На вулиці Фабрична відкрили соціальний магазин молочної продукції

Відкриття соціального магазину молочної продукції на вул. Фабричній відбулося у суботу, 17 грудня. Даний проект став можливим завдяки мешканцям навколишніх будинків.

  • До реалізації даного проекту ми поставилися доволі серйозно, – розповіли у компанії «Молокія». – Ініціатива від мешканців виникла ще на початку року, але ми розуміли, що реалізовувати її потрібно комплексно.

Встановленню торгового об’єкту передувало облаштування проїжджої частини вулиці Фабричної, проведене ПрАТ “Тернопільський молокозавод” у партнерстві з міською радою: відновлено дорожнє покриття, влаштовано пішохідний перехід. Саме відкриття здійснили одразу ж після отримання всіх необхідних дозволів міської ради на розміщення на даній території.

Магазин розміщено у пішохідній зоні вулиці Фабрична, що є зручним для мешканців житлових будинків та працівників підприємств і установ, розташованих на вулицях Фабричній та Текстильній. Низька інтенсивність руху вулицею Фабрична також дозволить придбати продукцію покупцям, які, цінуючи продукцію торгової марки “Молокія”, приїздять її придбати з інших мікрорайонів міста Тернополя на власних автомобілях.

  • Приїхав спеціально на відкриття, – розповів 35-річний Андрій, мешканець мікрорайону «Канада». – У нас родина велика, маємо троє дітей. Тому щодня потрібно по 2 пакети молока, сметану, кефір, йогурти. Зручно, що можна купити все, під’їхавши машиною. Та й економія – на такій кількості продукції, як я купую, набігає немало.

Ще один аргумент, яким керувалося підприємство при встановленні торгової точки, – побажання щодо благоустрою. Як розповідають мешканці навколишніх будинків, вже роками мають проблему із пустирем, який влітку заростав чагарниками і нерідко там можна було бачити компанії непевних людей за розпиванням спиртного. Взимку тією місциною страшно ходити через погане  освітлення

  • Коли гуляю з сином, стараюся повз пустир не йти ніколи, – розповідає 25-річна Марія, мешканка вул. Фабрична. – Там постійно якісь крики, повно сміття. І ніхто не прибирає, не вичищає ті чагарники. Тепер, коли формується певна торгова інфраструктура, буде більше порядку.

Має магазин для мешканців і соціальне значення, адже весь асортимент молочної продукції тут продають з мінімальною націнкою. А графік роботи торгової точки такий, що враховано потреби усіх.

 

Коментарі вимкнені.