Теперішній мер Тернополя Сергій Надал – як колишній комуніст Кучеренко

Під час прямого ефіру з міським головою на УХ-радіо 23 вересня, Сергій Надал приймав чималу кількість запитань від тернополян, що дзвонили у студію. Фактично усі дзвінки стосувалися благоустрою міста. Людей турбували питання щодо опалювального сезону, облаштування прибудинкових територій, курсування соціальних маршруток на цвинтар, тощо.

Дзвонили мешканці Центру, БАМу, Східного, Дружби. Було чути, як шарудить ручка по папері – то мер записував проблемні адреси. Декілька питань пообіцяв вивчити найближчим часом. А були й такі, вирішення яких залежить лише від мешканців певних будинків. Так, наприклад, якщо сусіди паркують свої авто біля під’їздів так, що туди не може під’їхати машина для вивозу сміття, то мерії важко щось змінити. Або, якшо голова ОСББ не звітує перед власниками про використання коштів, то мешканці мали б самі збирати збори.

У кінці ефіру дотелефонувалася жінка, котра щиро дякувала Сергію Надалу за те, що він багато робить для міста. Навіть порівняла теперішнього мера з одним із найкращих попередників – Анатолієм Кучеренком (каденція 1998-2002), котрого досі називають хорошим господарником. Емоційна слухачка наголошувала, що Тернополю Надал потрібен для вирішення більш серйозних проблем, ніж ті, через які його турбують тернопоялни в прямому ефірі. Вона радила людям звертатися зі своїми проханнями в управління та служби, котрі відповідають за ту чи іншу сферу.

Довідка «Погляду»

Куди звертатися тернополянам в разі виникнення запитань

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології 52-58-48

Відділ охорони здоров’я та медичного забезпечення 52-56-96

Управління освіти і науки 52-56-94

Управління соціальної політики 23-56-70

Управління у справах сім’ї, молодіжної політики і спорту 52-16-83

Управління культури і мистецтв 42-06-72

Управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів 52-46-22

Відділ квартирного обліку та нерухомості 52-37-09

Управління транспорту, комунікацій та зв’язку 52-15-14

  • Універсальним є телефон цілодобової доводково-інформаційної служби міської ради 15-80. Тут вам допоможуть і тоді, коли у вас проблема з подачею гарячої води, чи працівники ЖЕКу не прибрали за собою сміття після виконання ремонтних робіт, чи якшо соціальний автобус невчасно виїхав на маршрут, чи якщо у вас вимагають хабар, та багато іншого.
Більше телефонів на сайті міської ради в розділі “Структурні підрозділи”.

Люба Вовк, новини Тернополя “Погляд”

Коментарі вимкнені.