Тернополяни починають вчити міську раду, як правильно економити

Зокрема, Юра Карпук на сторінці управління житлово-комунального господарства в мережі “Фейсбук” пропонує місту економити електроенергію. Для цього “необхідно зробити програму ліфтів більш сучасною, оскільки так вони працюють у сучасних будинках”.

Як приклад, пан Карпук пропонує, щоб ліфт зупинявся по ходу свого руху, щоб була змога підібрати пасажирів. Якщо людина з 10-го поверху їде на 1-й, то варто перепрограмувати ліфт так, щоб він зупинився на 5-му чи іншому поверсі, якщо хтось в цей час натисне кнопку виклику на цьому поверсі.
Однак, для управління ЖКГ така пропозиція виявилась “надто високою матерією”. Тому там спромоглися лише відписати: “Дякуємо, вашу пропозицію буде винесено на обговорення”.

 Чиновники так і не уточнили, хто уповноважений обговорювати таке виключно технічне питання. 
 Хоча навіть дилетантам зрозуміло, що функція підбору ліфтом попутного пасажира не є опціональною. Вона або є і тоді працює, або її нема і вона не може там бути, бо так передбачено конструкцією конкретного ліфта.
 Наприклад, більшість ліфтів, встановлених після 1995-2000-х років мають функцію попутного підбирання пасажирів. В одних вона може працювати виключно на рух вниз, в інших – на рух вверх, ще в інших – на рух в обидва боки.
Це якщо говорити про ліфти механічні, більшість яких і стоять у тернопільських багатоповерхівках. Ліфти на електроніці почали встановлювати в новобудовах порівняно нещодавно і питома вага їх по відношенню до інших – незначна.
 Для нас дивно, що журналісти змогли відшукати таку інформацію за лічені хвилини, а чиновники міської ради ще щось будуть обговорювати..

-1 thoughts on “Тернополяни починають вчити міську раду, як правильно економити

  • 11:55 | 5.11.2014 о 11:55
    Permalink

    Прості тернополяни не можуть знати того, що ви описали. так само і той хто веде сторінку УЖКГ в фейсбуці. Будьте більш ввічливішими.

  • 08:55 | 7.11.2014 о 08:55
    Permalink

    На старих, релейних ліфтах цього вже точно ніхто не робитиме. Більшість з них і так їздять на чесному слові, станція управління перепаяна і перерита по десять разів. Там має бути спеціальний додатковий блок попутних викликів, “допаяти” його нереально фактично, якщо він не був передбачений ще під час монтажу.
    А от в більшості ліфтів “Аляски”, в яких станція управління електронна, таке давним-давно є і справно працює, окрім того відрізняються вони тим, що фіксація приказу/виклику можлива завжди, немає такого поняття як “занятий ліфт”.
    Тобто в любий час натиснули, і більше не потрібно цього робити, якщо ліфт справний і працює в режимі нормальної роботи, він до вас обов’язково приїде.
    Як визначити релейний ліфт чи електронний… ну простому мешканцю це не дуже легко, але зацікавлений завжди знайде метод (як наприклад заглянути при можливості в машинне відділення хоча б через вікно даху чи шпаринку, якщо немає іншої можливості, або ж на більшості електронних ліфтів круглі металеві антивандальні кнопки і робочі світлодіоди біля них, які засвітяться тільки після натискання кнопки – це свідчить про фіксація П/В).
    Тому зі старими ліфтами дайте собі спокій вже кажу. Або заміна машини… ціни самі уточніть в неті ) і в вашому будинку новісінький OTIS2000. Економія тоді вже буде реальна.
    Кого ще які деталі по цій темі цікавлять – в приват.

Коментарі вимкнені.