається чи це правда, і що піднімати ціну на перевезення необхідно. Як, відомо в тролейбусах видають талончик на проїзд – тобто існує якась система обліку коштів. Скажіть дорогі читачі, коли Ви останній раз бачили талончик у маршрутці, га, не чую??? Чи звітує водій якимось «паперовим» чином за кошти отримані протягом дня???
По-четверте – всі перевізники хором скаржаться на зношеність транспорту і необґрунтовано низькі ціни. Ціни підняли раз, потім другий, третій – а що змінилось протягом цього часу? Нічого! Автопарк любесенько зношувався, і нікого це не хвилювало, їздить та й добре.
Якісного техогляду маршрутні автобуси не проходять, підготовка водіїв (на щастя не всіх) залишає бажати кращого. Риторичним питанням прозвучить – як часто і хто здійснює медогляд водіїв?!?
Шановні перевізники, а що Ви робитимете, якщо пасажири оголосять маршруткам бойкот – будете лише пільговиків возити, га?
Шановні пасажири, будьте нарешті громадянами, а не просто мешканцями певної території навчіться нарешті гуртом впливати на помилки водія. Не так давно, один мій знайомий попросив водія не палити в салоні, то почув купу зауважень від …. пасажирів – мовляв робота у водія тяжка, хай покурить. Або, і того гірше – пасажири взагалі мовчать, і мовчки обурюються.
Олекса Пильний, Тернопільська Липа
Коментарі вимкнені.