Чому у тернопільських магазинах подорожчала олія – з’ясовує Антимонопольний комітет України

Чому у тернопільських магазинах подорожчала олія – з’ясовує Антимонопольний комітет України. Зокрема, порушено справу щодо ДП з ІІ «Сантрейд», ТОВ «Кернел-Трейд» та ЗАТ «Пологівський олійно-екстраційний завод» за ознаками зловживання монопольним становищем на ринку соняшникової олії.

З початку 2010/2011 маркетингового року роздрібні ціни на зазначену продукцію зросли в середньому на 16,17 відсотка: з 10,88 грн/л до 12,64 грн/л, в деяких регіонах країни вартість олії зросла до 16 грн/л. Отже, загальний ріст цін на олію за цей період становив 47 відсотка.

ДП з ІІ «Сантрейд», ТОВ «Кернел-Трейд» та ЗАТ «Пологівський олійно-екстраційний завод» є основними постачальниками соняшникової олії в роздрібну торгівлю та належать до вертикально-інтегрованих груп, що дозволяє їм менше залежати від змін цін на сировину – насіння соняшнику.

Це, а також те, що на сьогодні немає підстав стверджувати, що попит на соняшникову олію в Україні змінився, може свідчити про відсутність об’єктивних підстав для підвищення цін на цю продукцію.

Коментарі вимкнені.