Українці частіше спілкуються, але менше читають

Такий висновок зробила компанія GFK Ukraine із всеукраїнського дослідження читання книжок, проведеного на замовлення національного оператора зв’язку «Київстар».

В рамках XXI Форуму видавців у Львові мобільний оператор «Київстар» разом із GFK Ukraine представив результати другої хвилі всеукраїнського «Дослідження читання книжок». Опитування проводиться вже другий рік поспіль і на даний момент є найбільш глибоким вивченням читацьких звичок українців.

Висока ціна на книжки та різноманіття альтернативних форм проведення дозвілля витісняють читання книги із колись найпопулярнішого в країні способу проведення вільного часу. Спілкування, перегляд телепрограм та інтернет-сторінок викликають більшу цікавість, ніж вдумливе читання великих текстів.

Хоча за останній рік частка прихильників читання майже не змінилась, приблизно 51% дорослих жителів України прочитали принаймні одну книжку протягом останніх трьох місяців, купують книжки тільки 31% наших співвітчизників. Більшість вважають, що друковані книги мають високу ціну, а приблизно чверть українців очікують, що електронна книга має бути значно дешевша за друковану.

Петро Іванов, начальник відділу корпоративних комунікацій «Київстар»: «Читання – це важлива звичка, що формує освічену націю. Володіючи технологіями та значним досвідом, «Київстар» прагне запропонувати максимально доступне та просте рішення для тих, кому бракує часу на літературу. Минулого року ми представили мобільну бібліотеку Smart Kyivstar, що дозволяє легально читати сотні творів сучасних авторів прямо з екранів мобільних пристроїв, сплачуючи лише невелику тижневу абонентську плату. Слід відзначити, що сервіс набув значної популярності, сьогодні він налічую десятки тисяч постійних користувачів і продовжує зростати. А це значить, що в нас є привід для оптимізму».

Гліб Вишлінський, заступник директора GfK Ukraine: «Ми вже другий рік проводимо дослідження читання з метою відслідковувати динаміку відношення українців до книги. Дані цьогорічного опитування демонструють хоча й незначне та все ж зниження цікавості частини українців до читання. Представлений сьогодні звіт містить не лише констатацію проблеми, а дійсно важливі дані та інсайти для гравців ринку книговидання. Сподіваюсь, що дослідження допоможуть змінити ситуацію із читанням на краще, адже зрозуміти проблему – це вже частково її вирішити».

Олександра Коваль, президент Форуму видавців у Львові: «Втрачання цікавості до читання не є виключно українським явищем, та, нажаль, в нашій країні ця проблема набуває значного масштабу. Але це не привід здаватися, я вірю, що є способи навчити юних читачів зосереджуватись на великих текстах та повернути більшості українцям задоволення від читання. Не дивно, що саме телекомунікаційна компанія ініціює необхідне для пошуку рішень соціологічне дослідження. Адже, відповідь на питання популяризації читання в значній мірі лежить у площині новітніх технологічних рішень».

Незважаючи на брак коштів українці люблять та цікавляться якісною українською книгою. Про це свідчать дані про довіру читачів до найбільших українських видавництв. Докладніше дізнатися про рейтинг довіри українців до окремих видавничих компаній, найбільш впливових авторів, а також всі особливості дитячого читання можна у «Дослідженні читання книжок в Україні – 2014» за посиланням.

Звіт за 2013 рік можна переглянути за посиланням.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про «Київстар»

«Київстар» – український оператор телекомунікацій, надає послуги  зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій. Послугами оператора користується понад 25 млн клієнтів мобільного зв’язку і близько 800 тис. – широкосмугового інтернету.

Акціонери «Київстар» – міжнародна група VimpelCom Ltd. (Нідерланди), володіє телекомунікаційними активами у країнах СНД, Європи, Азії, Африки та Північної Америки. Акції компанії знаходяться у вільному обігу на фондовій біржі (NASDAQ), Нью-Йорк.

Мобільна мережа «Київстар» – одна з найкращих у Європі, і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж.

Волоконно-оптична мережа «Київстар» для швидкісної передачі даних має загальну довжину понад 46 тисяч кілометрів, і ємність зовнішніх каналів понад 620 Гбіт/с. Оператор надає послуги міжнародного роумінгу в 195 країнах на 5 континентах.

«Київстар» понад 16 років працює в Україні, і є найбільшим платником податків, а також одним з найкращих роботодавців і соціально відповідальною компанією.

За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua

Коментарі вимкнені.