За рік – 100 звернень
Уже майже два роки споживачі Тернопільщини мають змогу отримати безкоштовну консультацію в інформаційно-консультаційному центрі (ІКЦ) ВАТ “Тернопільобленерго”.
За повідомленням начальника інформаційно-консультаційного центру Тетяни Гудошник на протязі 2010 року в ІКЦ було зареєстровано 100 звернень споживачів електричної енергії, залагоджено деякі конфліктні ситуації між абонентами та працівниками структурних підрозділів енергопостачальної компанії.
Показником ефективності роботи ІКЦ є суттєве зменшення, майже на 40%, кількості письмових скарг і звернень споживачів по питаннях, що стосуються роботи структурних підрозділів ВАТ “Тернопільобленерго”, як до органів законодавчої та виконавчої влади, так і безпосередньо до енергопостачальної компанії.
Довідки і консультації надаються заявникам відразу, а по вирішенню спірних питань, які вимагають втручання керівників структурних підрозділів, працівники ІКЦ самі повідомляють абонентів про прийняті рішення.
Всі консультації надаються безкоштовно, зауважила Тетяна Гудошник.
Починаючи з першого грудня 2010 року на виконання доручення Президента України на базі ІКЦ діє “Гаряча лінія” (тел. 23-96-20). Тепер додатково в ІКЦ надають інформацію про перерви в електропостачанні, несправності в роботі енергообладнання та випадки розкрадання електричної енергії.
Основні питання по яких надаються консультації спеціалістів ІКЦ це:
– проведення заміни приладів обліку електричної енергії в населення та їх технічної перевірки і експертизи;
– розрахунки за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг за спожиту електричну енергію для населення;
– отримання, узгодження та виконання технічних умов приєднання до електричних мереж нових або реконструйованих електроустановок;
– взаєморозрахунки між сторонами під час приєднання електроустановок основного споживача до електричних мереж електропередавальної організації;
– проведення проектних, будівельно-монтажних та налагоджувальних робіт, пов’язаних з виконанням технічних умов;
– введення в експлуатацію новозбудованих електроустановок;
– встановлення, ремонт або заміна приладів обліку;
– технічний стан електричних мереж;
– надійність і якість електропостачання;
– скарги на роботу персоналу енергопостачальної компанії;
– відновлення енергопостачання після відключення електроустановок споживача у зв’язку з несплатою заборгованості за спожиту електричну енергію.
Коментарі вимкнені.