Як тернополянці Тетяні Пренткович вдалося стати популярною і що це їй дало – з перших вуст
Таня Пренткович – одна з найпопулярніших блогерів України. На її сторінку в Інстаграмі підписано 166 тисяч людей. Це при тому, що Таня – звичайна жінка, що живе в Тернополі з чоловіком, сином і собакою. Як їй вдалося стати такою популярною і що ця популярність принесла – з перших вуст.
Коли і чому ти зареєструвалась в Інстаграмі?
В 2012 році у мене з’явився телефон на Андроїді. Мій чоловік, але на той час ще хлопець, дуже любив фотографувати, тому вирішив створити профіль. Так з’явилася tanyaprentkovych, але фото були у стилі Ореста. Згодом я почалась щось фотографувати, точніше фотографуватися біля обдертих стін і підписувати це все діло смайликом. І аж десь у 2015-му з’явилися пости довжиною більше одного речення. Далі отримала фідбек і понеслося – увійшла в азарт. Поділилася своїм досвідом – отримала десяток «дякую» – захотілося ще. Зараз, окрім того, що це щоденник, це більше відповідальності, ніж два роки тому. Ну і приємні бонуси за роботу.
Пам’ятаєш момент, коли ти прокинулася популярною?
Я пам’ятаю, як на народження мого сина чекало 22 тисячі людей. Мабуть, це цей момент.
Чи могла ти подумати, що станеш настільки популярною? В чому твій секрет?
Ніколи про це не думала. Ніколи не купувала для себе реклами, просто пишу про себе, своє життя і все. Вважаю, що секрет у щирості, бо зажди залишаюся собою.
Як ставишся до хейтерів? Взагалі, звертаєш увагу на те, що говорять інші в тебе в профілі?
Я максимально щира зі своїм читачем, але є і хейтери у мене, на жаль. Їх не багато, тому я стараюся одразу блокувати. Найсмішніше, що писати пости для 160 тисяч мені легше, ніж поговорити із незнайомцем по телефону. Я люблю увагу і бути корисною. Мене дивує факт, що я ж не володію суперталантами, не танцюю, не співаю, і на телебаченні мене немає, але людям цікава моя особистість. Я рада збільшенню моєї «сім’ї», тому із задоволенням відповідаю на коменти, які бачу.
Скільки людей підписується на тебе щодня?
Для мене важлива не кількість, а якість. По-різному. Буває 20 в день, а буває і три тисячі. Зараз всього 166 тисяч підписників.
Чи сильно відрізняється твоє життя від картинки в Інстаграмі?
Можливо, у когось так є (я про картинку), але не у нас. Не в нашій сім’ї. Думаю, фальш швидко відчують, тому залишаюся щирою і справжньою. Одне тільки, я вже говорила, в житті Таня не любить спілкуватися з людьми, бо пости писати для багаточисельної аудиторії в рази легше, ніж взяти трубку від незнайомого номеру – це все. Як не як, щирість – це основа мого блогу.
Скільки часу займає в тебе Інстаграм?
Вісім-десять годин на день я проводжу в телефоні: це фото, обробка, пости, і дууууже багато часу йде на дірект. У Інста я пишу одразу, не в нотатки, не наперед. Тому блог залишається живим, я собі так думаю. Максимум, планую на тиждень вперед одну-дві публікації, якісь по роботі.
Ти щодня рекламуєш десятки брендів. Як часто тобі пропонують співпрацю і хто?
Я працювала в 2017-му з Estee Lauder, Tom Ford, Michael Kors, Chicco YSL, La Roche-Posay, SEAT, Audi, Suzuki, Nestle та іншими. За день отримую п’ять-вісім посилок. В дірект мені надходить 30-70 рекламних пропозицій. Півтора роки тому роботи було в десять разів менше.
А які бренди тобі найбільш цікаві?
Хотілося б більше співпрацювати з туристичними компаніями, готелями. Я люблю подорожі, але це дуууже б’є по бюджету.
Чи часто ти відмовляєш у співпраці і кому?
Відмовляю вітамінам, наприклад, бо таке важко рекламувати. Плюс, не хочеться брати відповідальність за чуже здоров‘я. Не рекламую те, що не зможу спробувати. Відбілюючі пластинки, наприклад, бо ношу брекети. Не рекламую алкоголь, бо не вживаю. Бувало, повертала назад річ, бо вони приходила не належної якості. Але часто пишу просто так, бо якщо мені щиро подобається людина чи продукт, то чому про це не розповісти!?
Про що ніколи не напишеш?
Ніколи про це не думала, але тему релігії і політики не піднімаю принципово. Не люблю негатив у профілі.
Які є плюси і мінуси життя «в мережі»?
Інста все змінив лише в кращу сторону. Він дуже дисциплінує, а ще подарував можливість познайомитися з такою кількістю крутих людей. Плюс у можливостях. Мінус – це робота 24/7 без вихідних, часто втомлює.
Ти не боїшся такої публічності?
Ні, небоюся, звикла вже. Користі від публічності однозначно більше, а ось мінус – дуже не комфортно, наприклад, ходити до лікаря-гінеколога і розуміти, що вона тебе читає.
Яким був найбільший бонус і найбільше розчарування в роботі в Інстаграмі?
Якщо у грошовому еквіваленті – то ми безкоштовно полетіли в Туреччину у дуже гарний готель. До останнього не вірила, що це відбувається з нами. А розчарування? Один горе-агент «нагрів» на мені кільканадцять тисяч гривень і підставив мене дуже сильно.
Скільки ти заробляєш? Не боїшся, що Інстаграм закриють і все пропаде?
Про свій заробіток говорити не хочу, але заробляю гарно, бо багато працюю. Цілей не ставлю, просто ловлю момент. Я завжди кажу, що перед тим, як стати блогером, треба стати людиною – треба бути кимось. Поза Інстаграмом, у нас з чоловіком невелика мережа закладів східної кухні. Не буде Інсти – буде більше вільного часу, і ми зможемо відкрити наші кафе за межами Тернополя. Та й ім’я залишиться. Думаю, не пропаду.
Розкажи про свої цілі в Інстаграмі.
Я ставлю цілі на реальне життя, а не життя онлайн. Тому є цілі – відкрити багато закладів по Україні. Побудувати дім. Народити ще двох дітей. І багато-багато подорожей. А щодо Інста? Хм… Я щаслива, що мені вдалося себе тут реалізувати, але я ніколи не купувала реклами для себе, не робила чогось екстраординарного для збільшення підписників. Я просто живу і пишу про це, тому цілі і плани тільки на життя поза мережею. А там і в Інста буде про що розповісти, і фото гарне з’явиться. Головне, отримувати задоволення від того, що ти робиш!
Коментарі вимкнені.