Свідоме споживання всіх комунальних благ – безглузде витрачання часу?
Бувають дні у місяці, які я очікую із незрозумілою тривогою. Намагаючись бути свідомою споживачкою всіх комунальних благ, я щомісяця подаю покази лічильників у відповідні служби. Той, хто це робить, вже, мабуть, знає – робота дуже нудна. При цьому займає як мінімум пів дня. Потрібно подати всього лиш чотири показники (тепло, холодна вода, газ, електроенергія), а часу йде купа…
Останній раз процес подавання показників просто вивів мене з себе: два дні додзвонювань – і подано лише два показники. Та й то якимсь чудом – слухавка то безнадійно зайнята, то її просто ніхто не підіймає. Потім абсолютно несподівано додзвонилась в обидві інстанції, куди ще не подала показників. Буквально після першого гудка. Було це десь о 16 годині п’ятниці двадцять дев’ятого липня. Якби не це чудо, довелось би подавати показники вже в серпні.
От зараз думаю – чи є ще десь в світі така практика безглуздого витрачання людського часу?
Оля Терещук
Подавайте все через банк. Процедура подачі дорівнює процедурі оплати. Жодних проблем.
Як добре, що в нас є інтернет) І проблем з його оплатою немає;) А як же значний відсоток тернополян, приміром пенсіонерів, які позбавлені цього блага?) Саме вони змушені “сидіти на телефоні” або вистоювати черги в різних комунальних інстанціях, щоб подавати показники…
В банку приймають показники по всіх видах комунільаних платежів. Дивно, що про це доводиться розказувати, адже зазвичай там і питають, чи будете подавати показники лічильників.
інтернет сьогодні вирішує ці проблеми. в мене співробітник платить комунальні одним натисканням мишки. здається через Приват24
В моїй сімї також подають показники по телефону, і дійсно то дурна трата часу. Ті розумники, які кажуть, що в банку питають, видно не платять ніколи. Показники подаютьсЯ, щоб прийти в банк, і без зайвої втарти часу (свого і купи люедй в черзі) оплатити за послуги, вказавши лише адресу, а не показники. Автор правильно все пише. Дурна трата часу. Зараз всі грамотні стали з інтернетом, але та система вже роками не переглядалась!
Ті розумники сходили вчора на поштове відділення з папірчиком, на якому виписані всі платежі, вартість і сума проплати за кожен показник окремо. Процес оплати зайняв 5 хвилин. Черги не було. Переді мною стояла бабуся, яка назвала свою адресу, показники і оплатила за світло. А могла б і подзвонити і втратити купу свого часу.
Зрештою кожен має право на телефонний дзвінок до відповідних служб 😉
Так, має право, адже недарма в переліку варіантів з допомогою яких можна пподати показники зазначають номери телефонів, і радять телефонувати за ними,щоб подати покази лічильників. Суть в тому, щоб якимсь чином зробити саме цей вид подачі лічильників оптимальним. Маю знайомих, які не млжуть виодити з дому, бо прикуті до ліжка, або таких, які не мають інтернету і т.д.
Між іншим, вистоювати чергу в банку (чомусь рідко таке бувало в моєму житті, щоб черги не було), нерідко може зайняти також чимало часу.