Чим жив світ у 2011: рейтинг популярних в соцмережах тем
Google склав рейтинг найбільш затребуваних запитів року у різних країнах світу в цілому (запит року) і по різних категоріях (покупка, їжа, подія й т.п.). У підсумку, вийшов такий собі портрет користувача Інтернету по країнах.
Українці в 2011 році найчастіше шукали соціальну мережу «ВКонтакте», найбільше цікавилися судом над Юлією Тимошенко й долею Стіва Джобса, малосольними огірками (категорія «Їжа») і технікою поцілунків (запит «Як?»), цінами на авто (категорія «Покупка»), собаками породи померанський карликовий шпіц (категорія «Домашній улюбленець»), дивилися фільм «Тачки 2» (категорія «Кіно»). Також, як пишуть Відомості, найчастіше шукали відповіді на запитання, що таке любов і індивідуальний номер платника податків (запит «Що?»).
Найбільша у світі соціальна мережа Facebook опублікувала рейтинг найбільш обговорюваних тем 2011 року, які користувачі найчастіше постили у своїх статусах, пише Корреспондент.
Найпопулярнішою темою року в соціальній мережі стала смерть співзасновник компанії Apple Стіва Джобса. Також у тренди потрапили землетрус у Японії і січневий теракт у московському аеропорту Домодєдово. Також користувачі соціальної мережі були небайдужі до політичних подій у світі. Так, серед найбільш обговорюваних тем прем’єр-міністр Росії Володимир Путін і російський президент Дмитро Медведєв, а також вибори і заклики проголосувати на них.
Активно в Facebook обговорювалося вбивство Осами бін Ладена, смерть Емі Уайнхаус, справа Кейсі Ентоні, виправданої у справі про вбивство дворічної дочки, а також вихід гри Call of Duty: Modern Warfare 3 та інші теми.
Крім того, спостерігається і зростання уваги користувачів до терміну планкінг – заняття, особливо популярне в Австралії. Основне правило планкінга – лежати на животі, витягнувши руки вздовж тіла, в найнепередбачуваніших місцях – на даху, на переході, у когось на колінах, на бордюрах. Ваш напарник у цей час повинен Вас знімати на камеру.
Сайт мікроблогів Twitter опублікував перелік з 10 найпопулярніших хештеґів 2011 року, тим самим показавши, що користувачів цього сервісу цікавить широке коло тем – від міжнародної політики до пліток про життя зірок. Хештеґи використовуються для групування повідомлень, відправлених найрізноманітнішими користувачами, але об’єднані однією темою.
Перше місце в списку зайняв хештеґ #egypt (Єгипет), за ним йде #tigerblood (кров тигра). Перший відноситься до весняних заворушень в Єгипті, які призвели до відставки президента Мубарака, а другий є посиланням на фразу, сказану американським актором Чарлі Шином в одному з інтерв’ю. У 2011 році Шин неодноразово ставав предметом жартів через свою любов до пафосних формулювань, що поєднується з недоречністю. Своєрідною кульмінацією цієї тенденції стала фраза, промовлена актором в інтерв’ю сайту RadarOnline: “З моїх іклів крапає кров тигра”.
Twitter також опублікував окремі списки найбільш популярних тем за розділами: найбільш обговорювані новини, актори, країни і так далі.
У розділі Новини, найбільше повідомлень користувачі Twitter присвятили саме відставці президента Єгипту Хосні Мубарака, що спровокувала цілу серію масових акцій протесту на Близькому Сході і в Північній Африці.
Друге місце за популярністю зайняло обговорення операції американського спецназу в Пакистані, в результаті якої був убитий “терорист номер один” Усама бін Ладен. Третє місце дісталося твітам, присвяченим землетрусу і цунамі в Японії.
В категорії Їжа перше місце за популярністю зайняли повідомлення про “Маклобстер” – по інтернету прокотився слух, що мережа закусочних швидкого харчування McDonalds збирається запустити в продаж у США сендвіч з м’ясом ракоподібних, який до цього можна було купити тільки в Канаді.
У розділі Музика на першу сходинку за популярністю піднялася дівчинка Ребекка Блек, ім’я якої ще на початку року не було відомо нікому. Блек відразу стала знаменитою – після того, як виклала на YouTube свій дебютний сингл Friday, осміяний користувачами з усього світу. Після публікації цього відео твіти з його обговоренням вийшли на перше місце за популярністю, обійшовши навіть кризу в зруйнованій цунамі Японії.
в twitter взагалі це просто визначається. коли сидиш то видно поточні тренди. цікаво яким чином тренди визначали для Facebook