Як побудувати ком’юніті в Instagram? Покрокова інструкція
Як деяким брендам вдається згуртувати навколо свого продукту людей, які постійно розповідають про нього друзям, є постійними клієнтами, взаємодіють з контентом та поділяють цінності компанії?
Секрет один — ком’юніті. А що це так та як його створити в Instagram — про це далі.
Що таке ком’юніті в соціальних мережах?
Ком’юніті — це не просто підписники на сторінці, а ціла спільнота однодумців та людей, які поділяють цінності бренду. Так в основі ком’юніті лежать ідеї, зацікавлення, теми, настрій, який передає компанія. Бо це формує стиль, який відрізняє бренд від конкурентів та привертає увагу аудиторії.
Особливість такої спільноти в соцмережах в тому, що ви можете комунікувати, взаємодіяти з людьми, ділитись користю, цінностями, будувати з ними міцні стосунки й так об’єднувати підписників. Бо тут великий функціонал і, навіть якщо людина знаходиться на іншому куточку планети, вона відчуває, що є частиною бренду.
Це довгостроковий план і одразу ваш продукт не може стати love-mark користувачів. Але чим ближчі відносини будуть з аудиторією — тим швидше зможете створити ком’юніті навколо свого бренду. До прикладу, ноунейм марка лимонадів та Pepsi матимуть різні асоціації, а це формує довіру. Тому тут акцент на довготривалих відносинах.
Як побудувати ком’юніті в Instagram: покрокова інструкція
Крок 1: Зрозумійте свою мету та цілі
Бо це фундамент та база. Якщо ви не розумітимете, що прагнете, — не зможете продумати цінності та скласти мапу розвитку вашого ком’юніті. Перед тим, як створювати таку спільноту, поставте собі питання: «Навіщо мені це треба та що я прагну?».
Крок 2: Проаналізуйте цільову аудиторію.
Їхні зацікавлення, болі, вік, захоплення тощо. Бо одну людину може цікавити політика, а іншу — маркетинг. Але якщо ви не розумієте для кого створюєте контент — не зможете привернути увагу саме своєї цільової аудиторії.
Крок 3: Проаналізуйте нішу та конкурентів
Це допоможе визначити сильні сторони та скласти контент-план.
Крок 4: Ознайомтесь з функціоналом соцмережі
Бо всі платформи мають різні інструменти, зокрема, в Instagram є: Reels, Stories, дописи, каруселі тощо. Коли знатимете, які можливості дає соцмережа, — зможете використовувати це у просуванні.
Крок 5: Складіть контент-план
Коли вже знаєте, хто ваша аудиторія і що її цікавить, — можете написати контент-план для різних інструментів мережі (Reels, Stories, карусель тощо).
Крок 6: Продумайте стратегію просування
Без цього вас цільова аудиторія не знайде. На основі функціонала самої мережі можете подумати, які інструменти зможете використовувати для просування.
Крок 7: Взаємодійте з аудиторією
Відповідайте на коментарі, повідомлення, можете придумати офлайн-захід чи подарунки для підписників.
Крок 8: Вимірюйте результати
Тобто показники, статистику, взаємодію тощо. Це допоможе визначити, які інструменти дають кращий результат.
Тож ком’юніті в соцмережах — набагато більше, аніж просто сторінка. Це люди, які об’єднані спільною ідеєю та закохані в продукт. Вони відчувають, що кожен з них частина ком’юніті. І саме це — секрет великих брендів.
Успіхів вам у створенні великого ком’юніті!
Коментарі вимкнені.