Тернопільська влада дала добро на підвищення вартості проїзду у маршрутках майже у два рази

На черговому засіданні виконавчого комітету було прийнято рішення про затвердження нового тарифу на перевезення пасажирів автомобільним та електричним транспортом в м. Тернополі, – повідомляє прес-служба міської ради.

З 1 листопада вартість проїзду у тролейбусах та маршрутках Тернополя така:

***
Тролейбуси:
▪️5 грн. – при розрахунку персоніфікованою «Карткою тернополянина»
6 грн. – неперсоніфікованим електронним проїзним квитком або безконтактною банківською карткою
8 грн. – при готівковому розрахунку.

Маршрутки:
6 грн. – при розрахунку персоніфікованою «Карткою тернополянина»
7 грн. – неперсоніфікованим електронним проїзним квитком або безконтактною банківською карткою
9 грн. – при готівковому розрахунку.

***
Учні платитимуть у тролейбусах 2,5 грн. та 3 грн. – у автобусах та маршрутках, а студенти – 2,5 грн. у тролейбусах та 3 грн. – у автобусах, які курсують у звичайному режимі руху.

***
Для власників «Картки тернополянина» вартість проїзду у громадському транспорті, як і раніше, залишиться найнижчою.

Наявність картки дозволить заощаджувати кошти (3 грн. під час кожної поїздки), а контролюючим органам – і вести належний облік фактично наданих транспортних послуг міським пасажирським транспортом.

І так, міська рада працює над створення Єдиної муніципальної транспортної компанії. Наразі – це перехідний період.

Як пояснює начальник транспорту, комунікацій та зв’язку  Ігор Мединський, наразі у Тернополі склалася критична ситуація з перевезенням пасажирів у міському громадському транспорті, адже усі маршрути є збиткові та на понад 35% зменшилась кількість маршрутних автобусів.

«Питання про підняття тарифів у Тернополі є досить болючим, проте таке вимушене підвищення ціни на проїзд спричинене катастрофічною ситуацією, яка зараз спостерігається у КП «Тернопільелектротранс», так і у приватних перевізників, – коментує Ігор Мединський. –  Це спричинено неспроможністю покривати власні витрати через значне підвищення вартості електроенергії та пального, дороговартісний ремонт транспорту, середній вік якого 25 років, та нестачею коштів на виплату заробітної плати водіям».

загрузка...

Comments are closed.