Для Сергія Надала настає судний день

Вже майже два місяці як у Тернополі діє організація заради громади (ОЗГ) “Ядро”.  До її складу увійшло сім неполітичних, активних та створених переважно в часі Революції Гідності організацій.

За весь час  існування, Об’єднання Заради Громади ініціювало формування громадської ради при МВС. Також веде громадський контроль за роботою ДАІ. В планах є створення громадських рад при податковій та прокуратурі, а також контроль за виборами суддів.

А сьогодні вони звернулись до активних громадських організацій Тернополя з пропозицією  розпочати консультації з питання законного відсторонення міського голови Тернополя із займаної посади.

  Звернення ОЗГ «Ядро» до громадських організацій Тернополя

        Задля запобігання нанесення шкоди майну громади обласного центру Об’єднання заради громади «Ядро» пропонує активним Громадським організаціям Тернополя розпочати консультації з питання законного відсторонення міського голови Тернополя із займаної посади. Пропозиції до порядку денного та складу учасників просимо надсилати на електронну скриньку gromadatern@gmail.com

 

-1 thoughts on “Для Сергія Надала настає судний день

  • 22:36 | 13.05.2014 о 22:36
    Permalink

    Ну здрастє! То давайте вибори відмінимо! Вирішувати хто може бути мером а хто не може будуть вирішувати якісь громадські діячі. Лише всі разом тернополяни на виборах можуть вирішувати кому довірити владу і в кого забрати, а не 10 громадських організацій чи навіть 100 грмадських організацій.

    • 23:41 | 13.05.2014 о 23:41
      Permalink

      Володя, читай уважно: ПРОПОНУЄ … консультації … з питання законного відсторонення. Шо не ясно? Де пише, що громадські діячі вирішують хто може бути мером? Пише, що громадські організації хочуть консультуватися з питаня ЗАКОННОГО усунення. Читай закон – що може стати причиною усунення міського голови. Точно не рішення оргнізацій, як ти правильно пишеш.
      Ото вже наш народ – не дочитається і починає обсирати

      • 09:09 | 14.05.2014 о 09:09
        Permalink

        Усе рівно ця ініціатива курам насміх. Навіть якщо б існувала процедура відкликання мера, то у Надала дуже міцні позиції та висока підтримка. Якщо ініціатори вважають себе крутими експертами, то нехай готуються до виборів і стають депутатами і мерами.

        • 11:21 | 14.05.2014 о 11:21
          Permalink

          “Усе рівно ця ініціатива курам насміх. Навіть якщо б існувала процедура відкликання мера, то у Надала дуже міцні позиції та висока підтримка” – туфта.
          “Якщо ініціатори вважають себе крутими експертами, то нехай готуються до виборів і стають депутатами і мерами” – круто.

        • 17:09 | 14.05.2014 о 17:09
          Permalink

          Про міцні позиції – це про кримінальну кришу? Чи про свободівський дах може? Нема вже в нього підтримки ніякої.

    • 23:42 | 13.05.2014 о 23:42
      Permalink

      Мабуть як то кажуть не спроста така назва

    • 17:03 | 14.05.2014 о 17:03
      Permalink

      вони такими і є. Грошики криміналітету своє роблять))))))

  • 23:11 | 13.05.2014 о 23:11
    Permalink

    Рома, реально ОЗГ то організована злочинна група 🙂
    Оце молодці, що придумали самі собі назву. Ще від 90-х привикли так називатися. А лідером тої групи тепер Спєпанов?

  • 23:46 | 13.05.2014 о 23:46
    Permalink

    То всьо Путіна робота! Бо Надал з Свободи!

  • 23:54 | 13.05.2014 о 23:54
    Permalink

    В Степанова тупі радники.Максимум до чого могли додуматися це навішати лапші на вуха як козаку Гаврилюку що Надал поганий мер! І щоб козак це озвучив!

    • 17:13 | 14.05.2014 о 17:13
      Permalink

      Чим же Надал добрий? Косметичними ремонтами в центрі? Знали б ми скільки попри те крадеться. Зрештою прогуляйтесь мостами – як на Білу від шостого магазину. або як від Нової до Епіцентру, може дойде.
      І від парків скоро мало що залишиться, ці жадібні свині все забудують.

  • 00:04 | 14.05.2014 о 00:04
    Permalink

    Хлопці з Ядра, стережіться Малишевського, бо знаю що кажу.Я вас попередив, а ви розбирайтесь самі, щоб потім пізно не було.

  • 00:10 | 14.05.2014 о 00:10
    Permalink

    Фігньою ОЗГ мається. “Ядро” може ненароком завчасно здетонувати.

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про місцеве самоврядування в Україні

    Стаття 79. Дострокове припинення повноважень сільського, селищного, міського голови

    {Назва статті 79 в редакції Закону № 806-VI від 25.12.2008}

    1. Повноваження сільського, селищного, міського голови, вважаються достроково припиненими у разі:

    {Абзац перший частини першої статті 79 із змінами, внесеними згідно із Законом № 806-VI від 25.12.2008}

    1) його звернення з особистою заявою до відповідної ради про складення ним повноважень голови;

    2) припинення його громадянства;

    3) набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього;

    3-1) набрання законної сили рішенням суду про притягнення його до відповідальності за адміністративне корупційне правопорушення, пов’язане з порушенням обмежень, передбачених Законом України “Про засади запобігання і протидії корупції”;

    {Частину першу статті 79 доповнено пунктом 3-1 згідно із Законом № 4711-VI від 17.05.2012; із змінами, внесеними згідно із Законом № 224-VII від 14.05.2013}

    4) порушення ним вимог щодо обмеження сумісності його діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлених цим Законом;

    5) визнання його судом недієздатним, безвісно відсутнім або оголошення таким, що помер;

    6) його смерті.

    2. Повноваження сільського, селищного, міського голови можуть бути також достроково припинені, якщо він порушує Конституцію або закони України, права і свободи громадян, не забезпечує здійснення наданих йому повноважень.

    3. Повноваження сільського, селищного, міського голови за наявності підстав, передбачених частиною другою цієї статті, можуть бути припинені достроково за рішенням місцевого референдуму або за рішенням відповідної ради, прийнятим шляхом таємного голосування не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу ради. Порядок проведення місцевого референдуму щодо дострокового припинення повноважень сільського, селищного, міського голови визначається законом про місцеві референдуми.

    {Частина третя статті 79 із змінами, внесеними згідно із Законом № 806-VI від 25.12.2008}

    {Щодо конституційності положень частини третьої статті 79 див. Рішення Конституційного Суду № 1-рп/2000 від 09.02.2000}

    4. Рішення про проведення місцевого референдуму щодо дострокового припинення повноважень сільського, селищного, міського голови приймається сільською, селищною, міською радою як за власною ініціативою, так і на вимогу не менш як однієї десятої частини громадян, що проживають на відповідній території і мають право голосу.

    5. За наявності рішень суду про визнання розпоряджень чи дій сільського, селищного, міського голови незаконними, висновків відповідного комітету Верховної Ради Верховна Рада України може призначити позачергові вибори сільського, селищного, міського голови. Питання про призначення Верховною Радою України позачергових виборів сільського, селищного, міського голови може порушуватись перед Верховною Радою України відповідною сільською, селищною, міською радою, головою обласної, Київської, Севастопольської міської державної адміністрації.

    6. У разі дострокового припинення повноважень сільського, селищного, міського голови відповідні позачергові місцеві вибори призначаються Верховною Радою України не пізніше ніж у дев’яностоденний строк з дня дострокового припинення повноважень сільського, селищного, міського голови. Порядок проведення позачергових виборів сільського, селищного, міського голови визначається законом про вибори.

    {Частина шоста статті 79 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1184-VII від 08.04.2014}

    7. Повноваження сільського, селищного, міського голови припиняються достроково, а відповідна особа звільняється з посади:

    1) з підстав, зазначених у частині першій цієї статті, – з дня прийняття відповідною радою рішення, яким береться до відома зазначений факт;

    2) з підстав, зазначених у частині другій цієї статті, – з дня прийняття місцевим референдумом або відповідною радою рішення про дострокове припинення повноважень;

    3) у випадку, передбаченому частиною п’ятою цієї статті, – з моменту вступу на цю посаду іншої особи, обраної на наступних виборах.

    {Частина сьома статті 79 в редакції Закону № 806-VI від 25.12.2008}

    {Частину восьму статті 79 виключено на підставі Закону № 806-VI від 25.12.2008}

    {Офіційне тлумачення положень статті 79 див. в Рішенні Конституційного Суду № 21-рп/2003 від 25.12.2003}

    Стаття 80. Дострокове припинення повноважень органів самоорганізації населення

    1. Повноваження органу самоорганізації населення припиняються достроково у разі:

    1) невиконання рішень сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, її виконавчого комітету, загальних зборів громадян або невиконання своїх повноважень;

    2) його саморозпуску.

    2. Рішення про дострокове припинення повноважень органу самоорганізації населення приймається загальними зборами громадян, що утворили даний орган, або відповідною радою.

  • 19:56 | 14.05.2014 о 19:56
    Permalink

    Іван 14.05.2014 00:04 Хлопці з Ядра, стережіться Малишевського, бо знаю що кажу.Я вас попередив, а ви розбирайтесь самі, щоб потім пізно не було.

    Про Малишевського вже писали неодноразово. Це чоловік НАДАЛА, писали. Він – з Тернопільської правової групи, де керує Шевченко Володимир. ЧОГО З НИМИ ТУСУВАТИСЬ???? Не розумію.

Коментарі вимкнені.