Українців найбільше цікавить зарплата митників та скільки живуть морські свинки

З 2005-го року кількість пошукових запитів з України зросла у 30 разів, а з 2000-го – у всі 100. Тому було вирішено з’ясувати, які питання найбільше хвилюють українських користувачів всесвітньої павутини.

Оскільки до 80% всіх запитів робляться на “Google”, до 27% – на “Яндексі” і тільки 1% – на вітчизняній “Меті”, bigmir.net, mail.ru, то аналіз було проведено враховуючи дані трьох перших пошуковиків,.

Цікаво, але найчастіше українців хвилюють питання, що починаються словом “чий” – “чий ти син”, а перша асоціація зі словом “лікар” – хірург. Найпопулярніший колір в Україні – чорний.

Пошукові системи, із різною періодичністю спостерігають за вподобаннями своїх користувачів. Отримані дані часто з’являються у відкритому доступі. Деякі, до прикладу “Яндекс”, проводять ще й аналіз інтересів українців по темам чи датам. Результати бувають цікавими. Наприклад, добірка запитів до 8-го березня: “ролик к 8 марта о нелегком труде женщины синхронное плаванье”, “я ведущая концерта к 8 марта как провести концерт?”, “стихи чтобы подарить микроволновку на 8 марта”, “что значит получить в подарок на 8 марта набор вешалок”.

Кожного року, топ-десятка запитів українців відрізняється в залежності від актуальності інформації. Так, у 2007 році улюбленим запитом було слово “робота”, а коли у 2009-му закінчився бум на “Однокласники”, вперше у топ-10 з’явився запит на іншу соціальну мережу “Вконтакте”. Проте незмінним і завжди актуальним залишається питання про погоду. Цей запит залишається у топ-10 протягом останніх 4-х років.

Найбільш популярні кольори

П’ятірка найбільш популярних кольорів українців, при чому користувачів як Google, так і Яндексу, виглядає так: чорний, білий (на першому місці він лише у Полтавській, Вінницькій, Черкаській областях), червоний, зелений і синій (у Яндексу – голубий). При цьому в Google, чорний частіше за все запитується у поєднанні зі словами “список”, “квадрат” і “гумор”, білий – “кіт”, “лебідь” і “шум”, червоний – “промінь” і “хрест”, зелений – “чай” і “шершень”, синій – “іній” (із пісні “Синий иней”) та екран. При чому, сплеск пошуку зеленого був у лютому цього року – на екрани вийшов фільм “Зелений шершень” Мишеля Гондрі, а чорного – у березні, коли показали “Чорний лебідь” Даррена Аронофскі.

Цікаво, що асоціації із кольорами у українців та росіян кардинально різняться. Виключення – білий колір: найпопулярніший запит із ним у росіян – “білий тигр”, на другому місці у них – “білий ведмідь”, а у нас – “білий кролик”. А от якщо північні сусіди шукають аніме-дівчат із чорним та фіолетовим волоссям, то у нас – із синім. У них – Червону площу та синіх китів, у нас – Червону книгу України та синіх драконів. У них – помаранчеві кухні, а у нас – помаранчеві ванни (і помаранчеву революцію), а кухню хочуть фіолетову.

Вічні питання “що-де-коли” у користувачів – міліарди. Але які хвилюють людей більше за все? Ми розставили їх по кількості пошукових запитів – від найбільшого до найменшого.

Що таке

– гаметофіт

– юзабіліті

– ололо

– кеп

– ГМО

– номи

– субаренда

– смартфон

– гештальттерапия

– чупакабра

– фосфонати

Скільки

– заробляють митники в Україні

– живуть морські свинки

Чому

– морська свинка – свинка

– я дурепа

– чоловіки зраджують

– набрякають ноги

– коти муркотять

– не варто чіпати та зігрівати ушкоджене місце

– не росте волосся на голові

– все так

– чоловіки бояться зателефонувати першими

– синіють губи

– засихають фруктові дерева

– відключають воду

Куди

– нести документи на розлучення

– не працює телефон куди телефонувати

Коли

– буде кінець світу

– з’явилася мораль

– проходити техогляд

– Хеллоуін

– можна завагітніти

– День медпрацівника

– краще стригти волосся

– дозволяється рибалити у Дніпрі

– відбудеться друге читання податкового кодексу

– її зовсім не чекаєш

– коли переводять годинник

– плачуть цикади

Де

– взяти грошей

– модна одежа для майбутніх мам

– моя кохана

Хто

– такий Флобер

– мелітопольський дятел – хто він

– хто я

Як

– виник світ

– зробити зброю міні-катапульта

Навіщо

– люди розлучаються

– потрібен мережевий контролер

Звідки

– з’являються діти

– з’являється помірна дисплазія

– ти знаєш

Чий

– ти син

– за китайським календарем буде рік 2011

Який

– вітамін додавати у шампунь

– на який період часу може встановлюватися доплата за суміщення професій

– який шаман Вуду – найкрутіший

Словосполучення, значення яких найчастіше запитують в Інтернеті

Сорок два. Відповідь на просторові питання – сорок два. Спочатку – відповідь на “головне питання життя, Всесвіт і все таке”, даний комп’ютером “Глибокий Задум” у книзі Дугласа Адамса “Автостопом по галактиці” після 7,5 млн. років обчислень.

Мурзилка. Видання із картинками і простим текстом. У 90-х так називали інструкції до імпортної техніки – за велику кількість картинок и гарний папір, за аналогією із журналом. Так ще називають непотрібну візуалізацію.

Ленін-гриб. Виникло у 1991-ому, коли на одному телеканалі начебто науково довели, що Ленін – гриб. Але начебто зав. ідеологією обкому партії Галина Баринова спростувала теорію журналістів так: “Ссавець не може бути рослиною”.

Сферичний кінь. Ідеальна концепція, абсолютно відірвана від реальності. Народився, дякуючи анекдоту: “Фізики розробили алгоритм, як напевно заробити на скачках: створили модель абсолютно пружного сферичного коня в у вакуумі”.

Торт із пельменів. Зробити просте важко. З’явилося від описаного в одному із блогів випадку: коли із каструлі випарувалась вся вода, а студент не розгубився і представив своїй подрузі “пельменний пиріг” – кажучи, ця страва виготовлена за унікальним рецептом.

Путін – краб. У 2008 році на прес-конференції, присвяченій своєму 8-річному президентству, Володимир Путін сказав: “Я пахал каК Раб на галерах”. Спочатку в Інтернеті курсував вислів “Путін – краб на галерах”, потім скоротилося до “Путін-краб”.

Пошукова бомба. витівки хакерів: створюється неймовірна кількість посилань, що містять образи на сайт, котрий хочуть скомпрометувати. І тоді, наприклад, на запит “будинок божевільних” мережа видає сайт мерії (на нього і повісили неправдиві посилання).

Культ карго. Копіювання без розуміння суті. Спочатку: від cargo cult – поклоніння вантажу: туземці, коли частина американських припасів під час війни дісталася їм, вирішили, що це дари духів і, задобрюючи їх, писали на грудях букви USA і робили “макети літаків”.

Сегодня, Українська Правда

Фото з Сегодня, ZN.ua, Abcmarketing.ru, Strana-sovetov.com, Murzilka.org, 13-20.ru, ngs24.ru

Коментарі вимкнені.