Звабливий бізнес: варта уваги спідня білизна ручної роботи від тернополянки
Якщо ви користуєтеся соцмережею Instagram, то не могли пропустити повз увагу новий тренд – нижня білизна з мережива ручної роботи. Тернополянка Оксана Карра одна з перших у Файному місті почала шити спідню білизну за індивідуальними мірками під брендом “Karra“. Вона побудувала свій мікро-бізнес самостійно, без сторонньої допомоги та інвесторів.
The початок
Все почалося минулої зими, коли Оксана побачила нижню білизну handmade київської дизайнерки. В той момент була заскочена неймовірно високою ціною – віддати 3 тисячі гривень за комплект спідньої білизни, будучи студенткою без постійного заробітку, була, м’яко кажучи, не готова. “Подумала, а чим я гірша? Удома є швейна машинка і певні навики щодо користування нею. Почала з вивчення теорії в інтернет-просторі та із застосування методу “наукового втику”. У Львові та Одесі знайшла магазини з потрібним мереживом – саме тут основний подразник натхнення Оксани, озброїлася фантазією, терпінням та “запустила” справу, яка нині дає пристойний заробіток. Перший комплект пошила найкращій подрузі з нагоди дня народження. Коли її хлопець подякував автору за подарунок, зрозуміла, треба розвивати діло.
“Зараз працюю з різними варіантами білизни – з кісточкою, на резинці, застосовую різні мережива за цупкістю. Рідко працюю з чашечками, бо вони блокують первинну ідею цього типу білизни. А ще – не сприймаю рожевого кольору. Не практикую вивчення чужих робіт, щоб не мати спокуси копіювати елементи. Кожен комплект шию у момент натхнення. Продуктивність у середньому – три комплекти на тиждень. Рекорд – два за день”.
Головні елементи – комфорт і лаконічність
Первинно це – типова білизна для спання, де головні елементи – комфорт і лаконічність. Останніми роками їй додали рис краси чи то пак еротичності – з’явилися бандажні елементи (додаткові смужки, схожі на портупеї), широкий спектр варіантів мережива, несподівані лінії. Тернополянка сама розробляє дизайн білизни, вирізає лекала та шиє, займається доставкою кінцевого продукту. Поки що свої роботи вона демонструє у соцмережах “Вконтакте” (Оксана Карра) та Instagram під ніком karra_lingerie, однак прийдешньої весни планує відкрити власну майстерню-бутік. Дівчина уже співпрацює з шоу-румами Луцька і Одеси.
“У ВК долучаю тільки тих користувачів, які самі подають запит. Нікому не нав’язуюся. Найкраща реклама – враження тих, хто вже має мою білизну. Однак соцмережі дуже допомагають у просуванні справи”.
Чому Карра
“Каруня, Кара – так мене називали родичі ще з дитинства за карі очі”.
Про метод “наукового втику”
За фахом Оксана – юрист, закінчила виш у Львові. Але поки що більше до душі мистецька справа. Хоч її мама займається продажем української вишивки в Тернополі, батьки скептично ставляться до справи доньки. “Мама і тато надто консервативні і не сприймають мою справу, як щось серйозне, для них робота асоціюється з чітким робочим графіком, рамками офісу, начальником, а це мені зовсім не до душі”, – каже тернополянка.
Що зараз у тренді
– Бордо і класика – чорний колір зараз особливо в попиті замовників.
Основні покупці бренду “Karra” – львів’янки і киянки. Їхні замовлення значно відвертіші, ніж у тернополянок.
– Мрію відкрити свою майстерню за межами дому, щоб краще концентруватися на справі. Можливо, це буде ательє-магазин, де можна буде приміряти білизну, торкнутися тканини, замовити індивідуальний дизайн.
Ірина Юрко.
Фото з приватної галереї Оксани Карри.
Коментарі вимкнені.