Львівські політики тепер ще під більшим прицілом

Сьогодні, 12 січня, вийшов перший номер газети ZIK. Його можна знайти у всіх точках розповсюдження преси Львівської області.

Тижневик виходитиме щочетверга українською мовою на 24 сторінках. Газета стала складовою частиною медіа-холдингуZIK, котрий досі об’єднував однойменний телеканал та інтернет-портал.

У першому номері газети – оновлена карта-схема міських маршрутів, історії про «перший мільйон Петра Писарчука», «сім жінок Юрія Михальчишина» та ексклюзивний матеріал про годинники губернатора Львівщини Михайла Костюка.

Також журналісти підготували розслідування про високопосадовців, які п’яними сідають за кермо, подробиці резонансного викрадення цінних ікон на Львівщині та чимало інших цікавих матеріалів.

Як розповів головний редактор газети ZIK Олег Онисько, нове видання робитиме ставку на журналістські розслідування, якісні репортажі, рейтинги, гарний дизайн, шаржі на відомих персонажів Львова.

«Але основне, щоб це було цікаво, несподівано і, можливо, навіть провокуюче – в тому сенсі, щоб це провокувало суспільну дискусію чи, скажімо, рішення правоохоронних органів розібратися з якоюсь проблемою», – зазначив Олег Онисько.

«Газетний тижневик – логічний крок до створення конвергентної системи роботи медіа-холдингу ZIK», – розповів генеральний продюсер телеканалу ZIK Дмитро Добродомов. І додав: «Таким чином ми насамперед розширюємо коло споживачів. Перебуваючи де-юре в одному медіа-холдингу, де-факто ми наразі утримуємося від об’єднання наших трьох медіа під спільним логотипом, розвиваючи при цьому нашу найсильнішу складову – формат гострих журналістських розслідувань».

Коментарі вимкнені.