Що хотіли тернополяни у КП “Тернопільводоканал”

Упродовж жовтня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 903 звернення мешканців (відповідно 47 та 856) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 4 звернення щодо погіршення якості питної води: вул. Гайова-бічна, 2; Малишка, 48; Вербицького, 22; Тролейбусна, 1а. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Після обстеження, її працівники здійснили промивання водопровідної мережі через пожежні гідранти. Відтак якість питної води поліпшилася. Свідченням цього стали результати аналізу відібраних за вказаними адресами працівниками лабораторії хіміко-бактеріологічного контролю питної води проб води. Згідно з ними, якість питної води тепер відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10.

6 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме: на вул. Підкови, 10; Польова, 5; Лучаківського, 7; Будного, 32; Шпитальна, 3 тиск подачі води відновився після його врегулювання в мережі. На вул. Слівенська, 13 тиск подачі води нормалізувався після заміни засувки на вводі на будинок.

56 звернень тернополян пов’язані з незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

2 звернення тернополян пов’язані з незручностями, що спричинили пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження ліквідовані в найкоротші з можливих терміни.

415 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

420 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.

Comments are closed.