Як побудувати ком’юніті в Instagram? Покрокова інструкція 

Як деяким брендам вдається згуртувати навколо свого продукту людей, які постійно розповідають про нього друзям, є постійними клієнтами, взаємодіють з контентом та поділяють цінності компанії? 

Секрет один — ком’юніті. А що це так та як його створити в Instagram — про це далі. 

Що таке ком’юніті в соціальних мережах?

Ком’юніті — це не просто підписники на сторінці, а ціла спільнота однодумців та людей, які поділяють цінності бренду. Так в основі ком’юніті  лежать ідеї, зацікавлення, теми, настрій, який передає компанія. Бо це формує стиль, який відрізняє бренд від конкурентів та привертає увагу аудиторії.

Особливість такої спільноти в соцмережах в тому, що ви можете комунікувати, взаємодіяти з людьми, ділитись користю, цінностями, будувати з ними міцні стосунки й так об’єднувати підписників. Бо тут великий функціонал і, навіть якщо людина знаходиться на іншому куточку планети, вона відчуває, що є частиною бренду.

Це довгостроковий план і одразу ваш продукт не може стати love-mark користувачів. Але чим ближчі відносини будуть з аудиторією — тим швидше зможете створити ком’юніті навколо свого бренду. До прикладу, ноунейм марка лимонадів та Pepsi матимуть різні асоціації, а це формує довіру. Тому тут акцент на довготривалих відносинах.

Як побудувати ком’юніті в Instagram: покрокова інструкція

Крок 1: Зрозумійте свою мету та цілі

Бо це фундамент та база. Якщо ви не розумітимете, що прагнете, — не зможете продумати цінності та скласти мапу розвитку вашого ком’юніті. Перед тим, як створювати таку спільноту, поставте собі питання: «Навіщо мені це треба та що я прагну?».

Крок 2: Проаналізуйте цільову аудиторію.

Їхні зацікавлення, болі, вік, захоплення тощо. Бо одну людину може цікавити політика, а іншу — маркетинг. Але якщо ви не розумієте для кого створюєте контент — не зможете привернути увагу саме своєї цільової аудиторії.

Крок 3: Проаналізуйте нішу та конкурентів

Це допоможе визначити сильні сторони та скласти контент-план.

Крок 4: Ознайомтесь з функціоналом соцмережі

Бо всі платформи мають різні інструменти, зокрема, в Instagram є: Reels, Stories, дописи, каруселі тощо. Коли знатимете, які можливості дає соцмережа, — зможете використовувати це у просуванні. 

Крок 5: Складіть контент-план

Коли вже знаєте, хто ваша аудиторія і що її цікавить, — можете написати контент-план для різних інструментів мережі (Reels, Stories, карусель тощо).

Крок 6: Продумайте стратегію просування

Без цього вас цільова аудиторія не знайде. На основі функціонала самої мережі можете подумати, які інструменти зможете використовувати для просування. 

Крок 7: Взаємодійте з аудиторією

Відповідайте на коментарі, повідомлення, можете придумати офлайн-захід чи подарунки для підписників.

Крок 8: Вимірюйте результати

Тобто показники, статистику, взаємодію тощо. Це допоможе визначити, які інструменти дають кращий результат. 

Тож ком’юніті в соцмережах — набагато більше, аніж просто сторінка. Це люди, які об’єднані спільною ідеєю та закохані в продукт. Вони відчувають, що кожен з них частина ком’юніті. І саме це — секрет великих брендів.

Успіхів вам у створенні великого ком’юніті!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *