Тернопільська влада дала добро на підвищення вартості проїзду у маршрутках майже у два рази

На черговому засіданні виконавчого комітету було прийнято рішення про затвердження нового тарифу на перевезення пасажирів автомобільним та електричним транспортом в м. Тернополі, – повідомляє прес-служба міської ради.

З 1 листопада вартість проїзду у тролейбусах та маршрутках Тернополя така:

***
Тролейбуси:
▪️5 грн. – при розрахунку персоніфікованою «Карткою тернополянина»
6 грн. – неперсоніфікованим електронним проїзним квитком або безконтактною банківською карткою
8 грн. – при готівковому розрахунку.

Маршрутки:
6 грн. – при розрахунку персоніфікованою «Карткою тернополянина»
7 грн. – неперсоніфікованим електронним проїзним квитком або безконтактною банківською карткою
9 грн. – при готівковому розрахунку.

***
Учні платитимуть у тролейбусах 2,5 грн. та 3 грн. – у автобусах та маршрутках, а студенти – 2,5 грн. у тролейбусах та 3 грн. – у автобусах, які курсують у звичайному режимі руху.

***
Для власників «Картки тернополянина» вартість проїзду у громадському транспорті, як і раніше, залишиться найнижчою.

Наявність картки дозволить заощаджувати кошти (3 грн. під час кожної поїздки), а контролюючим органам – і вести належний облік фактично наданих транспортних послуг міським пасажирським транспортом.

І так, міська рада працює над створення Єдиної муніципальної транспортної компанії. Наразі – це перехідний період.

Як пояснює начальник транспорту, комунікацій та зв’язку  Ігор Мединський, наразі у Тернополі склалася критична ситуація з перевезенням пасажирів у міському громадському транспорті, адже усі маршрути є збиткові та на понад 35% зменшилась кількість маршрутних автобусів.

«Питання про підняття тарифів у Тернополі є досить болючим, проте таке вимушене підвищення ціни на проїзд спричинене катастрофічною ситуацією, яка зараз спостерігається у КП «Тернопільелектротранс», так і у приватних перевізників, – коментує Ігор Мединський. –  Це спричинено неспроможністю покривати власні витрати через значне підвищення вартості електроенергії та пального, дороговартісний ремонт транспорту, середній вік якого 25 років, та нестачею коштів на виплату заробітної плати водіям».

Коментарі вимкнені.