Ціни на зовнішню рекламу у Тернополі збільшаться на 22%
Із 1 квітня прорекламувати себе чи свій бренд обійдеться дорожче. Збільшення вартості зовнішньої реклами – один із кроків до впорядкування цієї сфери в Тернополі, зазначив новопризначений начальник міського управління стратегічного розвитку Юрій Дейнека. За його словами, ціна за промоцію зросла відповідно до рівня загального подорожчання. Орієнтований такий процес на збільшення надходжень до бюджету міста, який у 2011-му за рекламу отримав понад 2 мільйони гривень. А в цьому році очікують близько 3 мільйонів.
Юрій Дейнека, начальник управління стратегічного розвитку: «Із 2008 року в місті Тернополі не переглядалися суми, які оплачувались за зовнішню рекламу. З 1 квітня ми збільшуємо цю суму на 22%. Зрозуміло, чому вона збільшується: це збільшення заробітної плати, збільшення вартості енергоносіїв, інфляційні процеси і так далі. І звичайно, що основна мета – це збільшення надходжень до міського бюджету. Це те, чим переважно повинні займатися наш виконавчий комітет і вся Тернопільська міська рада».
Одним з етапів розвитку рекламної сфери буде і боротьба з незаконним її розміщенням. Таких порушень у Тернополі, каже керівник комунального підприємства «Парк Загребелля», дуже багато.
Ігор Шушкевич, директор КП «Парк Загребелля»: «Вони не зважають на інші оголошення, заклеюючи тумби повністю. Тобто йде один клей, за ним буквально через 10 хвилин іде «другий поверх». І хоча збоку є місце – він клеїть поверх, тому що порядку ніякого нема. Згодом усім стає зрозуміло, що їхні рекламні матеріали, які розміщуються на міських тумбах, не висять жодного дня. Тому вони починають розміщувати їх у недозволених місцях, тобто заклеюють фасади будинків, дорожні знаки, світлофори, паркани».
Відслідковувати незаконне розміщення реклами у місті буде управління муніципальної поліції. Проте «поліціянти» лише фіксуватимуть порушення. Каральна функція – в інших управлінь, пише Мобус.
Сергій Волков, начальник управління муніципальної поліції: «При виявленні недозволеної реклами встановлюється власник, складається припис – «Попередження» воно називається, – в якому власнику пропонується усунути недоліки. Цей припис направляється в управління стратегічного розвитку. Якщо власник не реагує на припис управління муніципальної поліції, управління стратегічного розвитку направляє припис в управління прав захисту споживачів, які, згідно Закону України «Про рекламу», виносять покарання».
Згідно з новими правилами, платитимуть за рекламу залежно від місця її розміщення. Найдорожчою буде промоція в центрі міста. Трішки менше коштуватиме реклама в інших мікрорайонах. Найдешевше – на околиці Тернополя. Оновлюватимуть рекламні конструкції також з найдорожчих районів.
Юрій Дейнека, начальник управління стратегічного розвитку: «У центральній частині міста не повинно бути застарілих рекламних носіїв, рекламних щитів. Перевага буде віддана саме відео – сучасним екранним конструкціям, «плазмотронам» і так далі. Ця концепція передбачає поступову заміну протягом найближчих 3-х років усіх застарілих відео конструкцій як у 1-й, так і в 2-й та 3-й зонах».
Таку концепцію рекламного розвитку винесуть на громадські слухання на початку квітня. І в разі її затвердження недержавними організаціями програму приймуть.
Коментарі вимкнені.