Кожен другий студент знаходить роботу “по блату”

Зарплата «в конверті», екзамен з купюрою в заліковці, працевлаштування «по блату» — все це давно стало в Україні традицією. Згідно з результатами опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна, кожен третій офісний співробітник влаштувався на свою першу роботу по знайомству.

З проблемою працевлаштування рано чи пізно зіштовхується будь-який випускник ВНЗ. Більш підприємливі пошукачі, які вже мають певний досвід роботи, швидше знаходять роботу. Багатьох влаштовують на роботу батьки, знайомі.

У той же час активні та цілеспрямовані студенти мають шанс пройти стажування в міжнародній компанії з подальшим працевлаштуванням. Таких програм багато і вони активно розвиваються –  доводить Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна, базуючись на аналізі орієнтованих на молодь проектів «Премії HR-бренд Україна».  Протягом періоду стажування студент встигає придбати необхідні практичні навички, а компанія, працевлаштувавши такого студента, отримує в його особі талановитого і лояльного працівника. У наші дні програми по роботі з молоддю є в таких міжнародних компаніях, як JTI, Nestle, Philip Morris, Procter & Gamble, Ernst & Young і British American Tobacco.

Так, наприклад, компанія JTI розробила «Кар’єрні ігри» – інноваційний формат комунікації з  молодими фахівцями. Він передбачає навчання та відбір найбільш перспективних кандидатів до кадрового резерву компанії. Вчасно нього учасники мали можливість ознайомитися з компанією JTI загалом, її функціональними відділами і профілем ідеального кандидата в кожен з них. Також було проведено 2 майстер-класу з написання резюме та проходженню інтерв’ю. Після проходження стажування у функціональних відділах компанії 30 % учасників було працевлаштовано. Згідно зворотного зв’язку, цей майстер-клас перевищив очікування 70% учасників.
У компанії Nestle програми стажування спрямовані на розвиток в 3-х напрямках: маркетинг, логістика та трейд-маркетинг. Молоді фахівці мають можливість почати свою діяльність у центральному київському офісі або на всіх трьох виробництвах Nestlé в Україні. В ході програми стажисти отримали базові знання з управління проектами, ставши учасниками тренінгів з методологій і інструментів кращих практик компанії. Після цього у них була можливість закріпити отримані знання та набути досвіду управління командною роботою в якості лідерів проектів в різних функціональних напрямках.

На даний момент сфера агробізнесу – одна з найдинамічніших сфер українського ринку. Постійний розвиток і розширення бізнесу робить агропромисловців одними з головних гравців ринку праці, а стабільність і прибутковість їх справи перетворює їх і в дуже привабливих роботодавців. Користуючись цим, група компаній” Ukrlandfarming » запустила проект для молодих спеціалістів “УСПІШНИЙ СТАРТ”. В рамках проекту учасники пройшли теоретичне навчання по введенню в сучасний агробізнес , навчання з розвитку особистісних навичок і професійне навчання на підприємствах Групи.

Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua взимку 2013 року. Загалом було опитано 1678 респондентів.

Коментарі вимкнені.