Тернополяни вивчали основи піару
Чому Собор Паризької Богоматері один з найвідоміших храмів у світі? А вся Україна називає Тернопіль «файним містом»? Відповідь проста: вони стали частиною твору генія. Тобто у них були найкращі піарники.
Піар або зв’язки з громадськістю – це чудова можливість для бізнесу сформувати правильне ставлення до своїх товарів та послуг, а окремій людині створити сильний особистий бренд.
Звісно метод «сарафанне радіо» теж працює, але якщо Ви покладаєте поширення інформації на інших, то і на результати і на те, що саме вони поширюють впливати не можете. Хочете контролювати процес – комунікуйте самі.
Саме правильно комунікувати вчилися учасники майстер класу «PR для неPRщика. Як розповісти про свою новину світу», організованого Marketing HUB 13-го жовтня. Якщо Вам цікава тема, читайте далі, зібрали для Вас кілька цікавих думок від спікера.
Спікер заходу Вікторія Єсауленко – маркетинг директор найбільшої юридичної компанії України Asters, сертифікований тренер, член Спілки журналістів України. Автор книг: “Женские секреты в PR-технологиях”, “Желаю счастья в личной жизни. Инструменты маркетинга и PR для достежения счастья в личной жизни”. І, на думку учасників заходу, дуже харизматичний та цікавий спікер.
Цікаво, що саме в нашому місті спікер вперше читала виїзний авторський майстер клас і вперше – українською мовою. Послухати спікера зібралося більше 60-ти тернополян, які ділилися своїм досвідом, брали участь в обговоренні, виконували практичну роботу, мали можливість придбати книги автора та отримати автограф.
Короткий конспект МК:
- Якщо пишете текст, або навіть пост в соцмережах, завжди будуйте його, відповідаючи на питання: Хто? Що? Коли? Де? Навіщо?
- Прес реліз – коротке повідомлення для ЗМІ про значиму подію в компанії;
- Основа успішного прес релізу – корисна інформація для читачів видання, в яке ви його надсилаєте і заголовок;
- В свій прес реліз вкладайте інформацію, яка допоможе журналісту або редактору в підготовці матеріалу;
- В основі успішної комунікації завжди ЯКІСНИЙ продукт, або професіоналізм, якщо йдеться про особистий бренд;
- Якщо створюєте новину, пам’ятайте: вона має бути вчасно розповсюджена, близька людям, яким вона призначається, актуальна і емоційна;
- Ваш ворог – байдужість, будьте емоційними і корисними;
- Правильна реакція на негатив (кризові комунікації) – швидка реакція, своя версія подій, залучення на свій бік лідерів думок, а часом – вміння мовчати;
- Пам’ятайте – чим масштабніша криза, тим вища за рангом людина повинна комунікувати від імені компанії;
- Раніше інформація про компанію та більшість комунікації йшла від керівництва, зараз цим займається кожен працівник;
- Будуйте правильну комунікацію не лише з клієнтами, а й з усіма зацікавленими сторонами, особливо з працівниками;
- Завжди рахуйте ефективність проведених акцій та комунікаційних кампаній;
- Продати допоможуть позитивні емоції. А от більше уваги привертає негатив.
Свій виступ Вікторія Єсауленко завершила цитатою Дейла Карнегі:
Успіх = 15% знання, вміння, навички + 85% комунікації
Відгуки учасників про захід:
Організатор заходу: Marketing HUB Ternopil – освітній простір, де регулярно відбуваються практичні заходи для тих, хто прагне отримати реальні знання.
16 жовтня Marketing HUB відсвяткував свою першу річницю діяльності. За рік роботи відбулося 13 майстер класів, які відвідали сотні тернополян. А попереду ще більше цікавих подій.
Вже 3 листопада всіх бажаючих розвиватися в напрямку SMM запрошують на семигодинний майстер клас Сергія Щербакова «SMM для бізнесу»: https://www.facebook.com/events/276989189692849/
Давайте вчитися разом!
Marketing HUB
097 84 88 743
В Фб, інстаграм та телеграм: marketing_hub_ternopil
Коментарі вимкнені.