Тернопільські абітурієнти обурені схожістю завдань ЗНО
Тернопільські абітурієнти, котрі складали ЗНО з математики 21 травня скаржаться, що завдання їхньої сесії дуже схожі із завданнями другої сесії 22 травня. Колишні учні нарікають, що така ж ситуація повториться і 28-29 травня, коли вони писатимуть тести з української мови.
«Абітурієнти другої сесії 22 травня мали змогу попередньо підготуватись до своїх тестувань. Адже завдання першої сесії уже 21 травня ввечері можна було скачати в Інтернеті. Тому ті, хто здавали тестування у другій сесії уже мали уявлення про те, що доведеться розв’язувати, і таким чином могли здати тести набагато краще, підготувавшись із репетиторами», – пише в своєму листі в редакцію читач «Погляду».
Проте, за словами Шейнюка Юрія, заступника директора з питань ЗНО та моніторингу якості освіти Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної освіти (КІППО), жодної скарги на проведення ЗНО у Тернополі ще не надходило.
– Якщо абітурієнти бачили порушення процедури тестування, то мають право написати апеляційну скаргу, – розповів «Погляду» Юрій Шейнюк. – Але всі задоволені не будуть. На жаль, ми не можемо провести тестування в один день для тисяч бажаючих, адже тестування з математики, української мови, історії, складають 5-7 тисяч випускників. Я вважаю, що для тих учнів, котрі добре вчилися у школі, не буде проблемою, в якій сесії проходити тестування, та які завдання виконувати, адже всі вони складені лише за навчальною програмою школи.
Трофимчук Андрій, методист з ЗНО, освітньої політики та громадських зв’язків, прес-секретар інформаційно-методичного центру освіти м. Тернополя також розповів «Погляду», що зошити для ЗНО друкують автоматизовано, так, що жодна людина не присутня при їх формуванні. Виходять вони з друку вже запаковані. Тому наперед знати завдання не може ніхто. Та й взагалі увесь процес формування завдань – дуже складний. Так, завдання для обох сесій складає не одна людина. Крім того – для різних сесій задачі пишуть абсолютно різні люди.
Люба Вовк, «Погляд»
може й так, але не скрет для жодного абітурієнта, що завдання практично одинакові, і перевагу мали ті, що здавали в другий день. Особисто в нас один хлопець ввечері взнавши тестові завдання першої сесії пройшовся по них з репетитором, вже був готовий і морально, і на рахунок розв’язків…за що був вдячний тим, хто включив його в другу сесію. До речі, сам сказав, що завдання були однотипні з невеликою різницею. Тому мені теж не зрозуміло таке ставлення до різних сесій з майже одниковими завданнями…
а я теж вважаю несправделивим поділ абітурієнтів на 2 сесії. Закладів у містах багато, і можна правильно розділивши всіх розмістити для здачі в один день. А то дійсно виходить так, що другий день має свою перевагу перед першим, тому що все одно взнають про завдання, все одно мають змогу вже морально настроїтись, знаючи те,що чекає попереду. Та й дійсно завдання були однотипні по рішенню, лише різні цифри і викладення умов.